Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 19-04-2001 om 20:35:12
Voor de breedtbanders

http://playlist.broadcast.com/makeplaylist.dll?id=139072&segment=

Live verslag van Space Shuttle Launch over 7 minuut 30
Reis is hierna te volgen op dit adres:

http://liftoff.msfc.nasa.gov/temp/ShuttleLoc.html

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2001 @ 20:46:14 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op vrijdag 20-04-2001 om 17:51:57
Dit soort dingen doen mij vaak nogal geërgerd de schouders ophalen. Who gives a damn ?!!!?
Ik vind ut schandalig dat er zoveel geld wordt gepompt en verloren in ruimtevaart....
Kijk naar de problemen op ónze planeet.... moeten we ons daar niet ffkes eerst mee bezig houden.... ?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 21-04-2001 om 16:04:58
Bliss schreef:
> Dit soort dingen doen mij vaak nogal geërgerd de schouders ophalen. Who gives a damn ?!!!?
> Ik vind ut schandalig dat er zoveel geld wordt gepompt en verloren in ruimtevaart....
> Kijk naar de problemen op ónze planeet.... moeten we ons daar niet ffkes eerst mee bezig houden.... ?

NAH ruimtevaart is koel. En ze kijken vandaar beter op onze planeet dan wij van af hier Neh way ruimtevaart heeft zeker zijn nut. Neem nou de MIR en de IIS kijk hoeveel onderzoek ze aan boord van MIR hebben gedaan en in de IIS gaan doen. Kijk naar wat ruimtevaart qua (data en tele) communicatie heeft mogelijk gemaakt.

Ook reizen naar Mars hebben zeker wel hun nut. Het hele zonnestelsel heeft effect op aarde. Dus wrom zou men daar geen onderzoek doen.

Neh doe mij maar ruimtevaart boven diep zee onderzoek, hoewel zelfs daar nog zat te ontdekken is.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 22-04-2001 om 11:13:12
SpadeAce schreef:

> Neh doe mij maar ruimtevaart boven diep zee onderzoek, hoewel zelfs daar nog zat te ontdekken is.

Sterker nog ze weten meer van de maan dan van de diepzee.


----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op zondag 22-04-2001 om 17:13:36
heeeel lang je adem inhouden en duiken maar
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0073 sec.