Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op woensdag 10-10-2007 om 18:54:07
Dit is de 1e verse van een tekst van mij die ik heb opgenomen op een beat van non phixion - refuse to lose.
Het is een soort zelfreflectie over hoe ik was en hoe ik nu ben.
Ik ben gewoon benieuwd wat jullie er van vinden en als jullie nog tips voor me hebben. En alsjeblieft geen gebitch doe dat maar thuis bij je moeder.

http://rapidshare.com/files/61611537/Untitled.mp3.html
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=759791
----------------------------------------
De louter rijm
BAR-T
beter doe je normaal..
Gepost door BAR-T op woensdag 10-10-2007 om 19:00:14














----------------------------------------
http://www.sexy-lena.com/?uid=427833
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op woensdag 10-10-2007 om 19:03:46
Dank je bart
----------------------------------------
De louter rijm
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 10-10-2007 om 19:05:31
Hmm je stemgebruik man, flow gewoon wat relaxter. T klinkt allemaal nogal wat geforceerd.
peefizz
jaman
Gepost door peefizz op woensdag 10-10-2007 om 19:17:11
Quote:
Thomas schreef op 10-10-2007 @ 19:05
Hmm je stemgebruik man, flow gewoon wat relaxter. T klinkt allemaal nogal wat geforceerd.


Tja, of je echt van flow kan spreken weet ik niet... sommige stukjes klinken meer alsof je praat. Daarbij is je stemgebruik nogal vervelend, je klinkt sowieso vrij nasaal, maar je laat ook je stem aan het eind van elke line een paar toonhoogten zakken, dat irriteert enorm. Zo erg, dat ik na twee keer luisteren eigenlijk geen idee heb waar je lyric over ging.

Ik krijg een beetje het gevoel alsof je die ouwe casto-shit wil imiteren, en da's verre van een compliment...
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op woensdag 10-10-2007 om 20:57:29
Quote:
peefizz schreef op 10-10-2007 @ 19:17
(...)

Tja, of je echt van flow kan spreken weet ik niet... sommige stukjes klinken meer alsof je praat. Daarbij is je stemgebruik nogal vervelend, je klinkt sowieso vrij nasaal, maar je laat ook je stem aan het eind van elke line een paar toonhoogten zakken, dat irriteert enorm. Zo erg, dat ik na twee keer luisteren eigenlijk geen idee heb waar je lyric over ging.

Ik krijg een beetje het gevoel alsof je die ouwe casto-shit wil imiteren, en da's verre van een compliment...


Ik probeer geen casto of wie dan ook te immiteren en kan sommige dingen casto best wel waarderen
----------------------------------------
De louter rijm
peefizz
jaman
Gepost door peefizz op donderdag 11-10-2007 om 07:47:46
Quote:
Jappie schreef op 10-10-2007 @ 20:57
(...)

Ik probeer geen casto of wie dan ook te immiteren en kan sommige dingen casto best wel waarderen


Nu alleen nog kritiek leren waarderen... Ik heb het hierboven geprobeerd uit te leggen (je stem schommelt irritant veel in hoogte, misschien is dat jouw definitie van flow...); maar ik denk niet dat er veel mensen rondlopen die deze track voor hun plezier kunnen luisteren...
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op donderdag 11-10-2007 om 09:19:59
Quote:
peefizz schreef op 11-10-2007 @ 07:47
(...)

Nu alleen nog kritiek leren waarderen... Ik heb het hierboven geprobeerd uit te leggen (je stem schommelt irritant veel in hoogte, misschien is dat jouw definitie van flow...); maar ik denk niet dat er veel mensen rondlopen die deze track voor hun plezier kunnen luisteren...


Ik waardeer je kritiek ook hoor ik voel me niet op me teentjes getrapt ofzo.
----------------------------------------
De louter rijm
Juan
Gepost door Juan op maandag 21-01-2008 om 18:51:27
Geen haat hoor, maar je noemt mijn tekst een sinterklaasgedicht, ik vind jou een zwartepieten flow hebben

----------------------------------------
Leeghoofden gaan van ok naar ko
zjost
zwaar hard
Gepost door zjost op maandag 21-01-2008 om 19:04:03
klinkt erg nep. ik zou proberen meer jezelf te zijn als je flowed. en als je wel jezelf ben met deze flow zou ik niet proberen jezelf te blijven. toch dacht ik bij sommige zinnen dat ze dope zouden komen maar dan maak je het slecht af met zo'n rare stemverandering.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.