Index / Muziek / | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
Nooit uitgebrachte tracks samengesteld tot een klein cdtje(12 nummers ) Pm maar voor die shit [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2007 @ 19:50:17 ] | ||
tirp Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Re-iLL schreef op 30-09-2007 @ 19:44 Nooit uitgebrachte tracks samengesteld tot een klein cdtje )12 nummer ) Pm maar voor die shit geen website ? Drop wat nummers bij het mp3 toppic..svp ---------------------------------------- O.G. | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
is geen officiele cd, dus staat nergens online, heb m upgeload in een rar pakketje maar mag hier geen albums droppe dus kan je alleen de link PM'en ![]() | ||
tirp Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Re-iLL schreef op 30-09-2007 @ 19:48 is geen officiele cd, dus staat nergens online, heb m upgeload in een rar pakketje maar mag hier geen albums droppe dus kan je alleen de link PM'en ![]() ok ---------------------------------------- O.G. | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
Zolang hij niet in de winkel verkrijgbaar is mag je gewoon het hele album droppen toch? ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
bij deze dan http://rapidshare.com/files/59337204/0118_-_Zeeuwse_Babbelaar.rar.html als ie wordt gedelete zien we t vanzelf wel | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga eens checken, thanks ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
jungzandvliet | ![]() | ![]() |
Quote: Re-iLL schreef op 30-09-2007 @ 19:48 is geen officiele cd, dus staat nergens online, heb m upgeload in een rar pakketje maar mag hier geen albums droppe dus kan je alleen de link PM'en ![]() Ik had hem al lang hoor ![]() ![]() | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
en t gross van de kinderen niet.. vandaar dit gemaakte linkje voor de minder bedeelden onder ons zodat ze ook mee kunnen snoepen van de ongesneden taart | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
tracklist ? ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
buitenwesten | ![]() | ![]() |
is het van die ouwe shit met Junior er ook nog bij, toen ze nog echt 0118Vier waren? of zijn het tracks die zijn afgevallen voor die solo alums/EP's ---------------------------------------- Best MC with no chain you ever heard... | ||
King_Nas New York State Of Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Is zonder junior inelkgeval ---------------------------------------- "Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab" | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Dit zijn gewoon een aantal nieuwe en oude tracks bij elkaar gegooid. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Teh_Jordy schreef op 30-09-2007 @ 22:13 tracklist ? ---------------------------------------- argh | ||
Lauwness | ![]() | ![]() |
tracklist idd? [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-10-2007 @ 16:49:08 ] ---------------------------------------- None.. | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
![]() there yah go.. ![]() Fabienne is zooo gruwelijk! Schaam me dat ik die niet kende! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-10-2007 @ 17:20:23 ] ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
graag gedaan hoor... bastards ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
King_Nas New York State Of Mind ![]() |
![]() | ![]() |
danke ---------------------------------------- "Du machst nichts, was ich nicht gestern schon gut gemacht hab" | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Kan iemand "Plaats Delict" apart uppen? ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
![]() | ![]() |
Quote: _Frank_ schreef op 13-12-2007 @ 20:49 Kan iemand "Plaats Delict" apart uppen? 05 Vinnie,Weks & KD - Plaats Delict.mp3 [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2007 @ 20:57:49 ] ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
jungzandvliet | ![]() | ![]() |
Quote: damn was net klaar met uplaoden en toen had jij hem al XD Najah als tie speedsyhare linkje wilt XD http://www.speedyshare.com/588973554.html | ||
![]() | ![]() |
sorry joh! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
danku ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Index / Muziek / |