Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet allang wie zij is. Maar nee, ik schrijf niet. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
ai ok, waarom ben je hier dan? :p ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Ga daten dan. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Omdat hij van Nederlandse HipHop houd ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kolera schreef op 03-10-2007 @ 22:04 Ga daten dan. jij bent gek voor wat moet ik daten met hem, en me schatje zit naastme lol ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 03-10-2007 @ 22:04 Omdat hij van (Nederlandse) HipHop houd | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
aight ![]() ik eigenlijk de laatste tijd niet meer zo erg.. alleen muziek waar diepgang in zit [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2007 @ 22:07:16 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
HipHop![]() Rap over het algemeen ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 03-10-2007 @ 22:06 (...) jij bent gek voor wat moet ik daten met hem, en me schatje zit naastme lol je schatje zit naast je en jij loopt te forummen? | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Zoals Mozart, Bach en Beethoven! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 03-10-2007 @ 22:09 Zoals Mozart, Bach en Beethoven! Daar sample ik zo vaak van ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Klassiek muziek is dope. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 03-10-2007 @ 22:09 (...) je schatje zit naast je en jij loopt te forummen? haha ja kwam alleen ff kijken wie nickert was.. nu gaan we weer ![]() TJOOW en nick doe de groeten aan tjappie als je m ziet ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Latuuuuuuuuuur. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
en remember... tuklijf ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga binnenkort m'n naam veranderen. Ben een beetje uitgekeken op deze drielettergrepentellende (whoops) naam zonder betekenis. Iminic is het Engelse bijvoegelijke naamwoord horende bij imine. Een imine is een chemische structuurgroep (in de scheikunde) die een koolstikstof dubbele binding heeft. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2007 @ 23:05:09 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Heet je Pim ofzo? ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Tim | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Wim ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 03-10-2007 @ 22:28 Wim wat? | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Ik probeer Iminics naam te raden ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ja i know maar zo heet ik je weet | ||
rrambo | ![]() | ![]() |
Iminic heet Sjon | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 03-10-2007 @ 22:30 Ja i know maar zo heet ik je weet Whoo ik kan namen raden ![]() Iminic is je naam Jan ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
maybe heet die Kim | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Of Tom dat heeft ook 3 letters ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Of Lyn | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kolera schreef op 03-10-2007 @ 22:33 Of Lyn Dat schrijf je met dubbel 'n' zoals Lynn dohh ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Bepaal jij dat? | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Nee maar ik ken een meisje die heet dus Lynn ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken iemand en die heet Lyn.. pwnEd | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 03-10-2007 @ 22:11 (...) Daar sample ik zo vaak van ![]() Ik niet, dat is allemaal al gebruikt... ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Tongpiercings rollen al likkend langs toompjes. Dat wilde ik even kwijt. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Mja die bitch had het lijf van een zandloper. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
een zandloper heeft geen lijf | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
http://www.bigfrank.nl/ | ||
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 03-10-2007 @ 22:51 een zandloper heeft geen lijf Volgens d-negert wel. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Lexx is dope. | ||
![]() | ![]() |
Kolera k heb je hier nooit eerder gezien, was je eerst onder een andere naam ofzo? | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Nope. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk die shit ook vriend hij kent muss en outshining en tracks van huussuh en mij en shit. Nu zijn wij natuurlijk een soort van BN'ers maar toch is het gek! | ||
![]() | ![]() |
Hehe ik denk dat het Kapowski is. Of hij is gewoon zo'n sneaky forumganger die wel checkt maar niet post. Nja k ben scrubs kijke, vrede. | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken muss niet echt, en outshining is mijn vriendin... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
EN VENT & HUUSSUH ZIJN BN'ERS YEAH BABY | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
hehe | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Outshining is ook mijn vriendin, daar kent die me van... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Hoop Muss... hoop... | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
wat nou , kom vechten dan! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Dus Kolera is de vriend van outshining en muss probeert dr ook te hosselen zie ik het nu goed? Of zjin jullie allebei gewoon bevriend met haar | ||
Kolera![]() |
![]() | ![]() |
Zij is mijn vriendin en muss doet blij. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |