Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 27-09-2007 om 21:42:02
Quote:
Ziek schreef op 27-09-2007 @ 21:38
(...)

Hahaha, ja...dat is t m noujuist.


jew moet het idd ook meemaken voor je iets kan zeggen maar kan me voorstellen dat ik wel iets zou doen als ik die schoenen draag. een trap op ze kaak en al ze tanden zijn uit ze hoofd. en daarna ze neus. dan doe je niet zoveel meer hoor.
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 27-09-2007 om 21:45:45
angst is soms je best bescherming
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 27-09-2007 om 21:53:14
Quote:
Prow schreef op 27-09-2007 @ 21:45
angst is soms je best bescherming


en IEDEREEN is wel ergens bang voor. ik ben bijvoorbeeld bang op straat in het donker. dan ga ik altijd zo hard mogelijk fietsen om zo snel mogelijk thuis te komen. echt kut is dat. voel je je zo'n mietje.. maar overdag boeit me niks dat is nou het stomme. blegh maar offtopic boeiend

edit: eigenlijk alleen 's avonds bedenk ik me net trwns
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2007 @ 21:55:27 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op donderdag 27-09-2007 om 22:30:20
's Avonds vind ik het juist leuk op straat.. geen gezeik nix.. ik denk dat ik mensen laat schrikken in't donker.. daarom ben ik niet bang 's avonds op straat.. maar 's avonds alleen in m'n huis ben ik wel bang though..

Maar ik zou dus zeker weten wel iemand knuppelen als ik dat bij me had en ik iemand - iemand zie klappen terwijl iezelf veel sterker is.. (najah, laat ik het zo zeggen: als 't een donker persoon is die klappen krijgt van overduidelijke racist(en), knuppel ik die gast(en) neer als ik 'n knuppel heb, als ik zie dat 'n vriend van mij klappen krijgt van iemand die ik niet ken, racist of niet.. dan knuppel ik ook of ik doe het met de blote vuist, is logisch toch? dit is geen stoere praat.. je hebt lef of je hebt het niet. Heeft ook niet met kracht te maken.. voor vrienden in nood zou ik alles doen of donkeren in nood in zo'n raciale kwestie.

anyho' meningen hierover blijven verschillen.. de 1 zegt dit ander dat.. ligt ook aan jezelf he, als jezelf gewoon de aanzet hebt om iemand te klappen/knuppelen in zo'n geval..........................
D-on Gepost door D-on op donderdag 27-09-2007 om 22:32:52
Dan heb ik een lastige voor je! Als je nou donkeren een blanke ziet neertrappen met een groepje, wat doe je dan?
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op donderdag 27-09-2007 om 22:37:00
Dan ga ik het proberen te sussen.
Geloof het of niet.. zo ben ik. maar als ik weet dat die blanke 'n racist is, loop ik door en ga ik van afstand toekijken zodat ik niet opgepakt word door de politie wanneer die arriveerd omdat ik er dan toevallig bij sta.

Die blanke jongen kan dan ook 'n vriend van mij zijn.. dan ga ik 'm dus helpen.

zo kan ik wel meer lullen. Elke situtatie is anders.

edit: ligt ook aan hoe jouw reputatie ervoor staat.. als mensen respect voor je hebben, is 't sussen/stoppen van 'n ruzie/gevecht moeiteloos.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2007 @ 22:39:05 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 27-09-2007 om 22:39:11
Je lult stoer en uit je nek gaint. Heb je het ooit meegemaakt? Zo nee, ben je gewoon een stoerpratende puber die probeert een imago neer te zetten.

imo
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op donderdag 27-09-2007 om 22:42:39
Dat bedoel ik nou, wekunnen hier erg lang over discusseren, altijd zal er wel iemand zijn die 'n comment als dat van jou dropt.

"Jaaa hooowrrr.. praat niet zoooww stooeerr.. tsss.. lullerd.."
je weet?

Gezien mijn uiterlijk (groot, breed, donker, turks, voor veel mensen eng) maak ik mensen eerder bang dan iemand die gaat zeggen "Hee.. heey.. heey jonguns! NIet doen jonguns.. hou op daarmee.. STOP!" dat heeft hetzelfde effect als 'n juut die naar 'n voortvluchtige roept dat ie op z'n plek moet staan.

Ik ben 'n vechter ( hoe "gangster" dat ook klinkt), ik zal niet zo gauw terugdeinsen voor 'n ruzie oid. Jij misschien, ik niet. OMdat jij zal terugdeinsen hoef je niet iedereen die b eweerd dat ie zou vechten uitmaken voor leugenaar. Dat is onterecht.
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op donderdag 27-09-2007 om 22:42:41
gast je bent 15 dan heb je geen respect en reputatie
ja mischien bij buro halt
----------------------------------------
Sambal is ook een bal
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op donderdag 27-09-2007 om 22:44:18
Knurft, ik ben 16.. en ik zie eruit als.. najah vraag het BigSam oid.. 25/30? en het is maar net met welke mensen je omgaat, mensen hebben respect voor me, ik heb respect voor hen.

Je kan wel denken dat ik zo'n bazig popujopie 16 jarige wil zijn, maar dat ben ik niet. Gezien meisjes van 11 tegenwoordig zwangerraken, kan 'n jongen van 16 respect krijgen en 'n reputatie neerzetten.


edit: met reputatie moet je denken aan: iemand die anderen in nood helpt, behulpzaam persoon.
Iemand die z'n reputatie heeft neergezet als de lokale beat-producer/rapper of wat dan ook.
Of gewoon de allround-niceguy

da's niet moeilijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2007 @ 22:46:52 ]
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op donderdag 27-09-2007 om 22:45:59
ja maar denk niet dat jij iemand die door een groep gekickt wordt zou helpen..
ook al had je een knuppel.. ik weet zelf ook niet of ik het zou doen... ligt aan mijn stemming, tijd drugs locatie etc
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2007 @ 22:46:49 ]

----------------------------------------
joahh
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op donderdag 27-09-2007 om 22:47:57
pas maar op ik ren als een powerranger
jeweetwel zo half door je hurken armen diagonaal
en dan doe ik een headbutt zoals rhino uit spiderman zou doen
----------------------------------------
Sambal is ook een bal
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op donderdag 27-09-2007 om 22:48:09
Dat speelt ook 'n rol idd.
maar ik weet van mezelf dat ik 't lef heb zodra ik 'n knuppel in m'n hand heb. Zoals ik eerder al zei; het ligt aan je lef..

- ik ben foetsie!

je mag haten hoor.. niet mijn probleem
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2007 @ 22:49:27 ]
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 27-09-2007 om 23:09:33
Ok, haat haat. En livio sorry hoor maar opmerking op vorige pagina? Beetje ongepat. Maar goed, ouwe koeieee.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
sungshik
mens
Gepost door sungshik op donderdag 27-09-2007 om 23:21:58
dit gaat toch wel alle perken te buiten (zoals mijn moedertje het zou zeggen...)
ik was laatst toevallig uit nieuwsgierigheid op het nederlandse deel van het stormfront forum, en kreeg daar sterk het idee, dat men daar een onderscheid maakt tussen blanken (of ariers, of iets in die geest) en kleurlingen, waarbij die laatste groep niet als mensen beschouwd mogen worden, en ook nog eens als heel slecht worden gezien.
dat verklaart dan misschien, hoe je zo harteloos op iemand anders in kan blijven schoppen.
immers, een mug sla je ook dood, want daar heb je ook last van.
neemt natuurlijk niet weg, dat er iets heel erg mis is met deze zeer kleine minderheid (die vast ook bestaat uit een boel meelopers).
----------------------------------------
bomba.
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op donderdag 27-09-2007 om 23:46:00
ey Giant wat praat je veel
en boys mogen ook wel ontopic blijven

Maar om ff terug te komen op dat filmpje, zulke mensen heb je natuurlijk overal ter wereld (behalve afrika enz niet bijdehand gaan doen), maar je kan wel zien dat er in Rusland veel meer angst leeft.
Niemand durft iets te doen, er word ook helemaal niks aan gedaan, het word gesteund.

Als Nederland toch zo graag militairen ergens heen stuurt, kunnen ze daar wel ff snel een paar Nazi's neerschieten
----------------------------------------
ya diggg
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 28-09-2007 om 00:48:02
Quote:
sungshik schreef op 27-09-2007 @ 23:21
dit gaat toch wel alle perken te buiten (zoals mijn moedertje het zou zeggen...)
ik was laatst toevallig uit nieuwsgierigheid op het nederlandse deel van het stormfront forum, en kreeg daar sterk het idee, dat men daar een onderscheid maakt tussen blanken (of ariers, of iets in die geest) en kleurlingen, waarbij die laatste groep niet als mensen beschouwd mogen worden, en ook nog eens als heel slecht worden gezien.
dat verklaart dan misschien, hoe je zo harteloos op iemand anders in kan blijven schoppen.
immers, een mug sla je ook dood, want daar heb je ook last van.
neemt natuurlijk niet weg, dat er iets heel erg mis is met deze zeer kleine minderheid (die vast ook bestaat uit een boel meelopers).


Ze moeten veel haat er tegen hebben ja.

Maar mensen zijn mensen. Een mug sla je misschien dood, maar ik ga niet elke hond die blaft kapotschoppen, en als ik een konijn zie laat ik die lekker neuken.

Ik wil zeggen dat je insecten vaak wel kapotmaakt, maar dieren minder vaak en mensen nóg minder.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2007 @ 01:05:15 ]
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 28-09-2007 om 09:00:56
Quote:

maar je kan wel zien dat er in Rusland veel meer angst leeft.
Niemand durft iets te doen, er word ook helemaal niks aan gedaan, het word gesteund.


Waarom kan je dat zien? Omdat die journalist dat zegt?
Die Kemp ross geeft je een beeld van die nazies ginder, en het is aan jou om het te interpreteren.

Als hij in zen docu alleen maar de slechte kanten laat zien, dan moet je daar kritisch tegenover staan en zelf jouw visie daar aan koppelen. Nooit blindelings vertrouwen op zo'n documentaire, want die geeft een duidelijke pessimistische visie neer over het leven in Rusland.

Als je nu toevallig naar Peking Express hebt gekeken dan deden ze net het omgekeerde, en lieten ze die russen zien als heel hartige mensen die wildvreemde mensen binnenlieten voor een glas wodka.

Dus ik raad het heel nlhiphop aan, als je nu naar een schijnbaar objectief programma kijkt, vergeet dan niet kritisch te kijken.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op vrijdag 28-09-2007 om 18:13:50
je ziet mensen in de trein die zich niet veroeren en strak voor zich uitblijven kijken als er iemand genakt word door 4 nazi's
----------------------------------------
ya diggg
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 28-09-2007 om 18:17:30
Jij springt er zo tussen zeker Rocky?

Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 28-09-2007 om 18:26:54
Ik kan echt boos om die berichten die HIER gepost worden. Waar maken die mensen zich in godsnaam druk om. Alsjeblieft zeg, wat een kanker zeikerds. Vooral die laatste paar woorden in het eerste bericht: "Concentreren, Deporteren, Elimineren!"
En alle buitenlanders worden daar parasieten genoemd..
Die stormfronters zijn echt zo dom en over 1 kam scherend.
Ik citeer: "Toen ik er op school kwam was het turkse (ik generaliseer, met turk bedoel ik elke allochtoon, niet blanke) aandeel nog minimaal."
Oh, dus een neger of een chinees is ook een turk?
pffffff zielige mensen daar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2007 @ 18:28:24 ]
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op vrijdag 28-09-2007 om 18:38:03
Quote:
livio schreef op 28-09-2007 @ 18:17
Jij springt er zo tussen zeker Rocky?



Dat zeg ik toch niet, jij bent echt een sukkel.
Maar ff ontopic als hier opeens 4 nazi's in de trein iemand doodschoppen, blijft echt niet iedereen zitten ofzo.. en dan zeg ik niet dat meteen ieder gaat helpen.
----------------------------------------
ya diggg
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 28-09-2007 om 18:40:49
het gaat er toch niet om of wij helpen of niet helpen,
maakt de daad er niet beter op
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
RRAM Gepost door RRAM op vrijdag 28-09-2007 om 18:41:09
Wat is Stormfront toch een zieke site eigenlijk.
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op vrijdag 28-09-2007 om 18:43:16
Quote:
BigSam schreef op 28-09-2007 @ 18:40
het gaat er toch niet om of wij helpen of niet helpen,
maakt de daad er niet beter op


dat is waar
----------------------------------------
ya diggg
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 28-09-2007 om 18:53:40
Quote:
GIANT schreef op 27-09-2007 @ 22:48
Dat speelt ook 'n rol idd.
maar ik weet van mezelf dat ik 't lef heb zodra ik 'n knuppel in m'n hand heb. Zoals ik eerder al zei; het ligt aan je lef..

- ik ben foetsie!

je mag haten hoor.. niet mijn probleem


Waddap met dat knuppel gedoe? wanneer heb je nou een knuppel? als er tijdens honkbal iemand verrot word geslapt? als ik een AK had zou ik ook ingrijpen
----------------------------------------
argh
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 28-09-2007 om 18:58:52
Laten we nou reëel blijven, gast........

Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 28-09-2007 om 20:06:55
ja dat zeg ik, blijf jij even reeel, wanneer heb je nou een knuppel bij of bij de hand? zo kan ik het ook bedoel ik
----------------------------------------
argh
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 28-09-2007 om 20:25:38
Quote:
RRAM schreef op 28-09-2007 @ 18:41
Wat is Stormfront toch een zieke site eigenlijk.


Ik had me effe aangemeld om een beetje onderbouwd statement voor rassenvermenging te maken, maar ze lezen eerst je post voor ze hem plaatsen en je mag geen tegengeluid geven. Dapper hoor
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 28-09-2007 om 20:33:35
je weet toch niet wat er gebeurd weetje , mischien is de jongen die ze in elkaar slaan een idioot die 1 van de jongens zijn moeder heeft verkracht. mischien zou ik het filmen met me telefoon om ze aan te geven ofzo maa r meer niet,.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
RRAM Gepost door RRAM op vrijdag 28-09-2007 om 20:34:33
Quote:
strijker schreef op 28-09-2007 @ 20:25
(...)

Ik had me effe aangemeld om een beetje onderbouwd statement voor rassenvermenging te maken, maar ze lezen eerst je post voor ze hem plaatsen en je mag geen tegengeluid geven. Dapper hoor


Dat is fakking zielig.
Als je al niet openstaat voor meningen van anderen, hoe kan je dan in hemelsnaam ooit die van jezelf normaal onderbouwen?
Zesco Gepost door Zesco op vrijdag 28-09-2007 om 20:36:19
"Rusland is naar de klote" Waar baseer je dat op? Opmerkingen als "ophangen" en "martelen" stralen ook erg veel wijsheid uit, ga vooral zo door.

Alsof racisme en geweld nieuw is. In elk land zijn er mensen met fascistische gedachten, sommige brengen die in de praktijk. Inderdaad dr worden mensen fysiek aangevallen en verminkt. Alleen omdat het om racistische redenen gebeurd moet iedereen weer laten zien hoe erg hij of zij het vind om te bewijzen dat hij of zij niet racistisch is.

Ik vind dat dat constante gediscussieer over racisme en allochtonen eens moet stoppen dan word het ook eens een stuk rustiger in dit land. Dr zijn altijd hersenlozen en meestal zijn dat de mensen die zichzelf laten beïnvloeden door dit soort gedachten omdat ze niet het gezonde verstand hebben om hun eigen mening te hebben. Dus verbaas je er maar niet over dat er ook idioten in Rusland zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2007 @ 20:39:20 ]
King_Nas
New York State Of Mind
Gepost door King_Nas op vrijdag 28-09-2007 om 20:39:27
Quote:
D-on schreef op 27-09-2007 @ 21:36
Heel naar allemaal, maar zolang de mens bestaat blijf je toch wel zulke taferelen houden.


word naar deze

Nog 2 opmerkingen van mijn kant:

"Pas in moeilijkheden blijkt of je sterk bent"
"Voor gewetenloos gedrag staat de straf al vast"


----------------------------------------
"Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab"
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 28-09-2007 om 20:54:21
1. word
2. schijt daaraan! :p
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zaterdag 29-09-2007 om 10:56:31

This is an actual shot made in Russian branch of McDonald’s fast food restaraunt. “White power” and “SS” is the signs of modern time Nazis or skinheads.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2007 @ 11:09:17 ]
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 29-09-2007 om 15:11:19
doet het niet
----------------------------------------
argh
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zaterdag 29-09-2007 om 15:14:43
najah.. waren dus 2 nazi's met WP shirts aan die de groet deden achter de bali bij McDonalds (gewoon personeel)
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zaterdag 29-09-2007 om 15:15:26
Hij kan niet doorlinken. je moet de afbeeldingslocatie kopieren in je adresbalk:
http://www.englishrussia.com/images/oldtimers1/white2.jpg
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2007 @ 15:16:18 ]

----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zaterdag 29-09-2007 om 15:15:52
doet ook niet.
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op zaterdag 29-09-2007 om 16:18:29
http://www.dailymotion.com/relevance/search/Ross+Kemp+On+Gangs/video/x222z8_ross-kemp-on-gangs-moscow-3-of-3_politics


part 5 en 6 voor degene die het willen zien

Dimitri zegt op het laatst, op de vraag wat hij te zeggen heeft tegen de mensen die geschokkeerd zijn door wat ze zien, dat ze moeten denken aan de bommen in Londen, wat er gebeurt in Nederland Denemarken en Frankrijk (ik denk het grote aantal immigranten) en als je dan nog niet geloven in zijn filosofie dan verdienen zulke mensen het niet om mensen genoemd te worden

Hoe die mensen denken, ik kan daar gewoon niet bij met mn hoofd..
ze denken niet aan individuen of iets, zoveel haat en waanideeen, shiiiitttttt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2007 @ 16:27:44 ]

----------------------------------------
joahh
duvee
Gepost door duvee op zondag 30-09-2007 om 15:31:17
damn.. echt shocking.. heb echt geen interesse in de andere filmpjes joh..
wat een types joh..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 30-09-2007 om 15:35:04
Quote:
wat er gebeurt in Nederland Denemarken en Frankrijk (ik denk het grote aantal immigranten) en als je dan nog niet geloven in zijn filosofie dan verdienen zulke mensen het niet om mensen genoemd te worden


huh
ik vraag me af of ie ooit in Nederland is geweest
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
duvee
Gepost door duvee op zondag 30-09-2007 om 15:42:14
ik denk ook dan dat er zulke groepen worden gevormd hiero om dat soort groepen te pakken..

en ik denk dat het soort groepen waar die nazi dan achter na wilt ofzo in nederland, als dat gaat gebeuren ofzo, dat die slachtoffer groep, uiteindelijk in een grote meerderheid zal zijn..
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 30-09-2007 om 15:48:55
Trouwens de film Romper Stomper is best tof, k vind het wel aardig in dit plaatje passen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op zaterdag 29-12-2007 om 16:09:00
dr is een nieuwe van ross kemps in polen.. over de hooligans daar

gruuuwlijkkk
----------------------------------------
joahh
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op zaterdag 29-12-2007 om 18:17:46
Je ziet ze ook echt met 5 man 1 'normale' man pakken. En de helft van die kaalkopjes slaan als wijven. Laat ze dan groep tegen groep doen, zal je dan zien wie de winnaar is.
Trouwens, @ de kaalkoppen, nu met ze alle tegen mij?
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op zaterdag 29-12-2007 om 18:27:04
die russiche skins ja wat, die zijn er nog steeds
ze hangen zelf mensen op in de metro
----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
Weazel
Gepost door Weazel op zaterdag 29-12-2007 om 18:27:15
Quote:
Pocowoco schreef op 29-12-2007 @ 18:17
Trouwens, @ de kaalkoppen, nu met ze alle tegen mij?


Yup, kom maar op!
Ik ben een kaalkop...maar geen racist, is dat erg?
EsX
Gepost door EsX op zaterdag 29-12-2007 om 19:00:59
Quote:
SimonS schreef op 29-12-2007 @ 16:09
dr is een nieuwe van ross kemps in polen.. over de hooligans daar

gruuuwlijkkk


Is al vrij oud, hoor..

Al die "Ross Kemp" afleveringen over gangs zijn wel erg goed.

Thijs1988
Meatball Sub
Gepost door Thijs1988 op zaterdag 29-12-2007 om 19:10:11
Wat the fucking kankerzooi is dit man... Damn ik kan hier echt niet tegen, word hier zelf zo fucking agressief van.. WTF man... Ik sta helemaal te trillen gek..
----------------------------------------
Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO!
 Index / Internet en computer /   [Pagina: 1 2 [3] 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.