Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 08-10-2007 om 20:39:31
Euy!
Ik heb 'n vraag over de Super Nintendo;
ik ben sinds 'n paar dagen weer flink aan de slag met Super Mario World met 'n bro' van mij.. 2 nachten lang zijn we bezig geweest met Super MarioWorld.. we zijn bijna bij Bowser's kasteel.. ik vraag me dus af.. is dat écht het einde of is het weer zo'n illusie-ding van bowser? Dus dat, wanneer je het kasteeltje hebt bereikt en het afgemaakt hebt er opeens 'n nieuwe wereld tevoorschijn schiet.

Ennn.. ik weet nog dat mijn eeeerste nintendo van najah.. tot zover ik weet 4/5 was, 'n aparta nintendo type was. Hij was donkerder dan de snes die de meeste mensen kennen als de lichtgrijze vriendelijk-uitziende-console.. hij had 'n rood transpirante eject knop en de controllers zagen er iets anders uit dan die van de doorsnee snes.. je zag nergens de snes logo trouwens.. niet op de controlers of de console zelf. Enn.. er zat 'n pistooltje standaard bij en had ingebouwde spellen.. ennn.. de aansluiting van de controller zag er kleiner uit dan de doornsee snes controller.. alsof het de snoer van de NES controller was ofzo..

iemand meer info??? Want ik wil weer zo'n ding aanschaffen ook al heb ik het vermoeden dat het 'n neppe console is. Zit stukje geschiedenis in voor mij .. emotionele waarde XD

Peace!
SpooK!
Gepost door SpooK! op maandag 08-10-2007 om 21:10:29
zo'n namaak nes is leuk, je hebt er heleboel, zelfs in de vorm van een PS2

kijk maar eens op http://famiclone.emucamp.com/indexy.html
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 08-10-2007 om 21:15:38
hehe, ik speelde ok altijd Super MArio World op de Snes... het Witte kasteel is het eindkasteel, daar kom je Bowser tegen in een soort van soepkom
----------------------------------------
beng!
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op maandag 08-10-2007 om 21:26:03
die bowser enzo spacen echt joh, die waren altijd zo snel haha

vroeger was dat echt de shit
----------------------------------------
ya diggg
Kolera
Gepost door Kolera op maandag 08-10-2007 om 21:36:15
SNES is baws, ik ben eindbaas met SF2. Ik schop Outshining dr kont altijd met SF2.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 08-10-2007 om 22:05:30
SF2 heb ik ook.. (Street Figher II bedoel je dan toch?)

Ik ben master, ik breek jullie allen!
Kolera
Gepost door Kolera op maandag 08-10-2007 om 22:07:44
Hahaha, ik doe combo's. 10 seconde lig je op de grond
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 08-10-2007 om 22:09:36
....... ik haat je nu al.


@ SpooK: Die site is erg vet..
ik zit ze allemaal 1 voor 1 te kijken.. ziet er zo grappig uit he.
Die shit vind je in Turkije altijd.. fucking naaierij he.. op de doos zie je vette 3d games he.. mooie console.. koop je 'm.. Kom je thuis, maak je de doos open.. krijg je 1 cartridge.. stop je 'm erin.. zit er zo'n jaren 80 voetbal spelletje op xD en allerlei andere shit als dat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 22:11:10 ]
Kolera
Gepost door Kolera op maandag 08-10-2007 om 22:10:32
Heb het lang niet gedaan, maar maakt niet uit. Een meester verleerd nooit zijn kunsten ofzo
Outshining Gepost door Outshining op maandag 08-10-2007 om 22:11:00
Nee ik moet eerst die firerod vinden bij Zelda, ding verstopt zich al maanden.

En ik whoop hier de asses, droom verder met je Outshining defeatings.
----------------------------------------
Sabr
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 08-10-2007 om 22:12:32
kuch..

ik ben Blanka, die heerst.

outshining zal wel Chun-Li zijn..

Kolera zal wel Ryu ofzo zijn
Kolera
Gepost door Kolera op maandag 08-10-2007 om 22:13:14
Iemand heeft hoop hier zie ik, ik ben SF2 Legend Master 1st Grade Last Emporor MasterKiller Combo Soldaat From the Block.

Ja, firerod moet jij eerst gaan vinden :$
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 08-10-2007 om 22:13:20
als je moe bent van t zoeken moet je gewoon een walkthrough lezen, kan je meteen weer verder
Kolera
Gepost door Kolera op maandag 08-10-2007 om 22:13:52
Hahha Outshining is inderdaad ChunLi, ik ben blanka meestal. Hijs hard, met ze shock enzo.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 08-10-2007 om 22:17:04
Ja toch, ik probeer die rollende attack te krijgen. Dat ie in 'n rechte lijn door de lucht rollent vlieg ofzo..

maarja.. hoeveel combo's kan blanka hebben? shock, dat geknars, krab, rollentvliegen,ehm?

Trouwens: heeft iemand 'n SuperCom te koop trouwens?? Laat 't weten... en spellen voor de NES of SNES zijn ook welkom.. heb vrienden die geïnteresseerd zoeken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 22:18:00 ]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.