Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
whahahaha![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Kga slapen mensen wel te ruste. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Goedemorgen. Maarja dat van die cannabis cup is wel kut. Ze verkopen daar toch niks? Als dat zo is mag je er toch gewoon naar binnen onder de 18 | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ik kick de slowchat ff | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Wie zin heeft om te lachen, https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=23099&m=30&p=1 ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Vent, weet jij misschien het antwoord op mn vraag? | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
yo whaduuup | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Weet nie man wat de cannabis cup is dus kan je niet helpen ben ik bang | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Haha als echte stoner moet je dat toch wel weten he![]() http://www.cannabiscup.com/ht/cancup/ http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_Cup | ||
![]() | ![]() |
nog 3 uur en 45 minuten tot scrubs.. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Thomas![]() Beetje fanatiek of niet? | ||
![]() | ![]() |
ah fok jou | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Fok jou twee Thomas fok jou twee... Bad day? | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 22-10-2007 @ 19:37 Haha als echte stoner moet je dat toch wel weten he ![]() http://www.cannabiscup.com/ht/cancup/ http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_Cup de tering, een kaartje is 200 dollar. Bij een coffeeshop mag je gratis naar binnen. ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
ahaha kk had ik nog niet eens gezien. Thanks voor de waarschuwing ghehe | ||
![]() | ![]() |
Gewoon niet haten op scrubs weazel. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat zijn scrubs? ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Ah Leyla begin jij nu ook al? | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
dat is een serie.. best grappig.. kwam vroeger nog op fox 8 geloof ik... tegenwoordig comedycentral | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
soort vis | ||
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 22-10-2007 @ 19:48 ahaha kk had ik nog niet eens gezien. Thanks voor de waarschuwing ghehe denk ook dat hun doelgroep toeristen is aangezien de prijzen in dollars staan en de website in het engels is. Nederlanders zijn dan ookniet zo gek om 200 dollar te dokken om met zn allen een partijtje stoned te zijn. ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
![]() | ![]() |
waarom zouden buitenlanders dat wel zijn, die mogen toch ook gewoon gratis de coffee shop binnen? | ||
![]() | ![]() |
nee man die moeten toeristentoeslag betalen. ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
![]() | ![]() |
haha is dat echt? ik zou 't niet weten, klinkt zo onlogisch nog niet | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 22-10-2007 @ 19:38 nog 3 uur en 45 minuten tot scrubs.. RESPECT edit; leyla mag niet fronten zij is een meisje. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2007 @ 20:02:50 ] | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hallo, ik wist gewoon niet dat het om een serie ging, sorry hoor ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
"no spang" leyla | ||
![]() | ![]() |
Ja op je knieeen jij! | ||
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 22-10-2007 @ 20:01 haha is dat echt? ik zou 't niet weten, klinkt zo onlogisch nog niet hehe niet echt man maar voor (blowende) nederlanders is het de normaalste zaak van de wereld om een naar een coffeeshop te gaan maar sommige toeristen (niet allemaal) kijken echt hun ogen uit als ze een coffeeshop binnen stappen gaan dan van alles wat ze zien een foto maken zo dat als ze weer thuis zijn alles aan hun vrienden kunnen laten zien. Die zijn dan ook wel gek genoeg om 200 dollar neer te leggen voor zon event. ---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Scrubs is toch die ziekenhuis serie? ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Als je zou moeten kiezen tussen naar een meisje gaan dat zegt 'ik warm je wel op' en thuis blijven voor Scrubs... Wat zou dan je logische keuze zijn? Gewoon een vraag in het algemeen ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ligt eraan welk meisje Leyla. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@ Leyla Ghe he, denk dat ze voor Scrubs kiezen ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 22-10-2007 @ 20:09 Als je zou moeten kiezen tussen naar een meisje gaan dat zegt 'ik warm je wel op' en thuis blijven voor Scrubs... Wat zou dan je logische keuze zijn? Gewoon een vraag in het algemeen ![]() dat ligt aan dat meisje natuurlijk.. maar laten we voor het gemak even zeggen dat ze spang is.. logisch dan heh.. naar dat meisje toe en terwijl zij je opwarmt scrubs kijken.. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Naar die chickie gaan en scrubs kijken ![]() hahah nee tog je hebt gelijk maar waarom moetje altijd zo slim doen dan | ||
![]() | ![]() |
Vent is een baas | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ghehehe prrrrt great minds think alike | ||
![]() | ![]() |
Hey Ley hou je mijn privé leven er even buiten? Ik ga die kant op en ben voor kwart over 11 thuis aight? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Haha, heel goed Thomas, daaaag Scrubs! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
leyla heeft een slechte invloed op jullie | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Niet jaloers zijn dat jij niet zo'n aanbod krijgt Vent, hihi ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Leyla heeft Liquid al nieuwe schoenen? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Als ik zou moeten kiezen.. Scrubs, heb het al weken niet kunnen zien ivm school en verplaatsing van de zendtijden. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Leyla is evil | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hihi, ja, héle mooie Muss!![]() Maar dan met witte veters, blauw is geen porem natuurlijk. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2007 @ 20:37:28 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
D-on | ![]() | ![]() |
bovenbenen kaaapot van het skien ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
D-on is echt een skieert geworden jesuz. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Die blauwe veters zijn juist relaxed, beetje contrast, anders zijn ze saai. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Naah, het steekt teveel af, eughm, hoe noem je dat, naja, teveel contrast, wit is het mooier ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
gewoon probere,wat kosten veters nou? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |