Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /   [Pagina: [1] 2 ]
DJel
Wat?
Gepost door DJel op zondag 07-10-2007 om 13:28:46
Ik wil beginnen met het leren van scratchen. Nu lees ik overal wel dat de technics het beste zijn, maar is het met een goedkopere dan gewoon kut (vliegt de naald er dan telkens overheen ofzo?)

Wat zijn goede draaitafels hiervoor die niet al te duur zijn?
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 07-10-2007 om 13:31:38
Scratchen schijnt beter te gaan met een rechte arm, Stanton heeft daarin iets goedkopere die naar mijn mening best goed zijn.

https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=13762

Check dit topic anders ook even.
eigenKWEEk
Vervelende jongen als die mic aanstaat
Gepost door eigenKWEEk op zondag 07-10-2007 om 13:53:44
Ik heb Numark TT-200's , rechte arm en uitstekend geschikt voor scratchen.. Zijn E 259,- nu dus nog redelijk betaalbaar. Die van Stanton heb ik geen ervaring mee maar die zijn wel wat goedkoper... maar tot nu toe dus erg tevreden met de mijne
----------------------------------------
De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 07-10-2007 om 14:22:12
t80 heb ik, is goed te doen
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 07-10-2007 om 14:24:00
Je moet absoluut geen snaaraangedreven (belt-driven) draaitafel kopen voor het scratchen, dat gaat gewoon niet.
Voor gewoon mixen zou je snaaraangedreven nog kunnen gebruiken, maar direct-driven is sowieso meer aan te raden.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 07-10-2007 om 14:27:58
Mixer is ook redelijk belangrijk of heb je al een goeie?
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
DJel
Wat?
Gepost door DJel op zondag 07-10-2007 om 15:09:25
thx voor reacties,

Nee heb nog geen mixer om mee te kunnen dj-en. Dat is ook erg belangrijk las ik ja.

Me oog is gevallen op de Stanton t60, voor 170 euro. Ik denk dat die wel voldoet aan me eisen, kan later alsnog uitbreiden.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 07-10-2007 om 15:30:07
Stanton SA.3 is ook heel goed. Zit volgens mij rond de 200-250 euro
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 07-10-2007 om 15:30:56
Wat wil je er eigenlijk allemaal mee gaan doen? Alleen scratchen of ook mixen?
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op zondag 07-10-2007 om 15:34:00
Quote:
Iminic schreef op 07-10-2007 @ 14:24
Je moet absoluut geen snaaraangedreven (belt-driven) draaitafel kopen voor het scratchen, dat gaat gewoon niet.
Voor gewoon mixen zou je snaaraangedreven nog kunnen gebruiken, maar direct-driven is sowieso meer aan te raden.

als je het met een snaar aangedreven tafel kan,
is dat weer beter...
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op maandag 08-10-2007 om 19:09:24
DJel, heb je de t60 al? en bevalt ie?

Ik zelf wil ook graag scratchen leren, maar wil diezelfde draaitafel graag gebruiken voor het samplen.. (ik hoef niet te mixen, heb aan 1 draaitafel genoeg dus). En ben eigenlijk niet van plan om (veel) meer dan 200 euro uit te geven..
Welke draaitafel met welke mixer raden jullie me aan?
----------------------------------------
BEATS!
DJel
Wat?
Gepost door DJel op maandag 08-10-2007 om 20:10:36
Wil de draaitafel precies om dezelfe redenen die jij ook hebt. Ik ga morgen naar de winkel om dat ding te halen, dan weet ik meer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 20:12:21 ]
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 08-10-2007 om 20:22:42
met 300/400 euri kom je toch een stuk verder
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op maandag 08-10-2007 om 20:26:32
Quote:
FreakyFreek schreef op 08-10-2007 @ 20:22
met 300/400 euri kom je toch een stuk verder


ja klopt. met 5 a 600 nog verder maar daar heb ik het geld neit voor

maar welke mixer raden jullie aan? (welke haal jij DJel, en welke heb jij freek?)
----------------------------------------
BEATS!
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 08-10-2007 om 20:33:41
stanton t80 met m202
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 08-10-2007 om 20:39:23
Sowieso kun je het beste gebruik maken van een Shure element M44-7 deze slaat vrijwel nooit over.
Verder zou ik toch kiezen voor een Technics tafel, omdat deze het meest betrouwbaar zijn.
Het kost wat geld, maar ik zou eens kijken op marktplaats of iets dergelijks, misschien dat je daar wat vindt.
Succes met je zoektocht...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 08-10-2007 om 20:54:41
Gozers... check: ik draai al 11 jaar mee in de housescene, heb op elke draaitafel plaatjes geklapt... lange tijd was technics idd beste, nu nogsteeds als het aan komt op levensduur... maar de nieuwe OEM-bakken van rond de 200 pleuro zijn absoluut perfect voor de beginneling... zorg dat je een direct-drive hebt met een korte opstart-tijd... zorg voor een goed element en naald (voor scratchen moet je gaan voor een stanton of een tonar... dat soowiesoow)
en verder... mocht de naalddruk te laag zijn waardoor hij over gaat slaan... haal het gewicht van de arm af en doe hem er andersom op... ook kun je een muntje op de kop leggen..

En geen tegenspraak... ik weet waar ik over lul!
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Vent
Gepost door Vent op maandag 08-10-2007 om 21:46:41
Die stanton tafels van mij hebben zo'n verstelbaar gewicht, heb het nu dus maximaal op de plaat gezet om skippen inderdaad te voorkomen.
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 08-10-2007 om 22:51:47
Quote:
Vent schreef op 08-10-2007 @ 21:46
Die stanton tafels van mij hebben zo'n verstelbaar gewicht, heb het nu dus maximaal op de plaat gezet om skippen inderdaad te voorkomen.


yip.. is meestal al genoeg om die op maximale druk te zetten .. je hebt ook nog anti-skating knopje... meestal moet die rond de 3 staan...
en anders dus het gewicht even omdraaien...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 08-10-2007 om 22:56:16
Vergeet niet een scratchnaald ipv een gewone. Beetje zonde van je naald anders.

edit: O, dat zei CB-F dus al/
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 23:01:49 ]
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op maandag 08-10-2007 om 23:00:11
Quote:
CB-finest schreef op 08-10-2007 @ 20:54
Gozers... check: ik draai al 11 jaar mee in de housescene, heb op elke draaitafel plaatjes geklapt... lange tijd was technics idd beste, nu nogsteeds als het aan komt op levensduur... maar de nieuwe OEM-bakken van rond de 200 pleuro zijn absoluut perfect voor de beginneling... zorg dat je een direct-drive hebt met een korte opstart-tijd... zorg voor een goed element en naald (voor scratchen moet je gaan voor een stanton of een tonar... dat soowiesoow)
en verder... mocht de naalddruk te laag zijn waardoor hij over gaat slaan... haal het gewicht van de arm af en doe hem er andersom op... ook kun je een muntje op de kop leggen..

En geen tegenspraak... ik weet waar ik over lul!

ik heb hier nog een ouwe technics staan perfecte staat zonder element.
zou je daar de waarde van kunnen schatten?
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 08-10-2007 om 23:09:23
Quote:
Monn-E schreef op 08-10-2007 @ 20:39
Sowieso kun je het beste gebruik maken van een Shure element M44-7 deze slaat vrijwel nooit over.
Verder zou ik toch kiezen voor een Technics tafel, omdat deze het meest betrouwbaar zijn.
Het kost wat geld, maar ik zou eens kijken op marktplaats of iets dergelijks, misschien dat je daar wat vindt.
Succes met je zoektocht...


ervaring?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 08-10-2007 om 23:18:44
De Shure M44-7 is een vrij aardige B-keuze, goede groefligging, goede geluidskwaliteit en door de nette conusvorm weinig slijtage aan je vinyl...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 08-10-2007 om 23:25:29
ja dat heb ik dus he... bij meeste platen als ik het volle gewicht erop zet(wat voor hevig scratchen wel nodig is) beschadigen me platen zo snel en beginnen al gauw de hoge frequenties weg te vagen. iemand?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 08-10-2007 om 23:26:36
Quote:
livio schreef op 08-10-2007 @ 22:56
Vergeet niet een scratchnaald ipv een gewone.


denk ik.. of heb je dat al?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 23:26:54 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 08-10-2007 om 23:43:41
Quote:
Quizmaster schreef op 08-10-2007 @ 23:00
(...)
zou je daar de waarde van kunnen schatten?


is het een 1200mk2 of een 1210mk2? is de stofkap nog heel? heeft hij vergulde tulpstekkers of normale?
Quote:
FreakyFreek schreef op 08-10-2007 @ 23:25
ja dat heb ik dus he... bij meeste platen als ik het volle gewicht erop zet(wat voor hevig scratchen wel nodig is) beschadigen me platen zo snel en beginnen al gauw de hoge frequenties weg te vagen. iemand?


Dat blijf je houden, zorg dat je naalddruk perfect is (niet onnodig zwaar) en dat je eem goede naald hebt... maar vinyl slijt ALTIJD, en met scratchen nog tientallen keren sneller dan met normaal gebruik...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 23:48:16 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 09-10-2007 om 16:11:55
dus je raad me zn shure m44-7 aan of is de standaard stanton 500B naald goed genoeg?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 09-10-2007 om 16:19:58
Als je voor stanton gaat zou ik de ouderwetse 500EL of 500AL nemen... De shure is ook prima... zou niet kunnen zeggen welke uiteindelijk beter is.... maar als je er een beetje geld voor over hebt om echt goede naalden te hebben zou ik voor de

Tonar Banana
http://www.poweruser.be/shop/images/banana.gif

of de Stanton Trackmaster 2


of de Stanton trackmaster 3


gaan.. dat zijn toch wel de betere naaldjes voor een fatsoenlijke prijs namelijk....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 16:21:14 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
DJel
Wat?
Gepost door DJel op woensdag 10-10-2007 om 15:33:31
Ok, ik heb nu de t60.

Ben er op zich tevreden mee, de motor is niet echt sterk maar met wat plastic onder de slipmat is dit zo verholpen.

Ik heb nu ook hetzelfde probleem als freakyfreek, Was 10 minuten aan het 'scratchen' en het vinyl begon al duidelijk minder te klinken, ruis en minder hoge tonen.

Ik heb het gewicht nogeens op zijn zwaarst staan, Dit zou dus met jou aangeraden naalden dus minder moeten worden? Deze zijn dus toch echt wel een stukkie beter dan het standaard 500b element?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2007 @ 15:34:21 ]
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op woensdag 10-10-2007 om 17:17:18
Deze zijn inderdaad een stukje beter dan de Stanton 500 serie (welke overigens wel perfect zijn voor het normale mixwerk).

Zoals ik al zei: vinyl slijt altijd... zeker met scratchen.. maar met de bovengenoemde naalden zul je een stuk langer kunnen freaken voordat je problemen krijgt...


Wat ik trouwens wel wil benadrukken is dat je er weinig aan hebt om één draaitafel etc aan te schaffen voor scratchen... Je zult eerst moeten kunnen mixen (dus ook 2 tafels hebben) en vervolgens jaren moeten oefenen... het gros van de housedj's die al vele jaren bezig zijn kunnen nogsteeds niet scratchen... geloof me, het vraagt jaren van discipline en doorzettingsvermogen...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2007 @ 17:38:35 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
DJel
Wat?
Gepost door DJel op woensdag 10-10-2007 om 19:09:47
Mixen en scatchen vind ik toch wel naast elkaar staan.

Volgens mij is scratchen ook meer een hiphop-ding, en zal de gemiddelde house-dj er zich er ook niet zo mee bezig houden.
Dat het jaren kost om het goed onder de knie te krijgen geloof ik wel, het ziet er makkelijk uit maar is het zeker niet!

Bedankt voor je tips btw.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2007 @ 19:10:41 ]
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op woensdag 10-10-2007 om 21:33:43
Quote:
DJel schreef op 10-10-2007 @ 19:09
Mixen en scratchen vind ik toch wel naast elkaar staan.


Whaha... gozer... je moet eerst kunnen beatmatchen en mixen voor je kunt beginnen met scratchen, want als je je 2 platen niet op gelijke snelheid kunt krijgen klinkt het scratchen ook fucked up... geloof me!
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op woensdag 10-10-2007 om 22:31:51
Quote:
CB-finest schreef op 10-10-2007 @ 21:33
(...)

Whaha... gozer... je moet eerst kunnen beatmatchen en mixen voor je kunt beginnen met scratchen, want als je je 2 platen niet op gelijke snelheid kunt krijgen klinkt het scratchen ook fucked up... geloof me!


ik durf je bijna niet tegen te spreken haha maar als je het bekijkt vanuit de ogen van een hiphop-producer..
als je beats maakt, en je wilt in je beats wat losse scratches hebben.. wat heb je dan aan het leren van beatmixen?
jij zegt dat dat echt noodzakelijk is voordat je es aan scratchen kunt beginnen?
waarschijnlijk heb je gelijk, gezien jouw ervaring maar ik snap het niet helemaal
----------------------------------------
BEATS!
Quizmaster
Gepost door Quizmaster op woensdag 10-10-2007 om 23:57:48
Quote:
CB-finest schreef op 10-10-2007 @ 21:33
(...)

Whaha... gozer... je moet eerst kunnen beatmatchen en mixen voor je kunt beginnen met scratchen, want als je je 2 platen niet op gelijke snelheid kunt krijgen klinkt het scratchen ook fucked up... geloof me!

eeuhm, ik dacht bijna dat je er verstand van had....
----------------------------------------
Stop writing raps, and go play volley ball

http://www.myspace.com/quizmasterhiphop
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op donderdag 11-10-2007 om 00:05:00
ik kan nu best scratchen, maar nog niet mixen heur
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Vent
Gepost door Vent op donderdag 11-10-2007 om 00:09:55
Nee is ook bullshit. Natuurlijk heeft hij wel deels gelijk in het opzicht dat je gewoon goed moet kunnen aanvoelen hoe snel die beat loopt en dan gewoon met het ritme meescratchen!

Maarre wat ook kan is dat onze cb-finest het over vocal cuts heeft zoals jullie allemaal wel van bv. dj premier tracks kennen. In dit geval zul je de lines die je cut sowieso moeten "beatmatchen" met de beat waar je het op zet maar dit is niet meer dan logisch lijkt me. Met deze methode heb je ook niet de acapellas nodig natuurlijk zolang je de drums maar gelijk laat lopen.
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op donderdag 11-10-2007 om 03:24:54
Quote:
Quizmaster schreef op 10-10-2007 @ 23:57
(...)
eeuhm, ik dacht bijna dat je er verstand van had....


Goos... check... jij kunt met 1 draaitafeltje en een plaatje scratchen.. tuurlijk... maar dan ben je alleen een scratch aan het doen... om als sample in een track te gebruiken ofzo...

Maar als je écht wilt kunnen entertainen (heb het niet over een scratchje opnemen voor een trackje ofzo) dan zul je verschillende platen moeten kunnen beatmatchen... mixen etc... voor dat je het uberhaupt over scratchen hebt, naast dat zul je moeten zorgen dat je sample waarmee je scratcht enigzins in beat loopt met je hoofd-kanaal...want je kunt wel in het ritme scrachen, maar ooit wil je ook de sample los laten na een scratch.. en dan moet hij wel op het juiste tempo staan.... . dat is wat ik zeg, weet je...

Quote:
Maarre wat ook kan is dat onze cb-finest het over vocal cuts heeft


Dat zoiezo ja... maar dat spreekt idd voor zich...

[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2007 @ 11:38:51 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op zondag 14-10-2007 om 20:22:13
Weet iemand of dit een goede draaitafel is voor scratchwerk? Reloop RP 4000 M3D

-Model: 3 speeds
-fully manual Drive: 8 pole
-3 phase
-brushless dc motor
-Starting torque: > 1600 g/cm
-Start/Stop times: < 1 sec.
-Time-change between speeds: < 1 sec.
-Wow & Flutter: < 0,15%
-WRMS at 33 1/3 RPM
-S/N Ratio: more as 50 dB (DIN - B)
-Anti-Skating range: 0-7 g
-Tracking force
-adjustment range: 0-4 g
-Power consumption: 13 watts
-Power supply: 115/230 V, 50/60 Hz Dimensions: 450 x 352 x
-44 mm
-Weight: 9.8 kg

Foto

----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
DJel
Wat?
Gepost door DJel op zondag 14-10-2007 om 20:32:35
Toevallig had ik die toen ook op het oog.

Ik las in een review ergens dat ie goed was voor het mixwerk maar wat minder voor scratchen. Waarom en waar ik het las weet ik niet meer.
eigenKWEEk
Vervelende jongen als die mic aanstaat
Gepost door eigenKWEEk op zondag 14-10-2007 om 22:53:24
Quote:
DJel schreef op 14-10-2007 @ 20:32
Ik las in een review ergens dat ie goed was voor het mixwerk maar wat minder voor scratchen. Waarom en waar ik het las weet ik niet meer.


waarschijnlijk omdat ie sowieso geen rechte arm heeft
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2007 @ 22:53:36 ]

----------------------------------------
De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op maandag 15-10-2007 om 22:45:07
https://www.youtube.com/watch?v=X1YWmTl5V4I&mode=related&search= die Stanton T-60's in werking. Misschien handig om te zien voor geinteresseerden in budget turntables
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
DJel
Wat?
Gepost door DJel op dinsdag 16-10-2007 om 13:35:08
Ik kan bijna niet voorstellen dat dit mogelijk is, bij mij skipt de naald er zeker te weten constant uit.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 16-10-2007 om 14:43:09
Quote:
CB-finest schreef op 11-10-2007 @ 03:24
(...)

Goos... check... jij kunt met 1 draaitafeltje en een plaatje scratchen.. tuurlijk... maar dan ben je alleen een scratch aan het doen... om als sample in een track te gebruiken ofzo...

Maar als je écht wilt kunnen entertainen (heb het niet over een scratchje opnemen voor een trackje ofzo) dan zul je verschillende platen moeten kunnen beatmatchen... mixen etc... voor dat je het uberhaupt over scratchen hebt, naast dat zul je moeten zorgen dat je sample waarmee je scratcht enigzins in beat loopt met je hoofd-kanaal...want je kunt wel in het ritme scrachen, maar ooit wil je ook de sample los laten na een scratch.. en dan moet hij wel op het juiste tempo staan.... . dat is wat ik zeg, weet je...

(...)

Dat zoiezo ja... maar dat spreekt idd voor zich...



Met 1 draaitafel en een beat op je pc kan je ook leren beatmatchen.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 16-10-2007 om 16:36:09
Quote:
DJel schreef op 16-10-2007 @ 13:35
Ik kan bijna niet voorstellen dat dit mogelijk is, bij mij skipt de naald er zeker te weten constant uit.


Je ziet toch dat hij dat doet, en wat zouden hun eraan hebben om het te faken. En daarnaast denk ik niet dat jij als beginner de skills hebt die zij hebben.
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op dinsdag 16-10-2007 om 16:50:54
nah t is volgens mij in opdracht gemaakt voor een internetstore, dus ze hebben er wel degelijk aan maar het lijkt me niet mogelijk dat ze dit faken? volgens mij hadden ze wel een extra slipmat ofzo boven op de orginele stanton mat.
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 16-10-2007 om 16:54:13
Quote:
Iminic schreef op 16-10-2007 @ 14:43

Met 1 draaitafel en een beat op je pc kan je ook leren beatmatchen.


Ja... dat kan... met een fiets zonder banden kun je ook fietsen... maar of het handig is?
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 16-10-2007 om 16:55:06
Quote:
DJel schreef op 16-10-2007 @ 13:35
Ik kan bijna niet voorstellen dat dit mogelijk is, bij mij skipt de naald er zeker te weten constant uit.

Met de T60? Ik weet wel zeker dat dit mogelijk is heb die tafels zelf ook.. of misschien de T40 ofzo maar dat zou alleen maar wacker moeten zijn lijkt me.

Maar heb je het verhaaltje hierboven gelezen over het instellen van je gewichten? Bij mij slaat die shit echt nooit meer over nu hoor
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 16-10-2007 om 17:43:16
Quote:
Vent schreef op 16-10-2007 @ 16:55
(...)

Maar heb je het verhaaltje hierboven gelezen over het instellen van je gewichten? Bij mij slaat die shit echt nooit meer over nu hoor


Je bedoelt mijn verhaaltje? Hoe heb je ze nu ingesteld dan?
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 16-10-2007 om 17:47:35
Kil lees terug ik was niet degene met problemen ermee ik probeer die Djel te helpen. Bij mij staat die shit goed sinds jaar en dag

edit; ik blijf het gek vinden dat dit niet in het dj topic besproken word dat denk ik al heel het topic lang namelijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2007 @ 17:52:34 ]
BBoy-TiM Gepost door BBoy-TiM op vrijdag 09-11-2007 om 01:29:26
yo,

ik wil ook beginnen met scratchen. Ik heb veel topics gelezen om te kijken wat ik kan kopen. Ik heb er helemaal geen verstand van en kan iemand me ook uitleggen wat je allemaal nodig hebt enzo ?
 Index / Studio- en audiotechniek /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0099 sec.