Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Robo
Kale Dop
Gepost door Robo op zaterdag 13-10-2007 om 20:58:48
Yoyo!

Laatst heb ik hier zo een nummer geplaatst (mijn eerste rap) en kreeg ik uiteraard veel commentaar. Nu heb ik Tutorial hier op de site gelezen en nog een (sample) gemaakt. Ik ben benieuwd of ik enigszins voor uit ben gegaan, laat het maar weten!

Robo - Begin Van Een Nieuw Eind:
http://www.myspace.com/roboizproffa

''Mijn Ding'' is de track waar ik het over had. Sommigen zijn hem misschien wel tegengekomen op het forum.

Peace!
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 13-10-2007 om 21:03:07
Je leest gewoon voor. Klinkt totaal niet enthousiast. Leer de tekst uit je hoofd en schreeuw in je mic.

Robo
Kale Dop
Gepost door Robo op zaterdag 13-10-2007 om 23:08:46
Haha, thanks voor je comment G. Maar dat was de verkeerde versie. Nu staat de goede erop (later gespit)! Laat maar weten wat je van die vind. Da`s de goede!

Peazz
Marsman Gepost door Marsman op zondag 14-10-2007 om 00:43:15
Je naam EN logo (die je hier op het forum gebruikt) moeten me ontzettend veel denken aan Robotix. Maar een groot verschil tussen jou en hen is dat ik hun raps wel tof vind en ik jouw raps niet.

Veel blijven oefenen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2007 @ 00:44:00 ]
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 14-10-2007 om 09:22:03
Quote:
Robo schreef op 13-10-2007 @ 23:08
Haha, thanks voor je comment G. Maar dat was de verkeerde versie. Nu staat de goede erop (later gespit)! Laat maar weten wat je van die vind. Da`s de goede!

Peazz


Als dit de goede versie is vind im m niet echt overtuigend,zie Livio zijn post.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
sungshik
mens
Gepost door sungshik op zondag 14-10-2007 om 10:42:49
dat wat livio zegt.
je hoeft je tekst er niet eens helemaal voor uit je hoofd te leren, maar oefen in ieder geval - eventueel zonder op te nemen - met hoe je je tekst gaat brengen, en luister kritisch of je het zelf tof vindt.
succes er mee!
----------------------------------------
bomba.
The_TJ Gepost door The_TJ op zondag 14-10-2007 om 14:05:28
Quote:
Marsman schreef op 14-10-2007 @ 00:43
Je naam EN logo (die je hier op het forum gebruikt) moeten me ontzettend veel denken aan Robotix. Maar een groot verschil tussen jou en hen is dat ik hun raps wel tof vind en ik jouw raps niet.

Veel blijven oefenen.

Doe es niet zo negatief.

Anyway, je moet wat harder in je mic praten. Een nadeel van muziek (en van alle niet visuele media) is dat je geen gezicht ziet, daarom lijken stemmen al snel saai en gedesinterresseerd. Rap dus overdreven enthousiast tijdens opnemen.

Ook kan je je teksten beter naar een beat schrijven. Het lijkt er namelijk op dat je tekst slecht bij je beat past, wat je een hele rare houterige flow geeft.

Dus, herschrijven, vaker oefenen en nog een keer opnemen. Veel succes.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op zondag 14-10-2007 om 16:27:20
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA.
Robo
Kale Dop
Gepost door Robo op zondag 14-10-2007 om 23:06:36
Thanks voor de comments. Ben blij dat ik verder geen negatieve dingen krijg over de inhoud (lettergrepen/rijmwoorden), dat was de vorige keer echt te kakka. Ik zou mijn stem proberen aan te passen!
Robo
Kale Dop
Gepost door Robo op dinsdag 13-11-2007 om 18:03:47
en opnemen met je kop boven de mic van je laptop is niet heel prof! Hahaha
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.