Index / Radio, televisie en film / | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
vanavond weer op nederland 3 om 23:00 heeft iemand t wel eens gezien? king shit! t stukje hieronder is nog vrij braaf..maar ok om beetje een indruk te krijgen.. Comedyserie over een kleine camping onder de rook van Rotterdam, waar de gasten met diverse culturele achtergronden bijna letterlijk op elkaars lip zitten. Campingeigenaar Freddie van der Meer heeft veel moeite met de allochtonen die zijn vroeger o zo mooie camping bevolken. Het is een vrijplaats voor minderheden geworden. En ze doen maar raak. Barbecueën naast de was van de buurvrouw, harde jengelmuziek, wildplassen. Tijd om ze de kampregels bij te brengen. En de normen en waarden van de Nederlandse samenleving in te peperen. Dan leren ze wel inburgeren en integreren. Met hier en daar behoud van een stukje eigen cultuur... De camping biedt onderdak aan iedereen: van uitgeprocedeerde Somalische asielzoekers, Poolse aspergestekers, tienermoeders zonder vaste woon- of verblijfplaats tot en met dienstweigeraars voor Uruzgan. Camping Pernis staat model voor de Nederlandse samenleving: de problemen waarmee onze maatschappij kampt, vind je terug op lokaal campingniveau. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe, klinkt goed. Bekende namen? | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
is dit allang bezig dan? of is het niet echt iets wat je moet volgen om het te begrijpen? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
dit mag je echt niet missen t is echt zooo vet die humor is king! t is al een tijdje bezig maar dat maakt niks uit. die gast van de gamma reclame en de majoor uit loenatik speelt de hoofdrol. de camping baas hij is flikker en zn vriend heet Beertje hehehe. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik ga kijken ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ah, volgens mij zag ik dat eens, toen was er een disco ofzo, ik vond het niet zo interessant. | ||
![]() | ![]() |
ik ga het ook maar eens proberen vanavond ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
t begint bijna ![]() ben benieuwd..ik heb t zelf 2 keer gezien ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
ik heb het op de achtergrond aanstaan ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Niet veel aan eigenlijk. Camping kan je zoveel meer uithalen. | ||
![]() | ![]() |
hehe het was wel ok, niet heel bijzonder, maar heb wel gelachenm zo nu en dan ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ik vond deze ook een stuk minder dan die 2 ervoor ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
ik vond het eigenlijk niet veel ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik dacht dat er camping penis stond :$ | ||
ToRz | ![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 24-09-2007 @ 17:22 ik dacht dat er camping penis stond :$ vandaar dat je reageerde ![]() ---------------------------------------- loop ik nou te spacen?, kan geen letters meer lezen!!! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
oh jammer ik dacht dat het serieus was maar het is geacteerd. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Index / Radio, televisie en film / |