Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /   [Pagina: [1] 2 ]
blgcrew
Gepost door blgcrew op donderdag 18-10-2007 om 13:16:28
http://youtube.com/watch?v=LNYfhD4vV_s


CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op donderdag 18-10-2007 om 13:34:30
Whehe... flauw..
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 18-10-2007 om 15:58:36
haha, king!

schopje naar WEB btw
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 18-10-2007 om 16:02:29

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op donderdag 18-10-2007 om 17:11:41
ik wist t wel, tissem echt
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 18-10-2007 om 17:31:44
xD lol
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
EsX
Gepost door EsX op donderdag 18-10-2007 om 17:32:32




Doopro
Gepost door Doopro op donderdag 18-10-2007 om 17:41:15
ik weet wie dit is
zit ook op ml75
namelijk triple_7
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op vrijdag 19-10-2007 om 10:03:27
hier... luister deze.. hij zegt van yes i'm alive and i missin you..!!!

http://youtube.com/watch?v=uJQoyswXhak&mode=related&search=
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 19-10-2007 om 10:07:00
gast..
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op vrijdag 19-10-2007 om 10:15:22
Quote:
mixxman schreef op 19-10-2007 @ 10:07
gast..


haha vriend.. geloof mij.. er is genoeg bewijs om te zeggen dat hij nog leeft...

mensen hebben hem in amerika in winkels en over straat zien lopen..

bij deze liedje zegt ie van i'll be back..

http://youtube.com/watch?v=z7DkesMj3hM&mode=related&search=
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 19-10-2007 om 10:18:51
hahahaha "bij deze liedje zegt die van..." DOOD VRIEND HARDSTIKKE DOOD DIE GOZER.... dus ga je nou maar aftrekken bij z'n albums covers, cuz i got news for u son, Tupac Shakur = Dood
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-10-2007 om 10:20:24
Hahahahaha. Ongelooflijk dat mensen zo ver doorslaan dat ze hun idool niet los kunnen laten, net als al die freaks die denken dat Elvis nog leeft.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 19-10-2007 om 10:20:53
non believer
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op vrijdag 19-10-2007 om 10:21:16
Quote:
-pascool- schreef op 19-10-2007 @ 10:18
hahahaha "bij deze liedje zegt die van..." DOOD VRIEND HARDSTIKKE DOOD DIE GOZER.... dus ga je nou maar aftrekken bij z'n albums covers, cuz i got news for u son, Tupac Shakur = Dood


haha wat jullie willen.. maar ik blijf erin geloven, dat tupac shaku nog leeft man..
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 19-10-2007 om 10:25:31


hey loyal mc hier heb je de proof dat hij dood is
----------------------------------------
niet
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op vrijdag 19-10-2007 om 10:28:17
Quote:
NoApologies schreef op 19-10-2007 @ 10:25


hey loyal mc hier heb je de proof dat hij dood is


hmm.. nu krijg je mij ervan overtuigd dat hij dood is ja..
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
rame
Gepost door rame op vrijdag 19-10-2007 om 10:29:30
Behalve dan dat het plaatje nep is.
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op vrijdag 19-10-2007 om 10:32:27
Quote:
rame schreef op 19-10-2007 @ 10:29
Behalve dan dat het plaatje nep is.


haha kijk dit bedoel ik nou dus

mensen geloven erin dat hij nog leeft, en mensen geloven er nog in dat hij vermoord is
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-10-2007 om 10:35:38
Noem mij 1 reden waarom hij niet dood zou zijn. Dus niet van dat fopbewijs, maar een reden.

rame
Gepost door rame op vrijdag 19-10-2007 om 10:36:38
Quote:
loyal-mc schreef op 19-10-2007 @ 10:32
(...)

haha kijk dit bedoel ik nou dus

mensen geloven erin dat hij nog leeft, en mensen geloven er nog in dat hij vermoord is


Ik geloof helemaal niks.

Het is gewoon een feit dat dat plaatje nep is.
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op vrijdag 19-10-2007 om 10:38:11
Quote:
rame schreef op 19-10-2007 @ 10:36
(...)

Ik geloof helemaal niks.

Het is gewoon een feit dat dat plaatje nep is.


haha ok jou mening... *denkt geweldig*
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 19-10-2007 om 10:50:10
Livio, hij wilde zich terug trekken, reden genoeg toch

Ik zag gister trouwens nog julius lopen. Ik zeg tegen 'm "hey Ceasas, dacht dat je tijdens een senaats zitting was vermoord". Toen vertelde die dat hij zich wilde terug trekken van alle geweld. Is net zo echt gebeurd als dat mensen 2pac tegen komen op straat.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
rame
Gepost door rame op vrijdag 19-10-2007 om 10:50:59
Niet zo overdrijven jij.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 19-10-2007 om 10:55:47
Ja, nee, kom op. 2Pac believers overdrijven nu al? 11 jaar ofzo? Dan mag ik dat wel 11seconden lang doen.


Dit is overdreven:
Quote:
* Als je het album "BTNHResurrection" van Bone Thugs-N-Harmony in het licht houdt zie je Tupac staan.Als je je rustig terug trekt, ga je niet met je poffertjesporum op een album staan, waarvan je weet dat die goed verkocht gaat worden

* Op de cover van het eerste album dat postuum verschijnt (The Don Kiluminati: The 7 Day Theory, is een foto te zien van 2Pac, hangend aan een kruis. Hiermee wordt verwezen naar het sterven (en impliciet naar de opstanding) van Jezus.Wil men een lijstje van albums met zangers aan het kruis? Zijn er heel wat.

* In de auto waarin 2Pac zat op het moment van de aanslag, zat zijn platenbaas Suge Knight. 2Pac wordt door 5 kogels geraakt, maar Suge zat naast hem achter het stuur en had slechts één schampschot, ondanks dat de dertien kogels vanuit een passerende auto zijn afgevuurd (en het dus logischer zou zijn dat hij ook gewond zou raken). De auto van waaruit geschoten is - een opvallende witte Cadillac - werd overigens niet teruggevonden. [i]Bij de meeste moorden word niet alle bewijslast terug gevonden. Een opvallende auto, is zo gesloopt, over gespoten of onopvallend gemaakt. Wel of niet geraakt worden en de kans daarop is natuurlijk afhankelijk van waar je in de auto zit ten opzichte van elkaar. En waar de schoten vandaan komen. Niet geheel onverklaarbaar dus die verdeling van kogels.

* De auto waarin 2Pac zat, reed in een colonne van 10 auto's. In de overige 9 auto's zaten bodyguards. Geen van deze bodyguards heeft gereageerd op de schietpartij of de dader(s) achtervolgd. Juist als het in scene gezet zou zijn, zou je vet spectaculaire dingen verwachten. Niet erg veel zeggend dus

* 2Pac droeg altijd een kogelwerend vest, maar uitgerekend op de avond van de dodelijke schietpartij niet. Niet te verivieren, lullig

* 2Pacs album The Don Kiluminati: The 7 Day Theory werd uitgebracht onder de naam Makaveli (afgeleid van de naam van de Italiaanse filosoof Niccolò Machiavelli). In de naam van Makaveli valt "Mak alive" of "I am alive" te lezen.Je moet wel erg hopeloos gelovig zijn om dit er it te halen

* Het album "The Art Of War" van Bone Thugs-N-Harmony is vernoemd naar een van Machiavelli's boeken. Op het album staat ook "Thug Luv" remix. Erg ver gezocht

* Volgens deze Machiavelli moest je je dood in scène zetten om de vijand te misleiden.Machiavelli heeft wel meer uitspraken op zijn naam staan, niet allemaal even slim overigens

* In de videoclip I ain't mad at cha, die kort voor het overlijden van 2Pac werd opgenomen en postuum verscheen, werd 2Pac op een vrijwel identieke manier vermoord als even later in het echte leven. Volgens sommigen een bewijs dat zijn moord in scène zou zijn gezet. Ik geloof niet in toeval. Aan de andere kant een kill by drive by is niet zo ongewoon dat je dit erg toevallig kan noemen.

* In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken. Geen reden om je dood in scene te zetten, met dat geld kan je verhuizen wat je wil om een rustig leven te leiden waar je wil

* Tupac werd al één dag na zijn overlijden gecremeerd. Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag gecremeerd mogen worden. Ongebruikelijk ja, gebeurd echter wel vaker, met name incombinatie met geloofsovertuigingen.

* 2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaï. [u]En Elvis is overal wel gezien, ook dood[/i]

* In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren. Afhankelijk van tijd verschil tussen uitbrengen en clip shoot. Valt dit wel te verklaren uit sponsoring. Maar met AI kan je ook een heleboel doen.

* Na zijn dood werd een enorme hoeveelheid nieuw materiaal ontdekt en uitgebracht. De (eventueel in scène gezette) dood zou een populariteitsstunt zijn, bedoeld om de verkoopcijfers verder op te krikken. 'Nieuw' materiaal is niet zo gek dat ze dat nog vonden. Elke rapper heeft tonnen 'afgekeurd' of niet uitgebracht materiaal. En na zijn dood was natuurlijk zelfs afgekeurd materiaal gewildig


Al met al, gewoon goed PR team bezig geweest.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2007 @ 11:13:21 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
rame
Gepost door rame op vrijdag 19-10-2007 om 10:57:04
Vooruit..
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op vrijdag 19-10-2007 om 10:57:36
Quote:
sbu schreef op 19-10-2007 @ 10:55
Ja, nee, kom op. 2Pac believers overdrijven nu al? 11 jaar ofzo? Dan mag ik dat wel 11seconden lang doen.


hahahaahahaha
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
lekerenderes
rotterdammer-@hotmail.nl
Gepost door lekerenderes op vrijdag 19-10-2007 om 10:59:38
Quote:
loyal-mc schreef op 19-10-2007 @ 10:28
(...)

hmm.. nu krijg je mij ervan overtuigd dat hij dood is ja..


ligt het aan mij of zijn er een paar tattoo's weg
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-10-2007 om 11:11:15
Die had hij pas na zijn dood laten zetten.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 19-10-2007 om 11:14:24
Quote:
lekerenderes schreef op 19-10-2007 @ 10:59
(...)

ligt het aan mij of zijn er een paar tattoo's weg

Toch ernstig als je het lichaam van je favo rappert zo goed kent... dat je ziet dat er een tattoo zou ontbreken...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 19-10-2007 om 11:19:48
ag fuck it dood of levend ik geniet nog steeds van zijn muziek,

----------------------------------------
niet
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op vrijdag 19-10-2007 om 11:20:48
haha snap je noapo..
ik ben nu zijn muziek aan't beluisteren.. hij heeft echt mooie teksten man.. ik kan misschien wel van hem leren.. :$

maar ik weet niet wat ik nu moet denken over tupac.. leeft hij nog .. of is hij nou dood?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2007 @ 11:21:56 ]

----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 19-10-2007 om 11:25:08
Quote:
loyal-mc schreef op 19-10-2007 @ 11:20
haha snap je noapo..
ik ben nu zijn muziek aan't beluisteren.. hij heeft echt mooie teksten man.. ik kan misschien wel van hem leren.. :$

maar ik weet niet wat ik nu moet denken over tupac.. leeft hij nog .. of is hij nou dood?


hij is misschien wel dood maar zijn geest blijft in zijn nummers.
daarom denk je dat hij nog leeft, het klinkt dom misschien.
want zijn muziek is er nog en hij niet meer.
maar ik weet niet of hij leeft of niet leeft gast hier boven weet het.

edit; maar in en van zijn nummers speelt hij dat hij word dood gemaakt en later gebeurd dat echt.
net als bij die nummer van eminem waar proof word neergeschoten, en een jaartje later werd hij echt afgemaakt.
alsof alles word gepland of wat dan ook,
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2007 @ 11:27:34 ]

----------------------------------------
niet
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-10-2007 om 11:25:44
Als ik 10 keer tegen je zeg dat je een meisje bent begin je dan ook te twijfelen?
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 19-10-2007 om 11:28:24
Quote:
livio schreef op 19-10-2007 @ 11:25
Als ik 10 keer tegen je zeg dat je een meisje bent begin je dan ook te twijfelen?


nee dan kijk ik wat ik in mijn broek heb zitten en dan weet ik het wel weer
----------------------------------------
niet
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-10-2007 om 11:31:42
Ik had het meer tegen je goedgelovige partner. Tenzij jij ook regelmatig twijfelt?

NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 19-10-2007 om 11:32:22
Quote:
livio schreef op 19-10-2007 @ 11:31
Ik had het meer tegen je goedgelovige partner. Tenzij jij ook regelmatig twijfelt?



nee ik twijfel niet maar ik dacht alleen dat je het tegen mij had
----------------------------------------
niet
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 19-10-2007 om 11:36:48
Owkeej... zie het zo...

Als die zich had willen terug trekken, had die rustig kunnen verhuizen na een rustige plek, om2 jaar later een definitieve plek te zoeken. Geld zat opzich. En na zijn dood kan die toch geen financieel voordeel meer hebben bij wat er nog verkocht zou worden. Financien kunnen dus geen reden zijn om de dood in scene te zetten.

Als je wil verdwijnen als je zo populair bent. Kan je dat logischer wijs beter openbaar doen, dan je dood in scene te zetten. Want als men je ziet terwijl je dood zou zijn... Laten ze je helemaal nooit meer met rust. Bovendien als je wil verdwijnen terwijl je 'dood' bent. Ga je niet nog dingen uitgeven of subtiel laten weten "I AM ALIVE".

Buiten dat iemand die dood is, heeft het financieel nogal kut. Je 'bestaat' niet meer, geen reisdocumenten, geen bankrekeningen niks nopes nada. Het is best mogelijk op een naamloze buitenlandse rekening wat geld te droppen. Maar daar 11 jaar lang van overleven is heel wat anders.

Een nieuwe identiteit heb je niet zo één twee drie, toen niet en nu ook niet.

Ofwel er zijn heel wat practische bezwaren tegen zijn leven na de dood.


----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 19-10-2007 om 11:42:52
Quote:
NoApologies schreef op 19-10-2007 @ 11:25
(...)

hij is misschien wel dood maar zijn geest blijft in zijn nummers.
daarom denk je dat hij nog leeft, het klinkt dom misschien.
want zijn muziek is er nog en hij niet meer.

Vind ik juist wel een mooie filosofie. Leven voor muziek, leven door muziek.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 19-10-2007 om 11:44:22
maar sbu 2pac heft nog een tijdje onder de naam Makaveli gerapt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2007 @ 11:47:08 ]

----------------------------------------
niet
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 19-10-2007 om 11:55:37
Quote:
sbu schreef op 19-10-2007 @ 11:36
Owkeej... zie het zo...

Als die zich had willen terug trekken, had die rustig kunnen verhuizen na een rustige plek, om2 jaar later een definitieve plek te zoeken. Geld zat opzich. En na zijn dood kan die toch geen financieel voordeel meer hebben bij wat er nog verkocht zou worden. Financien kunnen dus geen reden zijn om de dood in scene te zetten.

Als je wil verdwijnen als je zo populair bent. Kan je dat logischer wijs beter openbaar doen, dan je dood in scene te zetten. Want als men je ziet terwijl je dood zou zijn... Laten ze je helemaal nooit meer met rust. Bovendien als je wil verdwijnen terwijl je 'dood' bent. Ga je niet nog dingen uitgeven of subtiel laten weten "I AM ALIVE".

Buiten dat iemand die dood is, heeft het financieel nogal kut. Je 'bestaat' niet meer, geen reisdocumenten, geen bankrekeningen niks nopes nada. Het is best mogelijk op een naamloze buitenlandse rekening wat geld te droppen. Maar daar 11 jaar lang van overleven is heel wat anders.

Een nieuwe identiteit heb je niet zo één twee drie, toen niet en nu ook niet.

Ofwel er zijn heel wat practische bezwaren tegen zijn leven na de dood.



Overleven en nieuwe identiteit kan wel degelijk :x
Las gister ergens op fok ofzo, dat een vrouw die was veroordeeld voor moord, was ontsnapt en al 35 jaar lang onder een andere naam gewoon een leven had.
Ze was hertrouwd, en had gewoon werk, tis wel mogelijk dus, zeker als je van te voren al miljonair bent

Maar goed, dat deze discussie uberhaupt loopt is wel jammer, dood = dood
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2007 @ 11:56:12 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 19-10-2007 om 11:56:48
en een nieuwe ID heb ik gehoord kost €500-, of dat is alleen je naam veranderen.
----------------------------------------
niet
loyal-mc
en is terug van weggeweest, maar waar was ie dan?
Gepost door loyal-mc op vrijdag 19-10-2007 om 12:09:31
Quote:
NoApologies schreef op 19-10-2007 @ 11:56
en een nieuwe ID heb ik gehoord kost €500-, of dat is alleen je naam veranderen.


jaa, maar noapo..
rijke mensen vinden dat helemaal niks he.. 500 euro..
dat is net of ze 'n snoepje kopen voor die rijke lui..snapje .. dus het kan misschien wel.. en by the way... kijk maar op you tube.. black haze.. daar hoor je de stem van 2pac weer.. en z'n foto zie je.. en je hoort zijn levens verhaal...
----------------------------------------
je noemt mij de duivel dus ik geef jou de hel
en ik laat je branden totdat je het koud krijgt gek!
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 19-10-2007 om 12:13:57
* Als je het album "BTNHResurrection" van Bone Thugs-N-Harmony in het licht houdt zie je Tupac staan.
* Op de cover van het eerste album dat postuum verschijnt (The Don Kiluminati: The 7 Day Theory, is een foto te zien van 2Pac, hangend aan een kruis. Hiermee wordt verwezen naar het sterven (en impliciet naar de opstanding) van Jezus.
* In de auto waarin 2Pac zat op het moment van de aanslag, zat zijn platenbaas Suge Knight. 2Pac wordt door 5 kogels geraakt, maar Suge zat naast hem achter het stuur en had slechts één schampschot, hoewel de dertien kogels vanuit een passerende auto werden afgevuurd (en het dus logischer zou zijn dat ook Suge gewond zou raken). De auto van waaruit geschoten is - een opvallende witte Cadillac - werd overigens niet teruggevonden.
* De auto waarin 2Pac zat, reed in een colonne van 10 auto's. In de overige 9 auto's zaten bodyguards. Geen van deze bodyguards heeft gereageerd op de schietpartij of de dader(s) achtervolgd.
* 2Pac droeg altijd een kogelwerend vest, maar uitgerekend op de avond van de dodelijke schietpartij niet.
* 2Pacs album The Don Kiluminati: The 7 Day Theory werd uitgebracht onder de naam Makaveli (afgeleid van de naam van de Italiaanse filosoof Niccolò Machiavelli). In de naam van Makaveli valt "Mak alive" of "I am alive" te lezen.
* Het album "The Art Of War" van Bone Thugs-N-Harmony is vernoemd naar een van Machiavelli's boeken. Op het album staat ook "Thug Luv" remix.
* Volgens deze Machiavelli moest je je dood in scène zetten om de vijand te misleiden.
* In de videoclip I ain't mad at cha, die kort voor het overlijden van 2Pac werd opgenomen en postuum verscheen, werd 2Pac op een vrijwel identieke manier vermoord als kort daarna in het echte leven. Volgens sommigen een bewijs dat zijn moord in scène zou zijn gezet.
* In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken.
* Tupac werd al één dag na zijn overlijden gecremeerd. Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag gecremeerd mogen worden.
* 2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaï.
* In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren.
* Na zijn dood werd een enorme hoeveelheid nieuw materiaal ontdekt en uitgebracht. De (eventueel in scène gezette) dood zou een populariteitsstunt zijn, bedoeld om de verkoopcijfers verder op te krikken.

In reactie hierop verscheen er een autopsiefoto in een boek, maar die is bewezen nep te zijn omdat de juwelen nog steeds aanwezig zijn en er een tattoo ontbreekt.



hier jongens en nu lekker lezen en stil zijn
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 19-10-2007 om 12:17:03
Ik geloof wel dat hij dood is
Maar heb wel behoorlijk lang het tegenovergestelde gedacht.

Er zijn gewoon zo veel aanwijzingen in zijn teksten, interviews of zelf in een film.
Dat het eigenlijk raar zou moeten zijn dat hij dood is...
Ik weet dat het vreemd klinkt, maar wie goed oplet die hoort best nog wel wat rare dingen.

Maar mocht hij nu nog leven dan is het een klootzak.
Heb ik veel albums gemist door die shit!

Oh, daar heb je Elvis...
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 19-10-2007 om 12:26:39
2pac was gewoon 'geobsedeerd' door de dood in vooral zijn latere werk. Verder zijn al die ''aanwijzingen'' gewoon tijdverdrijf voor overdreven conspiracy theorist liefhebbers, want hij is gewoon dood. Hij zou toch ook 7 jaar en 7 dagen na zijn dood terugkomen ofzo? Toen gebeurde dat (verassing) niet en gingen de fanboys weer nieuwe dingen verzinnen.

Als je met een bepaalde insteek heel hard naar iets gaat zoeken ('ik moet bewijs vinden dat 2pac hints achterlaat over zijn gefakede dood') dan zal je die ook wel vinden. Self-fulfilling prophecy.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
rame
Gepost door rame op vrijdag 19-10-2007 om 12:29:53
En hoe kan dit dan?

Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 19-10-2007 om 12:40:06
Ghe he, Rame

De studio tijd moet ook worden betaald
Aquarius
suck this
Gepost door Aquarius op vrijdag 19-10-2007 om 13:13:41
my only fear of death is comin to this bitch reincarnated

and even when they kill me, they cant take the game from a young g

tupac resurrection

Survive reincarnation after I’m dead
They rock n roll
and Bring tha funk to tha whole nation

my only fear of death is reincarnation
i use my last breath to reach the whole nation
how can they call me murderer from my spoken word
this composition be my prophecy i hope its heard
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 19-10-2007 om 13:35:55
ik kan nu ook wel zeggen dat ik nooit ga sterven, maar als ik morgen door een vrachtwagen wordt overreden heeft dat ook niet zoveel zin


leeft Biggie trouwens ook nog?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Internet en computer /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.