Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Jbro Gepost door Jbro op zondag 14-10-2007 om 18:23:55
http://www.speedyshare.com/249624553.html
dit is mijn 1e beat die ik ooit gemaakt heb check em en feed graag..
eneh de kwaliteit is een beetje slecht want ik moest het met me mic opnemen en hij is een beetje kort maar ik kan hem altijd nog langer maken
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 14-10-2007 om 18:52:50
Je had dit ook in het snippet topic kunnen droppen,je beat duurt 5 sec ofzo,waarom heb je m met een mic opgenomen?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Jbro Gepost door Jbro op zondag 14-10-2007 om 18:57:26
nou ik heb een oud keyboard van iemand geleend en die kan niet op me mixer aangesloten worden
maar heb je wat feed voor me?
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 14-10-2007 om 18:59:50
Het klinkt een beetje offbeat,wat voor keyboard is het en waarom kan die niet op je mixer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2007 @ 19:01:13 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 14-10-2007 om 19:33:16
Waarschijnlijk omdat meneer niet de goede plugjes heeft.
6,2mm.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Jbro Gepost door Jbro op zondag 14-10-2007 om 20:15:55
ja misschien heb ik niet de goede plugjes maar hij is heel oud hij is volgnes mij ook niet bedoelt voor in de 'studio'
Jbro Gepost door Jbro op dinsdag 16-10-2007 om 10:34:29
nog feed?
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op woensdag 17-10-2007 om 13:00:42
dit is de kutste ringtone in tijden,



stuur die shit naar jamba
----------------------------------------
myspace
Jbro Gepost door Jbro op woensdag 17-10-2007 om 13:07:41
doe even normaal in plaats van zo lullig te doen kan je me ook gewoon feedback geven
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op woensdag 17-10-2007 om 13:28:23
Prima, het stukje wat je hebt opgenomen begint volgens mij al niet op de 1e tel. doordat je het met je microfoon hebt opgenomen rent de kwaliteit achteruit op meerdere vlakken:
1 een microfoon pakt niet alles mee in het frequentie spectrum, dat hoor je nu doordat het dof klinkt. Een dynamische microfoon is veelal te ongevoelig, hij laat dus altijd geluid weg, snelle trillingen houdt zo'n microfoon sowieso niet bij, dus je hebt niks in het 'hoog' van je track.

2 een microfoon is mono dus de helft van de data die ik heb gedownload is overbodig (nou is dat van die data niet zo erg).

kijk eens naar je bass tonen volgens mij zit er een dissonant tussen.
sommige noten van de keyboard sla je simpelweg niet op tijd aan (met name de toetsen voor je linkerhand). op je keyboard moet je checken of er aan de achterkant een midi port te vinden is wil je em in je sequencer gebruiken.

mocht ik je gekwetst hebben met mijn bovenstaande bericht, dan was dat niet mijn bedoeling. Wat wel mijn bedoeling was is om sarcastisch op dit werk te reageren, Je mag namelijk gerust wat meer tijd in je werk stoppen. Dat is moeilijk voor heel hiphoppend Nederland, maar probeer het eens.
----------------------------------------
myspace
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op woensdag 17-10-2007 om 13:48:12
De kwaliteit buiten beschouwing latend, is de beat zelf ook erg slecht - ik zeg het maar gewoon waar het op staat. Kijk, het geheel is gewoon zó offbeat dat het gewoon niet bruikbaar is en niet plezant in het gehoor ligt.
Waarom ga je niet gewoon aan de slag met software, als je je synthesizer niet fatsoenlijk aan kan sluiten?
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Jbro Gepost door Jbro op woensdag 17-10-2007 om 13:56:17
Quote:
Skiz schreef op 17-10-2007 @ 13:28
Prima, het stukje wat je hebt opgenomen begint volgens mij al niet op de 1e tel. doordat je het met je microfoon hebt opgenomen rent de kwaliteit achteruit op meerdere vlakken:
1 een microfoon pakt niet alles mee in het frequentie spectrum, dat hoor je nu doordat het dof klinkt. Een dynamische microfoon is veelal te ongevoelig, hij laat dus altijd geluid weg, snelle trillingen houdt zo'n microfoon sowieso niet bij, dus je hebt niks in het 'hoog' van je track.

2 een microfoon is mono dus de helft van de data die ik heb gedownload is overbodig (nou is dat van die data niet zo erg).

kijk eens naar je bass tonen volgens mij zit er een dissonant tussen.
sommige noten van de keyboard sla je simpelweg niet op tijd aan (met name de toetsen voor je linkerhand). op je keyboard moet je checken of er aan de achterkant een midi port te vinden is wil je em in je sequencer gebruiken.

mocht ik je gekwetst hebben met mijn bovenstaande bericht, dan was dat niet mijn bedoeling. Wat wel mijn bedoeling was is om sarcastisch op dit werk te reageren, Je mag namelijk gerust wat meer tijd in je werk stoppen. Dat is moeilijk voor heel hiphoppend Nederland, maar probeer het eens.


je hebt me niet gekwetst maar aan zo'n bericht had ik gewoon niks daar word ik niet beter van
Jbro Gepost door Jbro op woensdag 17-10-2007 om 14:13:17
maar feed even mijn track de trap naar boven dat vind ik op dit moment belangrijker
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op woensdag 17-10-2007 om 21:31:25
"quote:
maar feed even mijn track de trap naar boven dat vind ik op dit moment belangrijker"

hier, fijn dat je zo simpel bent...
Nou heb ik dus opbouwende kritiek geleverd, maar je doel was eigelijk meer dat dit nummer net zo lang bovenaan de lijst met topics blijft hangen net zo lang totdat je iemand tegen komt die het wel rielekst vindt.
----------------------------------------
myspace
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op woensdag 17-10-2007 om 21:47:45
haahah zelfs de mijne was nog beter..:$ sorry..
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op woensdag 17-10-2007 om 21:59:04
dat weet ik nog net zo niet,loyal
----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op woensdag 17-10-2007 om 22:00:59
Quote:
-fotosynthese- schreef op 17-10-2007 @ 21:59
dat weet ik nog net zo niet,loyal


haahaha.. 0k
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
Jbro Gepost door Jbro op donderdag 18-10-2007 om 10:28:12
Quote:
Skiz schreef op 17-10-2007 @ 21:31
"quote:
maar feed even mijn track de trap naar boven dat vind ik op dit moment belangrijker"

hier, fijn dat je zo simpel bent...
Nou heb ik dus opbouwende kritiek geleverd, maar je doel was eigelijk meer dat dit nummer net zo lang bovenaan de lijst met topics blijft hangen net zo lang totdat je iemand tegen komt die het wel rielekst vindt.


nee, want ik weet dat toch niemand het relaxt gaat vinden omdat dit mijn 1e beat is dat was ook zo bij mijn 1e track toen vond ook iedereen het wack dus dat had ik al verwacht..
en ik wil graag feed op mijn track omdat ik serieuzer met rappen bezig ben dan met beat maken
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op donderdag 18-10-2007 om 16:45:13
ok, dus wat van de feedback ga je meenemen in je volgende track zodat die minder kut wordt dan deze?
----------------------------------------
myspace
BasiK_013
RealistiK Records
Gepost door BasiK_013 op donderdag 18-10-2007 om 16:50:58
haha alsik een sgeet laat endat opneem klinkt t nog beter sry ben in een kutbui XD
----------------------------------------
Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat
Jbro Gepost door Jbro op donderdag 18-10-2007 om 17:05:39
Quote:
Skiz schreef op 18-10-2007 @ 16:45
ok, dus wat van de feedback ga je meenemen in je volgende track zodat die minder kut wordt dan deze?


niet dat keyboard gebruiken maar gewoon software matig een beat maken en er goed op letten of ik de toets wel op het goede moment aansla
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 18-10-2007 om 17:13:18
met wat voor prog maak je je beats.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Jbro Gepost door Jbro op donderdag 18-10-2007 om 17:31:20
fruityloops
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0113 sec.