Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 14-10-2007 om 02:19:47
ja wat deed je op zijn schoot,
was bij mij ook genoeg plek haha
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Outshining Gepost door Outshining op zondag 14-10-2007 om 02:28:30
Haha, weet ik veel. Ik vraag na weet ik veel hoelang daar te hebben gezeten opeens 'Wie ben jij?' Hij kijkt me echt verbaaaaaaaasd aan voor mijn gevoel 'TimmieTex'.. O

Volgende keer minder Bacardi Raz, tfoe.
----------------------------------------
Sabr
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 14-10-2007 om 02:46:08
haha vond het wel gezellig,
weltruste queen B. outshining
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 14-10-2007 om 11:56:24
Haha die freestyle van Timmietex is echt wreed, op het eind ook zo ''En nu ben ik zelfs nog dronken, snapte''

De avond was wel dope opzich hoor, StropStrikkers vond ik eigenlijk zwaar relaxt, vooral omdat al die beats uit de MPC kwamen en soort van gefreestyled eruit kwamen, omdat die CD dus niet werkte...

Verder was Nul7Negen ook heel erg dope, Spinal heeft gewoon echt een té zieke stem, zowel op tracks als live, echt heel dope...KGV was de bombdiggy, ok wel een thuiswedstrijd, maar het ging wel lekker los tijdens het optreden. Ook dope dat Riss nog even meedeed bij Offer Jezelf. Relaxte avond gehad in ieder geval+props naar Edje voor de filmpjes!
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 14-10-2007 om 12:00:43
vond het wel een beetje raar dat ze helemaal pissed gingen op de organisatie omdat de CD het niet deed,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 14-10-2007 om 12:03:14
Deden ze dat dan? Ik vond dat ze het wel heel goed hadden opgevangen zelf en dat ze met goede zin verder gingen met hun tracks...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 14-10-2007 om 12:10:07
haha ik weet niet waar jij was maar ze waren aardig pissed op de organisatie zoals ze het zelf zeiden, ze waren echt boos
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 14-10-2007 om 12:14:57
Ow ok, niet alles van meegekregen dan denk ik, was ook even voor een biertje halen dus heb het begin niet gezien. Die freestyle van TimmieTex drop ik gewoon hier, check 't snapte!:

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0137 sec.