Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
Prism
Gepost door Prism op maandag 24-09-2007 om 19:25:10


Dr. Dre has confirmed that his new album 'Detox' is likely to be his last solo album. The follow-up to 1999's '2001', which was supposed to be out this year, will now be released in 2008. Dre has revealed he has two or three tracks left to record, saying: "I was really hoping to have it out this year, but it's going to be pushed back a while because of some other things I've got to work on." One of Dre's other projects is production work on the new Eminem album. "We'll be trying to get his thing done and work on a few things on my own project," he explained.

Speaking to The Los Angeles Times, Dr Dre confirmed that 'Detox' is likely to be his last solo album, as he prefers producing and writing without the rigmarole of interviews and promotional appearances related to solo releases. "I think it's time to move on," he said, before calling performing "a young man's game". Shedding light on some of the reasons behind 'Detox''s long gestation, Dre said: "When I think of the future, I think of Quincy Jones. Look at the quality of his work over the years. He didn't even make his best record, 'Thriller', until he was 50. Nothing pulls you back into the studio more than the belief that your best record is still ahead."

Bron.
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 24-09-2007 om 19:28:59
Detox zou een paar jaar geleden al uitkomen.
Dus ja, het mag ook wel een keertje...

Maar als ie er is moet ik hem hebben.
Mip
Gepost door Mip op maandag 24-09-2007 om 19:31:30
alweer?

fakkelteit komt nog eerder dan detox!







oja fakkelteit is er
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2007 @ 19:34:55 ]
dap
038
Gepost door dap op maandag 24-09-2007 om 19:34:48
eerst hebben dan geloven. Of Dre moet me even een belletje doen en zelf vertellen
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op maandag 24-09-2007 om 19:54:43
Detox gaat er wel komen, daar maak ik me geen zorgen over. Als Only Built 4 Cuban Linx 2 maar uitkomt. Volgens mij heeft dre schijt aan dat hele project, en focust hij zich meer op bishop en eminem....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Liquid
Gepost door Liquid op maandag 24-09-2007 om 20:05:06
Ik snap echt niet dat Dre legends als Rakim en Raekwon zo laat wachten. Hoe moeilijk is het nou voor een groot label als Aftermath om een album fatsoenlijk uit te brengen? Ik bedoel, het zijn niet echt rappers die een hele marketingcampagne vragen, het gaat er vooral om dat het uit komt en goed gedistributeerd word.

Maarja, hij zal het wel te druk hebben met G-unit enzo, waarom een paar grote namen helpen als je ook nog wat extra miljoentjes kan verdienen

Ik zou trouwens normaal gesproken verwachten dat een album erg tegen gaat vallen als het zo vaak uitgesteld word. Maar 2001 was ook gewoon een classic, dus ik blijf hoop houden op een dik album.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
BasiK_013
RealistiK Records
Gepost door BasiK_013 op dinsdag 25-09-2007 om 01:35:22
Alles komt goed jongens , alles komt goed
----------------------------------------
Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat
Nimsie
I C Oerangetangs
Gepost door Nimsie op dinsdag 25-09-2007 om 02:20:01
waiting on detox while smoking tha chronic
----------------------------------------
Die ene...of die andere
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op dinsdag 25-09-2007 om 09:48:19
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 24-09-2007 @ 19:54
Detox gaat er wel komen, daar maak ik me geen zorgen over. Als Only Built 4 Cuban Linx 2 maar uitkomt. Volgens mij heeft dre schijt aan dat hele project, en focust hij zich meer op bishop en eminem....


Shit je had niet gehoord?

Het album is af maar Dre wou hem nog niet uitbrengen, en Reakwon heeft geen zin om ''geshelved'' te worden dus gaat/is hij weg bij Aftermath.

Hopend een ander label te vinden die het uit wilt brengen.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 25-09-2007 om 09:55:52
Ik heb het album al... het heet trouwens "Dretox".
Moet zeggen dat het me zwaaaaaaaar tegen valt en ik heb zelfs maar 1 track tot mijn playlist toegelaten...

PM me maar voor de link...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 25-09-2007 om 10:05:01
Dretox is een gewone mixtape die al een tijdje uit is ( 2 jaartjes geloof ik).
Valt idd best tegen, maar het is niet het nieuwe album hoor


Voor Detox hou ik mijn verwachtingen laag, met Dre weet je nooit.
Zal vooral van de features afhangen lijkt me.

Op 2001 had Dre trouwens ook lyrics die te slecht voor woorden waren (en dan doel ik vooral op flow), en dan had je van die tracks waar hij op pompte ( mss ghostwriter, weet iemand hier meer over? Ik doel dan vooral op die track met Eminem, Forgot about Dre))
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2007 @ 10:06:01 ]

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 25-09-2007 om 10:07:28
Ow... okay Heb mijn huiswerk niet zo goed gedaan dan... haha..

Anyway.. Dretox staat nog niet in de schaduw van Chronic 2001..
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 25-09-2007 om 10:11:43
2001 is gewoon de grootste classic voor mij, dat album heb ik zo gruwelijk veel geluisterd. Als die dat niveau topt, dayumn.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op dinsdag 25-09-2007 om 10:52:17
Quote:
Xflipit schreef op 25-09-2007 @ 10:05
Op 2001 had Dre trouwens ook lyrics die te slecht voor woorden waren (en dan doel ik vooral op flow), en dan had je van die tracks waar hij op pompte ( mss ghostwriter, weet iemand hier meer over? Ik doel dan vooral op die track met Eminem, Forgot about Dre))


Dre gebruikt sowieso altijd ghostwriters, hij is niet echt een rapper.. Op 2001 gebruikte hij Jay-z Eminem en Royce da 5'9.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 25-09-2007 om 10:55:44
Quote:
CB-finest schreef op 25-09-2007 @ 09:55
Ik heb het album al... het heet trouwens "Dretox".
Moet zeggen dat het me zwaaaaaaaar tegen valt en ik heb zelfs maar 1 track tot mijn playlist toegelaten...

PM me maar voor de link...



is een onzin iets man, dat is algemeen bekend.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 25-09-2007 om 12:29:07
Die fucker is mawfakking breed geworden a la 50 cent. Die zwans zit zeker working-out programs te doen terwijl de studio aan het verstoffen is ofzo.

Hij schijnt trouwens bezig te zijn met n nieuwe Em' project...

En wat Liquid al zei.
WTF is er met die gast? Hij deed zo moeilijk met Rakim zijn cd...daar is niets van gekomen. Only Built For Cuban Linx II van Raekwon wacht ook al fucking lang, maar Dre wacht er ook maar mee. Wil hij alle shine voor Detox hebben ofzo wat toch niet komen gaat?

Raekwon moet lekker iets anders zoeken ofzo.

Als Detox dezelfde impact qua beats kan brengen zoals 2001, wordt het vast dope...maar 50 zei ook al in een interview dat hij opgenomen heeft voor Detox...dus ik hoop echt niet op een Aftermath-feature album.

Maar ja ik wacht het wel af, hoop op het beste maar heb er eigenlijk geen tot weinig vertrouwen in dat het positief uitpakt allemaal..
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 25-09-2007 om 12:38:24
Mensen mensen, die cd wordt echt wel goed hoor.
Beetje vertrouwen in de goede dokter...
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op dinsdag 25-09-2007 om 12:43:31
heb echt hoge verwachtingen van dit album. Maar dre ziet er niet meer uit man, opgepompte ouwe negert zwaar aan de anabolen volgens mij.

tog blijft 2001 een classic, luister m nog vrij vaak.

hoop dus echt dat het geen flop wordt
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 25-09-2007 om 13:28:58
Quote:
Re-iLL schreef op 25-09-2007 @ 12:43
heb echt hoge verwachtingen van dit album. Maar dre ziet er niet meer uit man, opgepompte ouwe negert zwaar aan de anabolen volgens mij.

tog blijft 2001 een classic, luister m nog vrij vaak.

hoop dus echt dat het geen flop wordt


hehe in een interview op State zei hij dat hij een paar uur per dag ging fitnessen. 30 kilo afgevallen fzo.

Hopen op snoop dogg en de oude eminem als features, maar ik betwijfel het sterk
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 25-09-2007 om 18:16:02
Quote:
Tha_Bre schreef op 25-09-2007 @ 09:48
(...)

Shit je had niet gehoord?

Het album is af maar Dre wou hem nog niet uitbrengen, en Reakwon heeft geen zin om ''geshelved'' te worden dus gaat/is hij weg bij Aftermath.

Hopend een ander label te vinden die het uit wilt brengen.


Rae zit idd al een tijdje klaar om het album te releasen, maar hij wordt elke keer overgeslagen. Hij is officieel nog niet weg bij aftermath trouwens, daar hadden de hiphop sites wel een nieuwsberichtje aan gewijd.

Hij heeft wel in een interview aangegeven dat hij het zat is en dat hij hoe dan ook t album uit wil brengen. Denk dat het probleem is dat dre wil dat het een commerciel succes wordt, maar het album zich daar niet voor leent.
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op dinsdag 25-09-2007 om 18:16:45
zoals dap zegt

eerst kopen dan geloven
----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
V-Rank
Gepost door V-Rank op dinsdag 25-09-2007 om 20:26:26
Kijk hier niet naar uit. Deze gaat denk ik heel erg tegenvallen. Wellicht niet qua beats maar zeker wel qua raps. Ik vond 2001 trouwens ook een uitermate matig album.
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
AesoP
Keep Of The Lawn
Gepost door AesoP op dinsdag 25-09-2007 om 20:30:48
ben wel heel erg benieuwd wie er op dit album komen te staan.
Op 2001 stonden er veel rappers op die Dre een kans wou geven zoals Hittman.
Ik denk wel dat deze cd goed gaat worden niet classic maar wel goed.
Dre is altijd goed met die beats
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op woensdag 26-09-2007 om 11:39:41
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 25-09-2007 @ 18:16
(...)

Rae zit idd al een tijdje klaar om het album te releasen, maar hij wordt elke keer overgeslagen. Hij is officieel nog niet weg bij aftermath trouwens, daar hadden de hiphop sites wel een nieuwsberichtje aan gewijd.

Hij heeft wel in een interview aangegeven dat hij het zat is en dat hij hoe dan ook t album uit wil brengen. Denk dat het probleem is dat dre wil dat het een commerciel succes wordt, maar het album zich daar niet voor leent.


Het probleem was dat Dre zich op andere dingen wil concentreren op het moment en dus wordt Rae in de ijskast geschoven, ook al is het album af.

Maar ja gewoon hopen dat hij snel een label vindt.

Zelfde probleem met Detox, Dre heeft teveel projecten en de ene dag zin om aan dat project te werken en dan weer aan dat project... Creatieve mensen he.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 11:40:40 ]

----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 26-09-2007 om 11:40:16
als de ene hype afgelopen is komt de 2e,
niet dat ik er niet op wacht hoor,

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
rame
Gepost door rame op woensdag 26-09-2007 om 11:43:23
Raekwon is niet weg.

Zou hij wel moeten doen overigens.
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op woensdag 26-09-2007 om 11:49:54
Maar hij gaat hoogst waarschijnlijk wel weg.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
rame
Gepost door rame op woensdag 26-09-2007 om 11:52:59
Ja lijkt me logisch.
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 26-09-2007 om 11:53:04
Ik snap dat concentreren op andere dingen nog steeds niet hoor. Ik bedoel, dat album is gewoon helemaal klaar, Dre hoeft die cd's toch niet persoonlijk bij de winkels af te leveren ofzo? Distributie voor zo een groot label lijkt mij peanuts.

Beter gaat Raekwon snel weg, maar Cuban Linx 2 zal sowieso niet gereleased worden tot ruim na 8 Diagrams.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
rame
Gepost door rame op woensdag 26-09-2007 om 11:55:22
Ja daar wacht hij natuurlijk op, 8 Diagrams, ik hoop dat die wel binnen aanzienlijke tijd komt.
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 26-09-2007 om 12:16:00
Half november, staat vast.



Zover zoiets vast kan staan
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
rame
Gepost door rame op woensdag 26-09-2007 om 12:34:00
Hij schijnt wel klaar te zijn, ze zitten ook niet op Aftermath dus moet best goed komen denk ik.
BasiK_013
RealistiK Records
Gepost door BasiK_013 op woensdag 26-09-2007 om 12:35:17
ga dr maar vanuit dat het 2008 word , en wat het album betreft word het een album met bijna de hele rapscene erop zowel FT's op de beats als rappin , ikdenk dat dre deze tekste wel allemaal schrijft want op bijna elk nummer doetwel iemand mee(nietzoveel te schrijve dan lijkt me) en het word zeker geen afthermath feestje meer een feestje van de gehele hiphop scene kheb egt veel mense gehoort die erop zoude kome ,

persoonlijk ben ik egt en tru Dre fan en weet zeker dat dit volgende album mij zal gaan bevalle , of hij moet op elk nummer gaan zinge fso
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2007 @ 12:41:32 ]

----------------------------------------
Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat
Outshining Gepost door Outshining op woensdag 26-09-2007 om 12:36:32
Owee als het het Immortal Technique verhaal wordt. Dat album is al te vaak uitgesteld.
----------------------------------------
Sabr
Prism
Gepost door Prism op donderdag 24-07-2008 om 01:21:09
23.07.08
www.usatoday.com

The wait for Detox is almost over. Dr. Dre says his long-anticipated third solo album is starting to take shape in the studio and could arrive before the end of the year. "I'm just now — over the last couple of months — starting to feel that it's going to be right and it's something I can be proud of, and everybody is going to love it," says Dr. Dre (aka Andre Young). "In a perfect world, I'm shooting for a November or December release."

If that happens, it will come nine years after his six-times-platinum 2001, which was itself a long-awaited follow-up to his revered 1992 debut, The Chronic That album's bass-fueled G Funk sound dominated rap for years and propelled Snoop Dogg to superstardom. Both albums raised the bar for hip-hop production values. "I've never set out to do that," says Dre, 43. "I just make the music feel the way I want it to feel and I don't put it out until I'm totally happy with it. Then it does what it does."

Detox has been the subject of speculation since Dre first hinted at the project in 2002. He has been working on the album, which will be released on his Aftermath/Interscope Records label, on and off for four years. He says he has assembled a new crew of musicians, and the beats will be heavily driven by live drums. "We have an entirely new thing going with the drums that's incredible, and we're still developing that." All "the usual suspects" will make guest appearances, including Nas, Jay-Z and Lil Wayne.

As long as the wait for the upcoming album has been, Dre says it'll be even longer before there's another one. "I'm going to put this record out, promote it, tour and then become a hermit. I'm going to stay in the studio and produce." But he says he isn't interested in producing albums for established artists. Dre, who previously helped launch Eminem and 50 Cent, says his goal is to find who's next. "All I want to do is sit in the studio with that person for a year and try to create another masterpiece."


Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 24-07-2008 om 01:27:41
Whahahha, wordt gek van die man.
En langzaamaan ook van de mensen om hem heen
Het lijkt verdomme inmiddels ja haast op een tien jaars project!
Prism
Gepost door Prism op donderdag 24-07-2008 om 01:30:27
Perfection takes time. Toch?
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 24-07-2008 om 01:34:37
Jazeker, toch wel vervelend
Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 24-07-2008 om 01:36:19
aaaaaaaaaaaaaaaa
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-07-2008 @ 01:36:57 ]

----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 24-07-2008 om 01:36:40
ik denk niet vaak aan die plaat ofzo, maar toch weet ik zeker dat deze weer ernstig vaak geluisterd gaat worden, 2001 vind ik 1 van de dikste albums ooit. ben wel benieuwd naar de artiesten die er op komen, of heb ik al 1 of andere tracklist gemist, nee toch?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Kadee
Gepost door Kadee op donderdag 24-07-2008 om 01:37:24
godver weazel leeg je inbox
haha
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 24-07-2008 om 01:41:20
Tracklist kan ik morgen wel ff droppen.
Of het allemaal waar is, is nog de vraag.

@ Kadee, okeey.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 24-07-2008 om 01:49:46
Jammer van Nas, Jay-Z en vooral Lil Wayne.
Ik zie liever dat hij het gewoon voornamelijk westcoast houdt.
Die andere artiesten kan hij ook voor produceren voor hun solo albums.
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 24-07-2008 om 01:52:23
Gadverrrdamme!, Lil Wayne op Detox!?
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 24-07-2008 om 01:59:12
Quote:
BattleCat schreef op 24-07-2008 @ 01:49
Jammer van Nas, Jay-Z en vooral Lil Wayne.
Ik zie liever dat hij het gewoon voornamelijk westcoast houdt.
Die andere artiesten kan hij ook voor produceren voor hun solo albums.


dat zijn precies de 3 artiesten die op wikipedia staan aangekondigd, tot nu toe vind je dus niks dope hehe. wikipedia he, ook niet altijd betrouwbaar maar ja.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Finger
Gepost door Finger op donderdag 24-07-2008 om 11:27:32
Tja en 50 ook een paar keer hoorde ik in ergens in een interview dus me verwachtingen zijn zwaar naar beneden gedaald.
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 24-07-2008 om 11:32:42
er zitten vast wel een paar knallers bij

maar ik verwachtte een album vol met knallers
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-07-2008 @ 11:32:55 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 24-07-2008 om 11:36:40
jongens het enige waar we voor kunnen bidden is dat ze alledrie op dezelfde track komen, zodat je er maar 1 hoeft te skippen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 24-07-2008 om 11:55:32
Ik had dat van Lil Wayne trouwens toch al eens eerder gehoord.
Maar het blijft toch schrikken..

Dr Dre - Detox beats? http://nl.youtube.com/watch?v=lkZSoPctfPE gheheh.

Qua rappers verwacht ik Snoop, 50Cent, Game, Bishop.
Producer die meewerkt zou in elk geval Hi-Tech worden.
Kan het blad niet terug vinden waar dat ene lijstje instond
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 24-07-2008 om 12:00:19
Zijn beats van een andere producer
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0155 sec.