Index / Algemene zaken / | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik heb de hoofdprijs gewonnen in de Rimmel wedstrijd!!!!! Ik ga naar fokking Londen baby!!!! Iedereen die heeft gestemd: ontzettend bedankt!!! ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha dope voor je, heeft dat voten toch nog zin gehad. Wie neem je mee? | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Owjaaaa,gefeliciteerd. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
sungshik mens ![]() |
![]() | ![]() |
proficiat! londen is dope... ---------------------------------------- bomba. | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd! Quote: Thomas schreef op 01-10-2007 @ 14:40 Wie neem je mee? Daar gaan we nu om stemmen ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd Saffie! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
graag gedaan![]() haha, gefeliciteerd!! ---------------------------------------- beng! | ||
Vince 420 |
![]() | ![]() |
hehe dope, gefeliciteerd ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zal ook vast me koffers pakken (A) ![]() Gefeliciteerd ruthje ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Ik neem Harry mee! ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
Wij hadden het wel verwacht hoor ![]() Maar krijg je die dag- en weekprijs ook nog? Dan heb je het helemaal goed voor elkaar... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
De dagprijs heb ik al gekregen. En die weekprijs krijg ik nog whehehe. Hoe geniaaaaaaaaaaaaal is dit ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
Hahaha relaxt hoor ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
je bent ons nu voor eeuwig dankbaar toch? Of tenminste een week nadat je naar london bent geweest | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
jah, waar blijft het geld! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
haha jah betalen ![]() ![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
haha vet, veel plezier daar! Ik wil er ook ooit nog eens heen. Naar South Londen om daar eens een dikke dubstep party mee te maken ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Haha dit is wel slim geregeld van Safire, ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd![]() | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
aaight gefeliciteerd yo! Londen is de shit. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
wanneer ga je dan ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
Congrats! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
vette shit mooi dat het gelukt is. Foto was ook nais. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
dat betekent party bij safire ![]() props ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
doe de groeten aan ben ---------------------------------------- ya diggg | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd ![]() ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Geen probleem, veel plezier | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Hé Safire! Wow ook nog echt gewonnen! Nou de kennisquiz nog ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha gefeliciteerd ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga naar de wc peace ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd en veel plezier in londen ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 01-10-2007 @ 18:50 Hé Safire! Wow ook nog echt gewonnen! Nou de kennisquiz nog ![]() Whahaha mja volgende week nieuwe kans toch ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Connected Heb meer connecties dan stukjes lego... ![]() |
![]() | ![]() |
Gefelciteerd![]() ![]() | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Sahbi wij zitten dan ook in de zelfde klas ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Gefeliciteerd gek! Was verdiend ook trouwens. ![]() ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Index / Algemene zaken / |