Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] | ||
SoulRyder that's right baby, life goes on... |
![]() | ![]() |
Hierbij mijn foto, meteen een cd cover voor mijn cd (waar ik pas 1 nummer voor heb, lol ) Edit: @Eleonore ben jij die rechtse? leuke foto trouwens ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 15:23:51 ] ---------------------------------------- Cause in my criminal mind nobody violates the don, I write ur name on a piece off paper, now ur family is gone. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ben je van de westside? | ||
![]() | ![]() |
Ja zekers wel ![]() ![]() ---------------------------------------- Cause in my criminal mind nobody violates the don, I write ur name on a piece off paper, now ur family is gone. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
t zou wel slecht zijn als je in het noorden zuiden of oosten van je stad zou wonen en dan ook nog in venlo ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
ik woon in het westen van mijn dorp, lol ---------------------------------------- Cause in my criminal mind nobody violates the don, I write ur name on a piece off paper, now ur family is gone. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Spelen met de spiegel in het flitssetje ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je ziet er vrij vrouwelijk uit zo Spade. | ||
![]() | ![]() |
ghehe dank je ![]() ik zie het alleen niet zo ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hehe Spade, als je jezelf nou even blauw kleurt lijk je net op de Blue Man Group![]() ---------------------------------------- beng! | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het best een toffe foto.. de stijl en shit.. leuk gedaan.. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Edit: @Eleonore ben jij die rechtse? leuke foto trouwens ![]() ja [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 16:35:08 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
Ik op vakantie ![]() ![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
dope foto spade! effect enzo.. jij doet iets in fotografie? kan niet missen mja..![]() gek doen ![]() back to basic *doe geen moeite* ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
op je avatar lijk je niet zo.. exotisch.. mooi tho' ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Euhmz nee ik doe niet iets in fotografie. Niet professioneel in elk geval. Heb alleen wel veel professionele apparatuur voor een amateur, zoals studioflitsers enzo. Als ik er nu ook nog is vaker gebruik van ging maken was het al dat geld misschien ook eens waard. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
thnx bigfoot =) Ik wil ook niet exotisch overkomen lol.. En die avaterfoto is trouwens al iets van 3 jaar oud denk ik wel ondertussen.. Wat gaat de tijd toch snel he? ai ok me pa heeft ook zo een professioneel camera ding maar die mag ik niet aanraken ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 16:54:23 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 08-10-2007 @ 16:00 Je ziet er vrij vrouwelijk uit zo Spade. Ghehe, dat vond ik dus ook al.. Anyway, nu vind ik je nog enger, na het beeld dat ik al van je had iedere keer dat je me aansprak (op me gedrag ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind spade helemáál niet vrouwelijk, en als dat wel zo was, was hij een héle lelijke vrouw hoor.. je vriendin zou er maar zo uitzien ![]() Als man is niks mis met je hoor spade :p ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind spade zelf er ook totaal niet vrouwelijk uit zien, het is dat zijn lippen en ogen zo ontzettend uitkomen. | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
lijkt alleen of je lipgloss hebt.. ik heb geen foto's van mezelf.. op mn computer staat er echt geen een. er bestaan alleen foto's van me van ong. 2 jaar geleden en dat is een pasfoto ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
![]() | ![]() |
yeah, als ik moe ben dan zet ik mijn lenzen uit, doe ik mijn bril op en ben ik ineens een nerd.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
nou zo nerd ben je niet.. Ik zou niet echt langdurig naar je kijken ofzo als ik je tegen zou komen zo.. (Doe ik sowieso al niet naar jongens.. Ik heb me schatje en de rest ken me vrij weinig schelen eigenlijk) Maar lelijk ben je niet met bril En van lipgloss gaan je lippen glimmen en die van spade glimmen dus duidelijk NIET [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 17:05:06 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
ik wil ook een foto posten! maar weet niet hoe (en hoe ik goed formaat krijg dus niet dat er onder staat van 486x657 bijv.) ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
imageshack.us gewoon foto uploaden daar.. als die is geupload naar onderscrollen.. pak je een van de 2 ''hotlinks for forums'' en klaar is kees.. | ||
![]() | ![]() |
![]() Hij doet 't! ![]() Dat ben ik met 'n maffe kop, en me meest funky boxer op me hoofd ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 17:29:27 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Dunk![]() |
![]() | ![]() |
Tjonge jonge jonge carnaval, en nee daar doe ik niet aan ---------------------------------------- 038 | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Je lijkt op ninthe yo | ||
![]() | ![]() |
nee man Ninthe heeft een neus die minstens 5 keer zo groot is | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Eppo kan je heel even je PM checken aub... Edit: Ik weet dat dit het foto-topic is, daarom zal ik er zo even eentje uploaden om niemand boos te maken ![]() ![]() Sorry Eppo kon er even geen met jou vinden, beter striken we een dope pose de volgende keer dan haha, maar hier een foto met een andere eppo hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 18:12:48 ] | ||
![]() | ![]() |
.dicht .en weer open, slowchat in de slowchat, foto's in het foto topic. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 18:20:20 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
okeeej gekke shit man , nu istie weer opu met een literfles ghehe sta wazig te kijken daar. ![]() was op vakantie , wel lauw. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 18:24:37 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
heb je in dat vuur gelegen ofzo :| ---------------------------------------- joahh | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
![]() zaterdag.. begon smiddags al met zuperen.. tegen de tijd dat iedereen eindelijk eens aankwam hier (feestje bij mij thuis) was ik al kat lam ![]() eigenlijk, zoals je ziet.. was ik dat in de middag al... [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 18:48:50 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
SimonS en Eppo mogen enkele dagen opzouten.... Ondertussen wel genoeg waarschuwingen geweest dat er niet geslowchat word in foto topic's. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: edwinuss schreef op 07-10-2007 @ 16:39 en ja, ik ben nieuw ![]() op deze lijk je op P fabergé. Quote: edwinuss schreef op 08-10-2007 @ 11:39 ..maar op deze echt totaal niet..dat ben ik dan, edit: DUNK IS KNEITTERRLEKKER.. zowiezo op die foto hierboven. dus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 21:12:21 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Op die laatste lijkt ie op Diggy Dex. | ||
edwinuss | ![]() | ![]() |
Quote: Master Of Disaster schreef op 08-10-2007 @ 21:11 (...) op deze lijk je op P fabergé. (...)..maar op deze echt totaal niet.. edit: DUNK IS KNEITTERRLEKKER.. zowiezo op die foto hierboven. dus. En op die onderste lijk ik op : ![]() | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kolera schreef op 07-10-2007 @ 22:35 ![]() 4 dronken turken. Die eerste he.. heeft hij familie in Steenwijk die Achmed heet? Want hij lijkt er verdomd veel op | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Niet hatelijk of nakkend bedoelt en om offtopic te gaan...maar ik denk dat er wel meerder turken Achmed heten ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
.. turken heten nooit Achmed. Arabieren wel. btw.. wat heeft de naam ermee te maken? Ging om dat die 2 op elkaar lijken. Ga neit zeggen "heo kan die turk op arabier lijken dan? " .. kan aangetrouwde familie of what so ever zijn. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 01:05:37 ] | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
waar de fok gaat steeds mijn berichtje heen waarin ik zeg dat dingetje niet op jamie oliver lijkt?!?!?!?!?!?!?!?!? ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
uhm, spade en ongeveer alle mods hebben nou al gezegd dat je alleen foto's moet posten hier als je daar nou eens naar luistert ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
k heb al 5 fotos gepost vandaag mang.. wtf ach huilerds.. ![]() zo.. en nu.. dingetje lijkt niet op jamie oliver en nogmaals, doe geen moeite [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 01:58:25 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Edit: Dit was niet de bedoeling dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 02:49:08 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Edit: Dit was niet de bedoeling dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 02:49:22 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Edit: Dit was niet de bedoeling dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 02:49:35 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Edit: Dit was niet de bedoeling dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 02:49:49 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Edit: Dit was niet de bedoeling dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 02:50:25 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Edit: Dit was niet de bedoeling dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 02:50:34 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 ] |