Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
SoulRyder
that's right baby, life goes on...
Gepost door SoulRyder op dinsdag 09-10-2007 om 14:19:32
Dan al helemaal, want Ali B vind ik dus echt helemaal niets aan, als die al een wassenbeeld krijgt zou er een zelfs een heel land naar 2Pac vernoemd moeten worden (om maar ff aan te geven hoeveel ik om ali b zijn muziek geef )
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 14:20:06 ]

----------------------------------------
Cause in my criminal mind nobody violates the don,
I write ur name on a piece off paper, now ur family is gone.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 09-10-2007 om 17:28:18
Ik vind flevoland wel bij 2Pac passen (om maar ff aan te geven hoeveel ik om 2Pac zijn muziek geef )

Heel dat sterrengedonder is toch de grootste onzin die je maar voor kunt stellen. En met alle respect voor de doden, maar zoals al eerder gezegd werd, wat heeft hij nou voor hiphop betekent? Behalve dan dat iedere debiel opeens de breakout met 2pac posters kocht en het urban tijdperk opkwam.



[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 17:46:24 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 09-10-2007 om 17:44:56
Ik ga niet af op hoeveel mensen voor de scene betekenen, maar in hoeverre ik hun muziek waardeer. En Tupac is voor mij vanuit dat standpunt een grote, en is het zeker waard zo'n ster te hebben op de Walk of Fame (of hoe het ook maar weer heet).
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 09-10-2007 om 17:52:45
Tupac is immens populair geworden na zijn dood. Om die redenen is het wel logsich dat ie een ster krijgt want het moet wel acceptabel blijven. Als het om rap skills gaat dan komen er nog eerst 50 voor hem die een ster verdienen vind ik.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Youniverse
Bali Swangin'
Gepost door Youniverse op zondag 14-10-2007 om 12:54:00
Quote:
livio schreef op 09-10-2007 @ 17:28
Ik vind flevoland wel bij 2Pac passen (om maar ff aan te geven hoeveel ik om 2Pac zijn muziek geef )

Heel dat sterrengedonder is toch de grootste onzin die je maar voor kunt stellen. En met alle respect voor de doden, maar zoals al eerder gezegd werd, wat heeft hij nou voor hiphop betekent? Behalve dan dat iedere debiel opeens de breakout met 2pac posters kocht en het urban tijdperk opkwam.



HAHA ja zag je opeens gastjes lopen met shirts van 2 Pac met een wietblad. Een link die ook heel wat kids para heeft gemaakt, met nummers als ' only god can judge me' als rechtvaardiging voor hun para gedrag.

En wat Tupac voor Hiphop betekent heeft? Nou hij was niet de eerste maatschappijkritische rapper maar wel een van de eersten die er op grote schaal aandacht mee oogste. Ik bedoel, zelfs mn mama kan ' Changes' nog begrijpen en het waarderen om de positieve boodschap.

Verder vind ik hem absoluut niet de beste rapper ooit, maar hij leefde wel een intens leven en dat hoor je nog steeds duidelijk.
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op zondag 14-10-2007 om 13:07:05
laten we gemakshalve maar even Public Enemy vergeten.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
The_TJ Gepost door The_TJ op zondag 14-10-2007 om 13:56:51
Quote:
Youniverse schreef op 14-10-2007 @ 12:54
(...)
En wat Tupac voor Hiphop betekent heeft? Nou hij was niet de eerste maatschappijkritische rapper maar wel een van de eersten die er op grote schaal aandacht mee oogste. Ik bedoel, zelfs mn mama kan ' Changes' nog begrijpen en het waarderen om de positieve boodschap.

Verder vind ik hem absoluut niet de beste rapper ooit, maar hij leefde wel een intens leven en dat hoor je nog steeds duidelijk.

Word word.

Een ster op de Walk of Fame betekent niet 'dit was de allerbeste artiest ooit', maar staat voor een persoon die miljoenen mensen in hun hart sloten. Om die reden is Bono een ster en The Edge niet, terwijl ze toch beiden in U2 zitten. 2Pac was zeker iemand van wie veel mensen hielden, hij was niet de beste, maar leverde misschien wel de belangrijkste bijdrage door hiphop populair te maken in de verste uithoeken van de wereld.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.