Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op vrijdag 05-10-2007 om 16:17:05
www.straatvideos.nl

een site voor alle artiesten van alle afdelingen

er wordt met samenwerking van de artiesten ook mixtapes uitgebracht en je kan alles delen van samples tot hele nummers je eigen clips etc... uploaden noem het maar op
sTooN Gepost door sTooN op vrijdag 05-10-2007 om 16:18:52
je idee is goed uitwerking ervan is bedroevend alls ik die site zo zie
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op vrijdag 05-10-2007 om 16:21:06
Quote:
sTooN schreef op 05-10-2007 @ 16:18
je idee is goed uitwerking ervan is bedroevend alls ik die site zo zie



heb je ideeen?
sTooN Gepost door sTooN op vrijdag 05-10-2007 om 16:22:17
ja, het plaatje aantrekkelijker maken?
je site oogt helemaal niet als een muzieksite, doe er iets aan.
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op vrijdag 05-10-2007 om 16:25:41
Quote:
sTooN schreef op 05-10-2007 @ 16:22
ja, het plaatje aantrekkelijker maken?
je site oogt helemaal niet als een muzieksite, doe er iets aan.


je hebt gelijk ga er meteen verandering in brengen andere achtergrond enz... bedankt voor je advies en p.s. aanmelden kan gewoon tijdens de veranderingen
sTooN Gepost door sTooN op vrijdag 05-10-2007 om 16:27:50
was niet vervelend bedoeld, het zier er gewoon niet echt top uit, maar dat kan het misschien nog wel worden?
succes
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op vrijdag 05-10-2007 om 16:29:44
Quote:
sTooN schreef op 05-10-2007 @ 16:27
was niet vervelend bedoeld, het zier er gewoon niet echt top uit, maar dat kan het misschien nog wel worden?
succes



ik ben juist heel blij met je reactie ik was er zelf ook al niet blij mee hij draait nu wel maar die achtergrond moet wat meer van muziek weghebben wat meer plaatjes etc... ik hoop gewoon dat ik iets kan opstarten voor alle artiesten dat ze een mooie plek hebben om alles te delen
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op vrijdag 05-10-2007 om 16:37:37
Het idee vind ik ook al wel goed. als ik wat tips mag geven.

- leg op de frontpage beter uit wat je allemaal kan doen er staat nu
Quote:
Ben jij Dj , Rapper , Zanger , Danser , of speel je een instrument.Ben je op zoek naar je ontbrekende samples , hier kan je met de andere muzikanten een worden en alles delen op het gebied van muziek.


er wordt gevraagd of je artiest bent en dat je alles kan delen.(meer kan ik er niet uithalen) Wat is alles? Je moet het aantrekkelijk maken voor gebruikers. je moet sowieso een frontpage aantrekkelijker maken en eigenlijk ook realtime. je kunt bijvoorbeeld populaire artiesten op je frontpage zetten.

- Ik zie dat je een forum erbij hebt, Misschien is een social community met profielen genoeg. als je kan reageren op elkaars profiel (denk aan bijv MySpace).

- Als niet geristreerde gebruiker kan je eigenlijk niet veel. sommige gebruikers willen eerste een website onderzoeken voordat ze gaan regristreren.

ik hoop dat je er iets aan hebt. succes.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op vrijdag 05-10-2007 om 16:41:27
hier heb ik dus ook heel veel aan ik ga het meteen veranderen want de site beschikt al over profielen je hebt een buddylijst en ja je hebt totaal gelijk bedankt wordt meteen ook verandert op dit moment
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op zaterdag 06-10-2007 om 14:08:46
nou hij wordt al wat beter en heb wat groepen opengegooid bedankt voor het advies
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 06-10-2007 om 14:12:27
Eigen huisstijl maken, dit lijkt wel een standaard format dat je hebt ingevuld.
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op woensdag 10-10-2007 om 12:37:22
je hebt helemaal gelijk maar denk ook eerlijk dat niet alles om uiterlijk gaat maar meer om het idee en wat je kan doen maar veranderingen kunnen altijd gedaan worden
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op woensdag 10-10-2007 om 12:53:48
Uiterlijk is je visitekaartje maat.
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op donderdag 11-10-2007 om 16:16:48
je hebt gelijk want heb wat dingen verandert en het wordt echt veel en veel drukker bedankt allemaal
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op donderdag 11-10-2007 om 23:43:48
ik wil jullie nogmaals bedanken voor het advies nu zie ik dat er toch mensen zijn die dit wel wat vinden wij met ze tweeen wilden gewoon iets in elkaar zetten waarin allerlei artiesten een kunnen zijn van alle afdelingen zonder dat het hun wat kost en de bezoekers echt te bizar gewoon en wil gewoon wel laten wetn dat het tof is dat er mensen zijn die gewoon heel chill laten weten van yo je kan er wat aan veranderen zonder zwaar negatief te reageren maar gewoon normaal

bedankt hiervoor DIKKE RESPECT VOOR JULLIE!!!!
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 12-10-2007 om 09:53:22
Drukker is vaak ook onoverzichtelijker.

Je moet die 'knoppen' aanpassen, die zijn echt te standaard. Kijk hier eens op de frontpage, niet dat die geweldig is, maar die is in ieder geval overzichtelijk zonder grafische hoogstandjes. Ik denk dat j op die manier het verst kunt komen. Denk goed na over het kleurenpatroon dat je wilt gaan gebruiken en houd dat vervolgens ook aan.

succes.

straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op vrijdag 12-10-2007 om 21:29:02
de buttons enzovoort wat mooier maken bedoel je bijvoorbeeld een plaatje of kleuren erop enzovoort als ik je goed begrijp is wel leuk om dat te doen ja ik blijf er voorlopig toch nog mee stoeien heb hem nog geen 3 weken draaien heb zelfs niet echt promotie gemaakt dus wel beter voor het advies dan kan ik nog wat dingen veranderen voordat we onze eerste party opname hebben ik ga ermee aan de slag en erg bedankt voor je hulp is zeer gewaardeerd

ga er snel wat aan
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op zondag 14-10-2007 om 16:59:33
jaja much better
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op woensdag 17-10-2007 om 15:08:55
wou effe laten weten dat jullie dik glijk hadden drukte en leden neemt toe bedankt
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op woensdag 17-10-2007 om 15:14:39
Welke Nuke add-ons gebruik je voor je filmgallerij en je downloads?
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op donderdag 18-10-2007 om 20:43:25
ytm
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op vrijdag 19-10-2007 om 22:22:13
ytm is wel makkelijk toch
straatvideos
.nl
Gepost door straatvideos op maandag 29-10-2007 om 14:02:30
hij gaat lekker we zijn nu ook op zoek naar rappers dj,s etc.. voor het opnemen van een clip
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 29-10-2007 om 14:06:55
Sorry maar ik blijf de layout echt ronduit crap vinden.

Totaal geen eenheid, overzicht, huisstijl.

 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.