Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
silencer
Laid back as this beat was
Gepost door silencer op donderdag 18-10-2007 om 23:50:13
Ik ben al n tijdje op zoek naar een online reason 3.0 ( anders 2.5) handleiding.
Ik ben bezig me eigen muziek te produceren, maar ik ben (nog )op rookie-niveau. Vandaar de vraag of iemand weet of er ergens online een tutorial staat? Nee, de handleiding heb ik niet..ik heb t gedownload.

Mischien hebben jullie deze vraag wel vaker gehad, maar ik kan nergens n goede tutorial vinden. Nederlands/engels maakt niet uit..
Er stond n tijdje n goede tutorial online van ene Wauter ergens.. maar die site doet t nu niet meer.
iemand tips? zou erg rlx zijn.

thanks
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 18-10-2007 om 23:53:37
yoo deel vier is al uit,
kom maar onder je steen vandaan
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
silencer
Laid back as this beat was
Gepost door silencer op vrijdag 19-10-2007 om 01:11:39
naah deel 4 wil ik over n tijdje origineel kopen, kwil eerst uit 3.0 uitvogelen..vandaar.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 19-10-2007 om 01:13:47
heeft toch geen nut, is het zelfde van oow ik ga over een paar maanden een auto halen laat ik nu eerst ff een scooter bewijs halen, en dan straks als ik die auto heb kijk ik wel ff hoe het allemaal zit
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op vrijdag 19-10-2007 om 02:59:38
Je zou op youtube uit de voeten kunnen; gewoon als zoekopdracht "How" en "Reason" en "beats" ofzo.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 19-10-2007 om 12:38:56
ja beter leer je jezelf gewoon reason 4 aan, slaat idd nergens op om eest de ouwe te leren als die nieuwe er al is
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0152 sec.