Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Kweekvijver
On Tha Move
Gepost door Kweekvijver op dinsdag 25-09-2007 om 15:38:18
Persbericht

Wil jij van je skills je werk maken?
Scholen en culturele instellingen zijn op zoek naar jonge, talentvolle breakdancers, graffiti artists, dj’s en andere performers en kunstenaars om jongeren en kinderen enthousiast te maken voor kunst en cultuur. De Kweekvijver leid je op tot workshopdocent in je eigen discipline of tot zelfstandig ondernemer.

Voor wie is de opleiding bedoeld?
Voor jonge talentvolle Rotterdamse 'kunstenaars' tussen de 18 en 25 jaar met zeker vijf jaar ervaring in een ‘streetculture’ discipline. Je moet bereid zijn tijd te steken in het ontwikkelen van workshops en didactische vaardigheden. Jongeren zonder vooropleiding genieten de voorkeur.

Hoe zit de opleiding in elkaar?
De training bestaat uit verschillende modules en leid je op tot workshopdocent. Je ontvangt het certificaat van de Kweekvijver, waarmee je de kans vergroot om ingezet te worden door de SKVR en bij andere gevestigde (culturele) instellingen.

Inschrijven & informatie
Inschrijving voor de selectie van de Kweekvijver kan tot 10 december. Het Kweekvijver programma start in januari en is GRATIS.
Stuur een c.v. met werkervaring en motivatie waarom je aan de Kweekvijver wilt deelnemen naar Angela Kok of Dave Vanderheijden van Kunst Onder Andere, wijkinitiatieven van de SKVR. Ook zijn zij bereikbaar voor meer infomatie: a.kok@skvr.nl of d.vanderheijden@skvr.nl of via 010 - 2718411.

Belangrijk: de inschrijfperiode voor de Kweekvijver sluit op 10 december.

Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 25-09-2007 om 15:42:41
Volgens mij hoort dit topic ergens anders thuis...
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 25-09-2007 om 15:58:58
Ga ik zeker doen!
----------------------------------------
onderschrift
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 25-09-2007 om 16:21:12
kunnen beatbakkers hier ook terecht?
hehe, verder wil ik wel weten wat voor soort opleiding t is, valt t onder mbo/hbo? of is het totaallos van dat?
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op dinsdag 25-09-2007 om 16:42:02
loop nou al echt 3 maanden met dit idee in me hoofd maar al die tijd te druk/lui om te informeren

zou het bijna als een teken gaan zien
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Kweekvijver
On Tha Move
Gepost door Kweekvijver op woensdag 26-09-2007 om 10:30:13
www.myspace.com/kweekvijver

daar staan oud deelnemers zodat je een idee krijgt. Dit is een opleiding die voor het 4e jaar loopt.

mail even met d.vanderheijden@skvr.nl voor meer info.

het is ook voor beatbakkers trouwens dus mail gerust.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.