Index / Internet en computer / | ||
loyal-mc en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan? ![]() |
![]() | ![]() |
eejh mensen.. verveel je je.. of heb je zin in om 'n spel te spelen op internet waarmee je 'n xbox 360 kan winnen.. http://www.bulletstar.net/reff/xxmocrojouadxx meld je aan op dit spel en speel dan .. ![]() Greetzz ![]() ---------------------------------------- je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek! | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
en intussen jou sponseren ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Simon says: Get The Fuck OUT! En dan niet vragen wie Simon is.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Diesel schreef op 10-10-2007 @ 15:08 en intussen jou sponseren haha asjeblieft help mij.. ![]() ---------------------------------------- je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek! | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Nee. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
help vraag je maar aan je RPG maatjes ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
spam ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
je wordt alleen geholpen als je een lekker wijf ben die naar londen wil ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
nee niet door mij, vond ik ook spam, en geen lekker wijf, no offence ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
lol een marokkaan die rpg's speelt ![]() masterlijke shit ouwe ![]() ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2007 @ 15:25:57 ] | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
uhh ja woow zeg een marokaan die rpg's speelt. achterlijk mens ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Ey ga jij nou maar ff sperma slikken niemand vroeg je wat ![]() | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Niemand vroeg jou toch ook wat. Als je steeds moet vragen voordat er iets gezegd word ..wordt het zo stil ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
![]() | ![]() |
hmm 0wkeejj...![]() ---------------------------------------- je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Diesel schreef op 10-10-2007 @ 15:30 Niemand vroeg jou toch ook wat. Als je steeds moet vragen voordat er iets gezegd word ..wordt het zo stil ![]() | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Lekker ontopic bezig, kindjes. @ Loyal: Ik ben zo gamenerdish als maar zijn kan dus ik kan je niet helpen vermoed ik zo.. niet dat ik er tijd voor heb ook. Succes tho. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 10-10-2007 @ 16:27 @ Loyal: Ik ben zo gamenerdish als maar zijn kan dus ik kan je niet helpen vermoed ik zo.. niet dat ik er tijd voor heb ook. Succes tho. hmm 0wkeejj tnxx.. ![]() ---------------------------------------- je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Hé loyal, wil je asjeblieft helpen de wereld te verbeteren? https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=22505 ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
eyy swa http://www.bulletstar.net/?p=algemeen-aanmelden daar kan je ook aanmelden hé ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
slap aftreksel van omerta http://www.barafranca.nl/ ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Even naar WEB verplaatst ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Index / Internet en computer / |