Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Vent
Gepost door Vent op donderdag 11-10-2007 om 13:26:33
Jongens iemand met verstand van die shit? Gister begon m'n pc geluid te trippen als het uit m'n boxen kwam, ik dacht;
och die kabel is naar de klote ben al 200 x overheen gereden met m'n bureaustoel.
Want die versterker werkte nog op me cd-speler en turntables dus dat was het sowieso niet. Bij m'n headphone kreeg ik nog normaal geluid uit m'n pc dus het moest die kabel wel zijn MAAAAR
Nu sluit ik net weer me headphone aan op me pc en ik heb 1 omin harde ruis! Dus wat de deally zou me headphone toevallig ook naar de klote zijn gegaan ineens of heb ik m'n geluidskaart opgeblazen?
SoulRyder
that's right baby, life goes on...
Gepost door SoulRyder op donderdag 11-10-2007 om 13:38:19
Volgens mij als ie doorgebrand is kun je dat zien, zit er ergens een bruin roest plekje op ofzo. Heb het zelf nog nooit gezien maar weleens gehoord dus dat zou je ff kunnen checken.
----------------------------------------
Cause in my criminal mind nobody violates the don,
I write ur name on a piece off paper, now ur family is gone.
Vent
Gepost door Vent op donderdag 11-10-2007 om 13:45:20
Aight tnx maar wat er nu weer gebeurd geloof je toch niet;

ik ga met me voet op die kabel staan van me headphone terwijl ik ondertussen shit aan het checken ben en de ruis stopt ineens :S Zal daar wel ook te vaak overheen gerold zijn haha deze kan dicht mods.

edit; haha en het is niet eens de kabel van me headphone waar ik op moet gaan staan telkens maar die van m'n versterker

editedit; geluid van me pc naar me boxen werkt nu dus ook weer.. lag dus aan de kabel van m'n mixer naar m'n geluidskaart :S Maar die kan nog wel met kwaliteit opnemen. PARA SHIT
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2007 @ 13:51:33 ]
SoulRyder
that's right baby, life goes on...
Gepost door SoulRyder op donderdag 11-10-2007 om 14:23:53
haha wazige shit
----------------------------------------
Cause in my criminal mind nobody violates the don,
I write ur name on a piece off paper, now ur family is gone.
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.