Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op vrijdag 28-09-2007 om 14:54:31
Als ik het microfoon gedeelte van mijn headset inplug in me geluidskaart herkent de pc het niet. Ik heb alle ingangen van de (interne) geluidskaart al geprobeerd, maar de Realtek Audio Manager herkent hem gewoon niet. Er staat wel dat hij aangesloten is maar verder ook niks. Dat geldt trouwens ook voor het koptelefoon gedeelte. Als ik hem in mijn geluidskaart stop gebeurd er niks maar als ik het in het volumedingetje van de speakerset doe wel. Ik heb ook al gekeken bij de instellingen van de geluidskaart en alles. heb ook gekeken bij de instellingen van de mic of hij niet zacht stond.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 02-10-2007 om 19:02:16
Kick, weet echt niemand een oplossing?
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op dinsdag 02-10-2007 om 19:15:57
Quote:
Zjoerd schreef op 28-09-2007 @ 14:54
Als ik het microfoon gedeelte van mijn headset inplug in me geluidskaart herkent de pc het niet. Ik heb alle ingangen van de (interne) geluidskaart al geprobeerd, maar de Realtek Audio Manager herkent hem gewoon niet. Er staat wel dat hij aangesloten is maar verder ook niks. Dat geldt trouwens ook voor het koptelefoon gedeelte. Als ik hem in mijn geluidskaart stop gebeurd er niks maar als ik het in het volumedingetje van de speakerset doe wel. Ik heb ook al gekeken bij de instellingen van de geluidskaart en alles. heb ook gekeken bij de instellingen van de mic of hij niet zacht stond.


hmm.. het kan ook zo zijn, dat er in het mic gedeelte touw 'n kabelbreukje zit dat ie 'm niet kan pakken..snapje wat ik bedoel..?

het kan ook zo zijn, dat de ene instelling wel goed zit, maar de andere niet goed staat, je moet zo kijken, je moet alle 2 ( de opname stand (bij geluidsinstellingen) en het afspelen op het zelfde hoogte proberen te zetten,

het kan ook zijn, dat de ene op dempen staat..
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 02-10-2007 om 19:21:48
Heb ik allemaal al gecontroleerd maar alles staat goed ingesteld.
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op dinsdag 02-10-2007 om 22:13:28
hmm 0wkeejj.. dan weet ik het ook niet meer.. probeer is andere koptelefoontje te regelen.. en mic te regelen, en probeer het daarmee
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.