Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
n00t![]() |
![]() | ![]() |
rotjoch toch. | ||
Bigboss Big Boss ![]() |
![]() | ![]() |
Wie heeft de mp3 van Wielen in de lucht van metzz?? Die track is leipp | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
binnekort fresku, zwarte schapen ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: djatta schreef op 25-08-2008 @ 18:35 binnekort fresku, zwarte schapen ![]() A&c bitche'z ! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
mensus omdat ik van je hou |
![]() | ![]() |
haha tis duidelijk dat je rotjoch niet nodig hebt voor een harde 101barz ![]() | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mensus schreef op 25-08-2008 @ 19:51 haha tis duidelijk dat je rotjoch niet nodig hebt voor een harde 101barz ![]() Is gewoon een smoes om zijn bek digt te tapeen. ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Alex is echt een van de beste MC's in NL ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
tJ101 jawee |
![]() | ![]() |
Eemn. mischien iemand de volgende tracks voor mij in mp3 formaat. snap d'r werkelijk niks van 101 barz - kleine jay en cartes 101 barz - vaderloze troepen Thanks | ||
Ne0ray![]() |
![]() | ![]() |
ik heb een stuk of 40 sessies van 101barz op mp3 mail mij welke je wilt jeroen000@gmail.com | ||
StropStrikkers![]() |
![]() | ![]() |
hier heb je ze alle 2 van de bosschenaren http://www.speedyshare.com/853113747.html | ||
LijpePindaFront -Bring Da Motherfuckin Ruckus- ![]() |
![]() | ![]() |
Ondertussen Rico Sticks en Ty de 1000.000 viewz gehaald.. Nicee ---------------------------------------- Fuck Batman & Robin, i'm Robin Layin in Bed Mann.. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Zuid7333 Woestijn ![]() |
![]() | ![]() |
GreenGang @ 101 barz muwhahahaa ---------------------------------------- I eat a apple? | ||
maarten-m1 | ![]() | ![]() |
haha winne&feis niet langer meest bekeken. Rico, sticks en ty op 1 ![]() ---------------------------------------- in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters. | ||
crazywhiteboy![]() |
![]() | ![]() |
zijn ook de beste 3 van nederland | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
check de nieuwe van heinek'n ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Heinek'n ![]() ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.101.tv/page/101barz/play/0df05ee8d41856e86f6c1acdf9fd01f3 voor de luilakken onder ons Heineken komt zeker dope ja.. ik vind zelf xcellent ook verschrikkelijk dope komen 'ik zeg niet dat ik de beste ben, ik wacht tot iemand anders het zegt en battle hem' ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
smonkey![]() |
![]() | ![]() |
wie heeft mp3 versie van ex, heinek'n & aiky? ---------------------------------------- het is me opgevallen,dat chickies niet op me vallen, maar met voorbedachte raden komen zitten op me ballen, vat je | ||
maarten-m1 | ![]() | ![]() |
nieuwe studiosessie: turk en nieuwe beatmaker: the flexican ---------------------------------------- in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters. | ||
![]() | ![]() |
lauw dat stukje over de Grote Prijs. Turk is sowieso lauw, enige Noahs Ark artiets die ik digg ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
stukje over The Flexican is wel dope | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Ali B zn sessie is ook 1 vd beste, zoals hij daar hebben we lang niet gezien ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
mitchztm![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 28-09-2008 @ 21:44 Ali B zn sessie is ook 1 vd beste, zoals hij daar hebben we lang niet gezien Beter neem je dat terug ---------------------------------------- Geen roekeloos gespit, Ik kom tactisch. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
http://www.101.tv/page/101barz/play/384a1a2e85b3b1e98f115c56cc414f99 Lips en Balance, Lips vind ik gewoon de |zoveelste| die op de steen stylo succes wil maken, maar Balance, die heeft zeker wel potentie! Eindelijk een goeie vrouwelijke MC in de nederhop? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
valt mee, die engelse versie is naaiser met die nigguhz ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
die balance is ook kankerkut man hoor je die shit niet?? kanker rare flow moet moeilijk doen om uit te komen enzo nah man fuck bangbang en ze kutlabel | ||
Voor mij kakken vrouwen bloemetjes, dus die lips spreekt me sowieso niet aan. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Potentie, ik zeg niet dat ze nu al ergens is ![]() En die lips heeft les gehad van bangbang, niet? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
wacke shit, woord naar vent ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
kankerwack | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 04-10-2008 @ 14:10 kankerwack | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Het begin gaat te ver.... Veeeelste ver! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Crooks en Hef optreden staat nu op 101barz ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
StropStrikkers![]() |
![]() | ![]() |
Crooks komt wel weer hard![]() | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 04-10-2008 @ 02:14 http://www.101.tv/page/101barz/play/384a1a2e85b3b1e98f115c56cc414f99 Lips en Balance, Lips vind ik gewoon de |zoveelste| die op de steen stylo succes wil maken, maar Balance, die heeft zeker wel potentie! Eindelijk een goeie vrouwelijke MC in de nederhop? Lips heeft de stem van die 'automaat-vrouw' in windows. Balance digg ik wel redelijk, die zie ik nog wel groeien. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
jij snapt het, anyways Darin G nu als beatmaker van de week, eerst aflevering van 'de beatmaker' die echt leuk is om te kijken. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 04-10-2008 @ 14:10 kankerwack Die lips en balance dus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2008 @ 17:43:32 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Die Lips ouwe... Die Balance is ook wack, maar die probeert tenminste nog te flowen. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Vreselijk die lips, echt provoceren om het provoceren. Met zo'n lachje van "kijk eens wat ik allemaal durf te zeggen". ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Nog 1000 views en Ty RIco Sticks sessie heeft 2 Miljoen views, damn nice ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Critical | ![]() | ![]() |
lol dan check ik hem ook nog wel een keer ^^ je kan trouwens niet echt rekenen hoor.. 1.991.309 views [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2008 @ 18:51:33 ] ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Dikke Care ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
MARC3L De Zoon. |
![]() | ![]() |
Haha die nieuwe talent v/d week spit wel dope ouwe.. ![]() | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 08-10-2008 @ 17:38 jij snapt het, anyways Darin G nu als beatmaker van de week, eerst aflevering van 'de beatmaker' die echt leuk is om te kijken. woord, die beat die hij maakt is ook erg trouwens! | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: MARC3L schreef op 09-10-2008 @ 16:37 Haha die nieuwe talent v/d week spit wel dope ouwe.. ![]() RO'TJUH NIGGA! DIPSET HOLLAND BITCH! | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patta schreef op 09-10-2008 @ 16:52 (...) woord, die beat die hij maakt is ook erg trouwens! hij is zoiezo baas omdat hij net zoals ik Renoise-fan is ![]() Echte mannen sequencen niet horizontaal ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
ahha beef tussen nino en reejon... ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
hahah die lips, wat een nerd | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
nieuwe video: beatmaker.. shockmount http://www.101.tv/page/101barz juistem dap [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-10-2008 @ 15:05:57 ] ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |