Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: [1] 2 ]
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 08:12:02
http://www.myspace.com/daxariusdebruin

Het is aan aan nighha

P.S. Ik ben de beste! biatch., ik heb niet eens vrouwen nodig, ik trek me op me freestyles af.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2007 @ 17:13:57 ]
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 02-10-2007 om 09:01:53
Damnsz... die shit is aan!!
En er zit geen UIT-knop op
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
poppekontje Gepost door poppekontje op dinsdag 02-10-2007 om 12:40:33
hehe tof.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 02-10-2007 om 14:05:53
dax is de beste bitch
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 15:13:45
Blaat
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2007 @ 04:55:48 ]
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 02-10-2007 om 15:19:24
keihard kirrol
----------------------------------------
Jonkonize!
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 02-10-2007 om 15:23:17
Quote:
Saizen schreef op 02-10-2007 @ 15:13
Mensen die aan me twijvelen, lik me eikel maar,


ik zou ook zeker niet twijfelen aan je skills.. wel aan je spellingsgebrek

zo omdat we goede vrienden zijn toch daxxie boy
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 02-10-2007 om 15:36:02
Klinkt dope. Jammer van je bewijzingsdrang.. skills spreken voor zich.. jij doet een beetje te blij met je 'skills'.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2007 @ 15:37:30 ]

----------------------------------------
Sabr
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 15:50:22
blaat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2007 @ 04:56:08 ]
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 02-10-2007 om 15:53:04
Quote:
Saizen schreef op 02-10-2007 @ 15:50
Ben je gek in je hoofd met bewijzingsgedrag, elk persoon die me live heb gezien weet dat ik elite ben. Kijk ik ben 4 jaar bezig, in Amsterdam weten mensen wel wie ik ben, ik heb daar zoveel mic's geript dat zelfs als ik de briliantste verses heb gezet, mensen gewoon denken van, tjah dat is Dax, hij kwam vandaag wel gemiddeld heb hem beter gehoord..

Als ik de vercrackste freestyle voor me eigen doen buiten Amsterdam zet, neem ik de hele programmering over en warderen mensen het tenminste, omdat ze me niet overal zien, warderen correctie als ik een beetje een gemiddelde freestyle zet in een willekeurige plaats waar ze me niet kennen, dan is de hele fucking zaal me fan, op die paar rappers na die me haten, omdat ik beter, knapper en langer ben.

Baal van die shit, mensen mogen het ondertussen wel weten, ik heb honger, ik ben productief wil me shit promoten. Ik hou niet van opscheppen en shit, maar ik ben de illste die ik ken, live is me team nog nooit outshined en andere gasten die veel slechter zijn hebben wel 10X meer fans, omdat ze niet in amsterdam wonen.

Amsterdam is de shit, maar hier gebeurt kk veel op het gebied van hiphop. Natuurlijk is dat heel dope, maar mensen zijn gewend aan shows, het is lang niet zo speciaal als in een dorp waar ze af en toe een feestje hebben.

Dat dus. Kusjes.


Het was verder niet echt fucked up bedoeld, ik probeer alleen duidelijk te maken dat het niet echt nodig is om jezelf zo op te hemelen om anderen te doen verbleken, mensen die luisteren kunnen dat goed zelf bepalen toch?

Anyway, dope dat je zo serieus bezig bent, doe je ding. Pz.
----------------------------------------
Sabr
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 16:00:59
blaat
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2007 @ 04:56:31 ]
poppekontje Gepost door poppekontje op dinsdag 02-10-2007 om 16:01:18
je mist alleen nog een onliner als 'dax rijdt door!!' onder je posts maar voor de rest doe je het best aardig als kloon.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 02-10-2007 om 16:02:50
.....tja dax ik denk dat je, je daar inderdaad niet tot moet verlagen. Misschien geef je het zelf al aan dat het wacke gasten zijn die dat doen. Dus zou jij als dope rappert wijzer moeten zijn en mondjes snoeren met dikke shit.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 02-10-2007 om 16:04:11
word @ pop
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 16:09:48
Lexxie doe je ding, je bent goed bezig man!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2007 @ 04:56:51 ]
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 02-10-2007 om 16:10:32
Quote:
Saizen schreef op 02-10-2007 @ 16:00
Je heb ook veel wacke artiesten die onterecht zichzelf de hemel in prijzen, die doen dat dan overal en krijgen meer exposure in verhouding dan wij (De Veelplegers). Ze worden wel gehoord door die bullshit van hun en zijn bekender dan wij door die houding

Zie dat veel om me heen en denk dat ik me minder moet inhouden.

En was ook niet negatief trug bedoeld hoor. peace.


Word, meer dan genoeg.. dus? Door je act op te hemelen krijg je niet persé meer exposure, gewoon lekker je ding doen en gebruik maken van het talent dat je hebt.. en dat komt wel terug in je lines en shit als je die daadwerkelijk hebt.

Genoeg wackasses, maar wat voor boodschap heb je daaraan? Ik wil je niet de les lezen ofzo maar met die insteek die je nu hebt kom je een beetje over alsof je het doet om al die crapcats een hak te zetten en omdat je over hun rug meer aandacht wil.. en dat is jammer. Het gaat om je skills.. en real recognize real.. dus ik zou me niet zo druk maken.

Saya.
----------------------------------------
Sabr
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 16:14:05
Het is niet dat ik bewust anders doe, ik spreek gewoon uit me hart, op dit moment voel ik me zo en vind ik dat ik het kan zeggen en op andere momenten voel ik me anders.

Verder is nlhiphop niet de plaats waar ik veel exposure krijg, hier drop ik alleen af en toe freestyles voor de liefhebbers en hang ik een beetje zoals nu als ik zin heb.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2007 @ 16:14:38 ]
Outshining Gepost door Outshining op dinsdag 02-10-2007 om 16:16:52
Quote:
Saizen schreef op 02-10-2007 @ 16:14
Het is niet dat ik bewust anders doe, ik spreek gewoon uit me hart, op dit moment voel ik me zo en vind ik dat ik het kan zeggen en op andere momenten voel ik me anders.

Ik spreek gewoon uit me hart en verder is nlhiphop niet de plaats waar ik veel exposure krijg, hier drop ik alleen af en toe freestyles voor de liefhebbers en hang ik een beetje zoals nu als ik zin heb.


Dat is je goed recht enzo, ik wijs je alleen op de indruk die je mogelijkerwijs achterlaat.. niet dat je daar persé een boodschap aan moet hebben.

Doe je ding enzo, hadi.
----------------------------------------
Sabr
Connected
Heb meer connecties dan stukjes lego...
Gepost door Connected op dinsdag 02-10-2007 om 16:17:29
Whahahaha dax is de shit die freestyle op politie feest ofzo was beest
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 16:47:53
oja check elke woensdag cafe de duivel, reguliersdwarstraat niet homo kant. 22:00 tot 2:00 breekt daar elke week de hel los
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2007 @ 17:00:04 ]
melle
Gepost door melle op dinsdag 02-10-2007 om 16:55:12
Ja wat houdt het daar precies in gewoon open mic ofzo?
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 17:02:53
Ja is de grootste open mic in Amsterdam, de meest actieve cats die nu serieus bezig zijn komen daar heel vaak langsdroppen. Daar is het bijna altijd hoog niveau, chill er zelf bijna elke week.
TisssSjonny Gepost door TisssSjonny op dinsdag 02-10-2007 om 17:18:24
hebben we die vieze backpacker ook weer met freestyle nummero 231.
Shit, alles klinkt hetzelfde, je bent echt niet dope ofzo, maak eerst maar eens een nummer wat een beetje goed in elkaar zit, deze shit is echt knkrsaai.

Kolera
Gepost door Kolera op dinsdag 02-10-2007 om 17:23:28
Wack, heel wack.
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op dinsdag 02-10-2007 om 17:26:20

hou jezelf en andere toch is niet zo voor de gek jonge!!

Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 17:29:25
1 liefde blijf vooral doorgaan, ik chill hem gewoon en wil mijn ding droppen, vind het leuk om te doen als je het niet digt, smaken verschillen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2007 @ 04:57:48 ]
Kolera
Gepost door Kolera op dinsdag 02-10-2007 om 17:30:15
Heey D-Neger
EsX
Gepost door EsX op dinsdag 02-10-2007 om 17:32:50
Ik kan me Casto, Pappa, Loco of Def-P nog goed herinneren, toen zij regelmatig freestylden in de Duivel..

Als jouw shit nu helemaal de shit is daar, dan is het niveau flink achteruit gegaan.

SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 02-10-2007 om 17:37:18
ik zette het na je eerste bar weer uit.. je moet wat aan je kwaliteit gaan doen.. of koop tenminste een plopfilter en zet de volumes goed.. ik vind het echt storend om zo te luisteren.. wat niets afdoet aan je skills (die je zo fel verdedigd)
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 17:39:25
Casto en Def P zijn dope en legendarish. Wat er bij de duivel is is ieder geval een goeie beweging in de amsterdamse hiphopscene. Mensen zijn bezig en ik zie mensen duidelijk groeien.

Ennuh whaddup dan lexx fans
Kolera
Gepost door Kolera op dinsdag 02-10-2007 om 17:40:43
Lexx is terug en haunt je forum nigga, shit is aan. Hillywood mixtape.
TisssSjonny Gepost door TisssSjonny op dinsdag 02-10-2007 om 17:52:31
TisssSJonny geen lexxxie toy, Lexxxie zit in Indonesie en heeft tenminste een baan.
Je shit is poep, ik hoor elke x steeds dezelfde lines, lekkere freestyle. Je flow is heeeeeeeeeeeeeel brak & je stem nog brakker, je klinkt als een nerd.

En zonder lexxxie te noemen in je topic had je nu nog steeds 3 reacties.

mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 02-10-2007 om 17:55:51
is dat nooit in het weekend open dan? Lijkt me tof om een keer natoe te gaan maar doordeweeks is het lastig.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 17:56:58
Nee is helaas alleen maar woensdag en donderdag is er ook iets bij coffeeshop de dreadrock, in het weekend zijn meestal alleen optredens.
Skarjan
eu
Gepost door Skarjan op dinsdag 02-10-2007 om 17:57:52
zie sjonny aandacht eisen dan


Lexxxx druk op next shit is niet relaaaaaxxxx

Hoop dat ik et nooit meer hooooooooooooor!!!!
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 02-10-2007 om 18:09:02
Dax je bent echt een baas ouwe. Freestyles zijn beter dan de gemiddelde nederhop track gast. respect
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 02-10-2007 om 18:12:52
shit is technisch aan, spijtig van je stemgebruik op deze track

Ikzelf vind jou een freestylebaas.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 02-10-2007 om 18:23:27
Vind de kwaliteit wat minder, en ik rap wat ingetogen ivm buren... Eigenlijk kan ik hier helemaal niet opnemen.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 02-10-2007 om 20:07:41
blijkbaar ben je goed, aangezien mensen je zo dope vinden,
en je dat zelf ook heel duidelijk meld.

Vind dit gewoon wack klinken, mja, basseer 't op dit nummer.

Sorry
sungshik
mens
Gepost door sungshik op dinsdag 02-10-2007 om 20:14:58
ik vind dit echt niet wack.
zitten meer multies in die freestyle, dan in de helft van wat hier gedropt wordt en gewoon geschreven is.
veel respect voor die skills hoor...
----------------------------------------
bomba.
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op dinsdag 02-10-2007 om 20:17:21
respect naar jou dax, skeit aan de haters. dit kan me nog altijd boeien

best4e freestyler ooit in nederland
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 02-10-2007 om 20:18:57
Ja hij heeft thuis gewoon geen goede opname mogelijkheden en live komt dit het best tot zijn recht.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2007 @ 20:19:10 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 02-10-2007 om 20:27:29
publicity stunt van dax, hij komt eraan met een mixtape ofzo, hij trekt ingg aandacht
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 02-10-2007 om 23:40:11
Beter gaat ie die wel opnemen bij rups.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 02-10-2007 om 23:48:38
ik heb samen met dax gefreestyled toen hij in weesp was..
en mensen geloof mij.. hij nakt de meeste van jullie teksten alleen al met een freestyle

je komt best arrogant over dax, dat weet je zelf ook dondersgoed mja das jouw ding ik waardeer die shit wel..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Thijs1988
Meatball Sub
Gepost door Thijs1988 op dinsdag 02-10-2007 om 23:51:47
Vind der geen fock aan... Wack
----------------------------------------
Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 03-10-2007 om 00:03:39
Quote:
Hyreme schreef op 02-10-2007 @ 23:48
en mensen geloof mij.. hij nakt de meeste van jullie teksten alleen al met een freestyle


Kgeloof 't ook best, maar ik kan 't niet helpen om na 30 seconden al op kruisje te drukken als ik dat nummer open.
Kzal morgen nog een keer luisteren, heb ook barstende koppijn nu.
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 03-10-2007 om 01:05:33
houden we het ontopic? Dus over de freestyle van dax?
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op woensdag 03-10-2007 om 02:07:02
Ha, ha, check de haters die er tussen de complimenten opduiken als puisten op een paar prachtige borsten.

Ten eerste: Dax is niet arrogant, hij is echt zoals 'ie zich voordoet, en dat is nogal gestoord.

Ten tweede: als je Dax een slechte freestyler vind, dan ben ik erg benieuwd wie je wel goed vind... want

Ten derde: zeggen dat het niveau van freestylen tegenwoordig minder is dan een jaar of zeven geleden toen mensen als Def P de mic helemaal kapot rockten is echt... ehm, nogal RAAR, kijk, ik heb Def P (een hele sympathieke kerel trouwens, die zonder twijfel een icoon is voor Nederlandse Hiphop) een keer op het podium gezien naast Dax en Surya... en dan zag je toch wel erg duidelijk het enorme niveauverschil tussen oldskoel en newskoel shit.
----------------------------------------
Fok 't
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op woensdag 03-10-2007 om 05:13:53
Sorry voor me uitspattingen, ik ben een beetje raar en skitzo....

Wil gewoon chillen met iedereen en samenwerken en goeie muziek maken. Ik vind het leuk om af en toe een freestyle te droppen als oefening op nlhiphop, dus zie het vooral niet als een complete track. Soms ben ik een beetje geiritteerd dat ik relatief weinig bereikt heb met wat ik doe en toch me volle hart en ziel er voor geef. Kijk we hebben wel shows en mensen warderen het ook, maar het liefst wil ik er van leven, ook al is het minimum salaris.

Nu zit ik op 300 a 400 euro per maand zonder reclame te maken, dus kan er nog niet helemaal me brood mee verdienen. Ik geloof in mezelf en merk dat ik freestyle al vele tracks eruit freestyle, vooral als ik aan ben en in die relaxte status wordt het nooit opgenomen... Heb respect voor iedereen, maar wil gewoon me eigen plaats. Opnames zijn meestal geforceerd en niet natuurlijk, dus dan is het 50% van wat ik werkelijk kan. Kom net van uitgaan heb lopen freestylen op de trugweg, dan praat ik tegen mezelf hele verhalen zonder filler van 3 minuten ofzo en als ik dan 1 fillerline heb dan stop ik. Heb zelfs geen inleidende zinnen meer dat de eerste multie nergens op slaat en daarna een punchline, heb steeds vaker dat ik minuten lang kan freestylen dat beide zinnen authentiek zijn en perfect in de context passen. Ik wou dat jullie dat allemaal konden horen, want heleboel van die 16'es, zijn duidelijk track waardig. Als ik opneem ben ik voorzichtig en monotomer, als ik normaal ontspannen me ding doe speel ik constant met tonen en heb ik veel meer swagger.

Ik wil totaal niet dat dit arrogant klinkt, maar ik kan alleen beschrijven op welk niveau ik zit. Kwa freestyle is de enige die in de buurt komt en me kan breken in een cypher patreez, surya als ie ze dag heb en excellent en dan heb ik het over nederlandstalig. Maar denk dat ik overall de beste ben, wil geen disrespect naar andere, ik wil het jullie graag ook laten horen, maar vaak lukt het niet om compleet in me zone te komen als ik opneem.

Sorry als ik soms een klootzak ben, ik ben eerlijk en spreek me gevoel uit.

Peace en iedereen doe je ding, hou hiphop levend!
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.