Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
je proefabbonement met alle zenders verlopen ? hustlertv heeft trouwens geweldige verhaallijnen! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Geen idee, volgens mij zuigen dat soort kanalen nogal... In a non sexual way ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
nee, niet verlopen, gwn gejkocht, maar zij zegt geen signaal ---------------------------------------- argh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Moet je dat kaartje even paar keer erin en eruit doen, beetje blazen etc. | ||
Vince 420 |
![]() | ![]() |
Weet iemand toevallig als in een telefoon van KPN prepaid koop, ik mn Hi abbonoment simkaartje er in kan doen? Want Hi/KPN zijn volgend mij haast hetzelfde enzo. En mn mooie samsung u600tje gejat is, moet ik ff een simpel telefoontje kopen, en had wel een chille nokia gezien bij KPN prepaid. Alvast bedankt wie me kan helpen ![]() | ||
sungshik mens ![]() |
![]() | ![]() |
ik werd net gebeld met de vraag of ik even het adres van de winkel van fresh cotton op kan zoeken. maar eee... heeft fresh cotton wel een fysieke winkel? ik kan het in ieder geval niet op hun website vinden? ---------------------------------------- bomba. | ||
![]() | ![]() |
Ja, ze hebben gewoon een kantoorruimte waar je ook kan afhalen. Heb zo snel het adres niet bij me, als ik vanavond thuis ben kan ik wel ff kaartje zoeken. Maar dat is vast te laat ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
sungshik mens ![]() |
![]() | ![]() |
eee... ja ![]() iemand anders misschien, die dat kaartje wel bij heeft? ---------------------------------------- bomba. | ||
![]() | ![]() |
Ow, je kan trouwens ook gewoon naar klantenservice@freshcotton.nl mailen, ze zijn eigenlijk altijd wel vrij snel met reageren. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
020-428-5917 Bel ze even en vraag het ze. | ||
![]() | ![]() |
nog sneller ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: sungshik schreef op 26-09-2007 @ 15:36 ik werd net gebeld met de vraag of ik even het adres van de winkel van fresh cotton op kan zoeken. maar eee... heeft fresh cotton wel een fysieke winkel? ik kan het in ieder geval niet op hun website vinden? Fresh Cotton Achtergracht 15 1017 WL Amsterdam althans..hun klantenservice nummer is daar gevestigd, dus moet ook kantoor zijn...*denk ik* gevonden via het telefoonnummer overigens ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 15:47:15 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
sungshik mens ![]() |
![]() | ![]() |
mja net al geprobeerd, maar ze namen niet op. inmiddels een adres gevonden op telefoongids.nl, dus dan moet men het daar maar proberen. iig bedankt sbu en livio! ad dopoloog: had je bericht nog niet gelezen, maar dat inderdaad dus! danku danku! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 15:49:12 ] ---------------------------------------- bomba. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
Hooooi! Mn huiswerk suckt! | ||
![]() | ![]() |
sja, stop met school? ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil je pimp wel zijn, als je in de goot beland. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Jeej, ik heb geen huiswerk voor de rest van de week! Maar daar staat morgen wel een begravenis tegenover. | ||
![]() | ![]() |
RRAM je praat er wel erg luchtig over ey, damn. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Hoe bedoel je luchtig? Ikzeg alleen dat ik rest vd week geen hw heb, maar ik moet morgen wel naar 'n begravenis. Staan verder geen emoticons bij ofzo, dus nix ad hand lijkt me. En om eerlijk te zijn, ik kijk helemaal neit zo tegen die begravenis op. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
k ga echt niet stoppen met school.. wil mn vwo diploma wel halen | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Mag ik ook komen dan RRAM? Lijkt me gezellig [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 16:28:36 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Hehe dude, die shit komt toch over van: kut ik heb een begravenis maar YES daarom de rest van de week hw vrij. Nja nevermind, none of my buisness. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hihi, ik ga nu lekker alle nrs die nu nog maar 1 seconde duren proberen te identificeren, en ze dan opnieuw te downloaden. tot nu toe herken ik wel elk nr, maar dat zal me niet de hele tijd lukken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 16:30:18 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 26-09-2007 @ 14:48 lol nee, mijn cartoon network fokt :'( geen signaal zegtie dan naar afstem menu en dan je pincode dan instaleren gaat hij alle zenders weer opzoeken en dan moet hij het weer doen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 16:47:15 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 26-09-2007 @ 16:28 Mag ik ook komen dan RRAM? Lijkt me gezellig Wat is dat nou weer voor opmerking. Je hoeft toch helemaal niet tegen een begravenis op te kijken, zouiets kan ook heel mooi zijn denk ik. Dat iemand overlijdt is kut, maar dat is een paar dagen geleden al, tuurlijk vind ik dat kut, maar het leven gaat verder weet je. | ||
sungshik mens ![]() |
![]() | ![]() |
pfff echt al heel lang geleden, dat er iemand in mijn omgeving overleden is, en ik een begrafenis bezocht heb... zou eigenlijk niet eens meer goed weten hoe zoiets gaat, behalve dat er na afloop koffie en broodjes waren (na de crematie bijeenkomst dan). rram gecondoleerd uiteraard. ---------------------------------------- bomba. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Bedankt man. Dat is juist ook het mooie van een begravenis denk ik. Je moet weten dat mijn opa erg van gezelligheid en een hapje en een drankje ofzo hield. Er komen veel mensen, ook mensen die ik lange tijd niet heb gezien. En hij had het graag zo gewild, niet alleen die treurige sfeer. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
gecondoleerd. Ik heb een afschuwelijke hekel aan begrafenissen. Ik heb er ook een hoop al mee gemaakt maar ik ben het liefst zo snel mogelijk weg ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ben maar 2 keer geweest bij een begrafenis, maar dat was in mijn kindertijd. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik 5x, 1x bij n meisje dat bij me op school zat, 1x opa en 1x een oom, 1x vader van klasgenoot, en 1x een klasgenoot... Laatste x is tijdje geleden, en hopelijk is de volgende ook pas over lange lange tijd. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 17:09:32 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
wie zijn rappers op mijn school v.d. capellen lassuslaan dus ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
Hmmz wat is dit bagger... niet naar huis kunnen omdat je collega je auto mee heeft en vast staat in file na ongeval ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
pum aan het trainen voor sixpack ![]() Staat dat je in 30 dagen resultaat moet zien dus ff testen | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Megaupload is [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 18:05:58 ] | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 26-09-2007 @ 18:03 pum aan het trainen voor sixpack ![]() Staat dat je in 30 dagen resultaat moet zien dus ff testen Op welke manier, dan doe ik met je mee.. | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
sja moesje mij maar niet blocken op msn dan kon k je sturen![]() | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
rtl is dom man, ze zeggen dat master chief een robot is, en pharrel neptune is een homo hij zegt de makers van halo 3 hebben een slimme en goede marketing plan, ze kiezen mij om mensen te trekken (of iets in die zin) ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 26-09-2007 @ 18:08 rtl is dom man, ze zeggen dat master chief een robot is ![]() | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
haha ik heb er niks mee te maken, maar ik houd van oosterhout (L) http://www.bndestem.nl/oosterhout/article1930271.ece ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 26-09-2007 @ 17:34 wie zijn rappers op mijn school v.d. capellen lassuslaan dus ![]() niemand ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 26-09-2007 @ 18:08 sja moesje mij maar niet blocken op msn dan kon k je sturen ![]() ok das goed | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
das nie goed ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
balen ofniet | ||
![]() | ![]() |
weet ik nog niet ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
jammer hey.. Nu ga ik Se7en kijken,doei! | ||
![]() | ![]() |
ik heb bezoek gekregen dus ben ook weg latertjes ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Se7en, erg dope film. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ja , leuk einde ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Hehe ja man, zit echt meesterlijk in elkaar. | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
-plot fokkerij- [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 19:31:59 ] | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |