Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
deHersendode
EPPO
Gepost door deHersendode op maandag 22-10-2007 om 12:34:44
Nou ik maak dit topic vanwege het feit dat er een aantal dingen zijn die mij mateloos irriteren aan dit topic
jaaaaaaaa dan vraag jij je af wat he.

Nou ik zal het uitleggen.
In elk topic mag je niet ouwehoeren want dan komen moderators en die zeggen he
dat mag niet je mag het niet gezellig hebben in een topic wat over fotos gaat, nee beter ga je naar de slowchat waar nooit is een intresaant iets wordt uitgesproken.
Maar zodra je iets zegt in een topic waar dit kennelijk niet mag
dan wordt je gebanned
gebanned voor wat ja gebanned omdat je iets zegt een in topic
ooh jezus fockin christ de wereld vergaat voor sommige mods hier

daarom zeg ik

IK IRRITEER ME AAN SOMMIGE MODS HIER
voornamelijk SBU


waar ik me nog meer aan irriteer zijn de smileys
z\e worden veel te vaak gebruikt dus lijkt het wel een breezer forum
met al die tjapppies met kutzooi
beter bannen jullie die mongolen
want dat is irritant

IK IRRITEER ME AAN SMILEYS EN DE MONGOLEN DIE HEEL VEEL GEBRUIKEN

verder kan ik nog wel verder gaan met mijn irritaties van dit forum maar dat doe ik niet
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 22-10-2007 om 12:40:05
(handig zo'n smiley)
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 22-10-2007 om 12:41:31
iets irriteert je
of je ergert je eraan

je kan je niet ergens aan irriteren
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 22-10-2007 om 12:41:46
Hehe.

Ik irriteer mij aan naïviteit en onwetendheid van mensen.

Vent
Gepost door Vent op maandag 22-10-2007 om 12:43:08
Hahahah leuk topic dit!
Ik irriteer me altijd al aan dap.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op maandag 22-10-2007 om 12:44:26
ik aan SketchR
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 22-10-2007 om 12:45:49
Ik erger me aan MuSS070, die klootzak sluit dit topic gewoon

edit,

Masahiro bedankt voor de terechte terechtwijzing
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2007 @ 12:46:34 ]

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-10-2007 om 14:19:34
Ik voel me vereerd dat ik bij naam wordt genoemd...

Op je teentjes getrapt Eppo (je had geen clone hoeven aanmaken hoor. Je had gewoon een mailtje kunnen sturen naar forum@nlhiphop.nl, dat je ban wel erg lang lijkt te duren. En of die er af kan. Staat ook in de banmelding dat je dat kan doen, en in de policy. Weinig onduidelijkheid over dus.)

Dus vertel wat zit je dwars, dat jij zelf niet even verder hebt gekeken dan je neus lang is, of niet even wat verder had gedacht en besloot te mailen met de vraag of je ban er af kan. Denk je werkelijk dat iemand zijn ban mij zo veel intresseerd dat ik ga onthouden wanneer iemand unbanned moet worden. Is je eigen verantwoordelijkheid, gewoon mailen. Heb je niet gedaan.

Ghe, vraag me trouwens af hoe je je aan mij kan irriteren als ik zeer weinig aanwezig ben. Maar je hoeft hier niet te komen hoor. Je mag ook weg blijven.

IK (en dap ook uiteraard) betaal voor NLhihpop, zodat jij hier plezier kan hebben. Als jij je plezier hier niet kan vinden, ga je toch lekker weg of lees je alleen artikelen. Niemand verplicht je om hier te komen.

Maar ik ben wel is benieuwd waar mensen zich aan irriteren. Dus kom maar op (zonder andere gebruikers te bashen aub.)

Deze clone trouwens geblokkeerd, je eigenlijke account Eppo is weer unbanned (ik zeg het nog eens, alles wat je had hoeven doen, was mailen en ja dat herhaal ik wel erg vaak. Maar zo simpel is het nu éénmaal)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2007 @ 14:21:36 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 22-10-2007 om 14:24:17
Misschien dat Eppo wel een punt maakt, ik ben ook een paar keer gebanned voor redenen waarvan je zegt lik toch me reet. Dat mailsysteem voor unbannen vind ik een goed systeem dat moet ik er ook bij zeggen, alleen jammer dat het vaak lang duurt voordat er naar je mail gekeken word. Soms zijn de mods erg krom, ze doen zelf wel dingen die ze andere leden verbieden, ik bedoel word dan geen mod. Ze hebben ook vooroordelen over bepaalde personen of dragen haat naar bepaalde personen, ik vind dat ze eerst op hun zelf moeten gaan letten, als ze in staat zijn om dat te doen, laat ze dan terugkomen en andere mensen verbeteren.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 22-10-2007 om 14:24:27
Ik erger me aan het feit dat dit stomme topic nu weer open is

Plus dat ik het geheel liever in groen geel zie
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 22-10-2007 om 14:25:53
Ik irriteer me aan die tokkies die de hele tijd voor mijn huis in de auto muziek zitten te luisteren,ik ga ze nu even slaan.(of moest het over het forum gaan?)
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 22-10-2007 om 14:25:58
Quote:
Re-iLL schreef op 22-10-2007 @ 12:44
ik aan SketchR


Ik irriteer me aan het feit dat jou vader 1 keer zijn condoom is vergeten!

verder vind ik NLHH altijd wel gezellig

desondanks sbu niet mijn grootste vriend is
----------------------------------------
Kabeeemmm!
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op maandag 22-10-2007 om 14:26:12
Ik irriteer me aan een bepaald groepje dat zich de baas voelt over dit forum.. Dan heb ik ut niet over de moderators. Dat groepje kent elkaar langer, oke, fijn. Maar 'sluiten de andere buiten'. Heb zoiets van alles is een gezellige boel dus fok die ladder-shit. Iedereen staat gelijk toch?

En ik irriteer me aan ventjes als revo, mank-g, noappologies.. Jeweetzelf.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 22-10-2007 om 14:26:13
Ik zit hier al 4 jaar, 5600 posts, geen ban.
Dus volgens mij werkt het bansysteem wel goed.

Het enige wat ergerlijk kan zijn is het intellectuele niveau van sommige members.
Voor de rest is het hier wel chill
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 22-10-2007 om 14:27:43
Woord @ Pocowoco, daar ben ik het geheel mee eens.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Vent
Gepost door Vent op maandag 22-10-2007 om 14:28:51
Over wie hebben we het dan?
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 22-10-2007 om 14:29:21
Ik vind dit een relaxt forum. Kom er graag, en dat sommige gebruikers irritant zijn is gewoon nou eenmaal zo. Kun je ook niks aan doen, die kun je niet zomaar gaan bannen.

Wat ik minder vind is soms inderdaad het nogal strenge gedoe van de mods.. Waar die Eppo het al over had, al was dat wel erg overdreven. Dat je als je een beetje buiten het onderwerp in een topic valt gelijk iemand erboven op klapt met de mededeling dat het niet mag. Jullie zijn toch geen juten? Ik snap best dat het soms buiten de perken gaat maar toch.
In een normaal gesprek ga je ook wel eens van de rode draad af. Je moet het niet zo strikt aan de lijn willen houden, mag wel wat losser. Relaxter.

Dat is mijn mening. Maja, wie ben ik he?


Edit @ MuSS: als ze dit hier groen geel maken verkas ik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2007 @ 14:30:43 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 22-10-2007 om 14:31:04
je moet gewoon weten hoe ver je kunt gaan haha,
ik ben nu zelfs blauw duss
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 22-10-2007 om 14:31:52
Dat zegt al genoeg misschien..

No offense
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 22-10-2007 om 14:33:45
vind trouwens wel dat er iets meer aangegeven moet worden waarom iemand gebanned word,
heb wel eens gehad dat ik zomaar gebanned was wist niet eens waarom haha,

owwja ik irriteer me aan dat als je iets sticky maakt,
en dan een andere mod (en soms ik zelf) in dat topic reageer, het geen sticky meer is
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 22-10-2007 om 14:34:11
Ik vind het jammer dat er vaak weinig reacties op audio-drops komen, zelfs als deze wel honderd keer geluisterd of gedownload worden... Ik zou mensen graag aktiever zien deelnemen... en ik vind het jammer dat veel mensen een nogal negatieve houding hebben als ze het niet met je eens zijn tijdens een discussie...


Verder weinig op dit forum aan te merken..
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-10-2007 om 14:35:27
@stoeprand, kijk ongeveer elk uur wel in me mailbox. Echter heb ik ook een goed betaalde baan die mij 40uur per week + reistijd kost, sport ik 4x per week en werk ik in een jongeren centrum. De meeste mails die er dan komen over bans zijn vaak, onduidelijk (geen username en ook nog eens een ander mail adres. Of bestaan vooral uit een heel relaas over hoe onschuldig de gebruiker wel niet is.

Dat soort mails vreten energie en tijd. Energie en tijd die ik helemaal niet in zulke onzin wil steken, want ik wil niet eens dat mensen een ban oplopen.

Het is heel makkelijk commentaar te hebben op ons. Maar verschillende gebruikers zouden misschien ook is beter naar zichzelf kunnen kijken. Ik wil best toegeven dat mods zich ook niet altijd even perfect gedragen en dingen doen die niet kunnen. Ook die mods worden er op aan gesproken, alleen dat zien jullie dan weer niet.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 22-10-2007 om 14:36:38
Quote:
BigSam schreef op 22-10-2007 @ 14:33
owwja ik irriteer me aan dat als je iets sticky maakt,
en dan een andere mod (en soms ik zelf) in dat topic reageer, het geen sticky meer is

is hier iets aan te doen spu?
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
dap
038
Gepost door dap op maandag 22-10-2007 om 14:39:46
dat ik soms mijn pm's niet rood zie worden!
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 22-10-2007 om 14:40:02
Nee dat is zo, toch komt dat heel vervelend over op andere forum gebruikers, en mij hoor je voor de rest niet klagen over dit forum, het ziet er goed uit is makkelijk te snappen, zit functioneel goed in elkaar, tuurlijk snap ik dat je ook nog een social life heb naast je mailbox, dat is ook geen probleem, ik heb inderdaad 2 minpuntjes, dat is het bansysteem, duidelijker aangeven waarvoor je word gebanned en hoelang. Misschien moet het bansysteem worden aangepast zodat je het aantal uur van een ban in kan geven bij een ban. Verder is het zo dat was pocowoco zegt mij natuurlijk ook opvalt, er zijn verschillende mensen die graag deel willen nemen aan dit forum dat zie je in hun activiteit maar andere gebruikers nemen dit weg door ze een soort van buiten te sluiten. Verder vind ik dat dap en spade wel goed hun werk doen, het is niet niks om buiten je 40 urige werkweek ook nog een goed lopend forum draaiend te houden, props mannen, denk dat hiermee ook alles gezegt is.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
sungshik
mens
Gepost door sungshik op maandag 22-10-2007 om 14:40:41
Quote:
Ik vind het jammer dat er vaak weinig reacties op audio-drops komen, zelfs als deze wel honderd keer geluisterd of gedownload worden... Ik zou mensen graag aktiever zien deelnemen...

@sbu: zijn die views eigenlijk gebaseerd op views van ingelogde users of van elke willekeurige bezoeker?
----------------------------------------
bomba.
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op maandag 22-10-2007 om 14:41:23
Quote:
Stoeprand schreef op 22-10-2007 @ 14:40
het is niet niks om buiten je 40 urige werkweek ook nog een goed lopend forum draaiend te houden, props mannen, denk dat hiermee ook alles gezegt is.


Word.... dus datte...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-10-2007 om 14:43:01
@BigSam, over die sticky, zet je niet vinkje uit. Ik heb er nooit last mee, verder sowieso niemand geloof ik. Zal in elk geval ff testen van het weekend met gelijke rechten.

@CB-finest, ik kan ff weinig zeggen over reacties op audio. Zal niet anders zijn als met reacties op de foto fora waar ik zit, en er op elke 60views maar 1 of 2 reacties komen. Is de aard van de mens, aantal views en clicks is ook niet echt representatief voor het aantal unieke mensen die het hebben gezien / gehoort.

Over de negatieve houding, sja dat schijnt bij de hiphop te horen helaas. Veel stoer gedrag waar dat niet zou moeten.

@SketchR, ik zei dus zonder users te bashen. Er zijn vast ook een boel mensen die zouden willen dat jij hier niet zat, kan ik me goed voorstellen. Je bent niet stoer, dus gedraag je dan ook niet zo.

@apro, toch wel beetje over het forum ja (ow en ik irriteer me aan mensen die constant off-topic gaan )


@stoeprand, ik heb er inderaad wel is over zitten te denken een ban tijd in te gaan vullen, zodat het automagisch gaat. Maar een beetje controle kan ook geen kwaad. Als je dan weer eens zeik mails krijgt, waar je ebola, aids, kanker en nog wat snelle dan wel langzame ziektes toegewenst krijgt hoef je niks te doen om de bantijd te verlengen Maar ik geef best toe dat er wat meer duidelijkheid zo mogen zijn. Echter als ik het bantopic wel gebruikte, merkte ook schijnbaar niemand het, of was het de volgende dag vergeten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2007 @ 14:47:32 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 22-10-2007 om 14:46:26
Jij haat mij echt he, ik wilde even reageren op Re-Ill.. die zonodig bij opening van dit topic moest melden dat hij zich irriteert aan mij terwijl ik niks gedaan heb.

En Sbu doe eens een keer aardig!
----------------------------------------
Kabeeemmm!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 22-10-2007 om 14:46:52
Om andere users niet lastig te vallen met mijn groen gele obsessie heb ik een compromis bedacht SBU. Mijn naam kan je natuurlijk groen geel maken, dus de 070 in het geel
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 22-10-2007 om 14:47:59
Muss, dan moet je het om de letter doen man, dat is stoer!

(dus, groen geel groen geel groen geel groen)
----------------------------------------
Kabeeemmm!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 22-10-2007 om 14:48:44
"topics gaan op slot als reacties gaan zweven maar off-topic feed houd je site juist in leven" om lexxxie maar te quoten
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 22-10-2007 om 14:50:06
Njah SBU, misschien een idee voor de toekomst, en wat mij ook irritteerts is dat iedereen zijn irritaties in dit topic uit, maar niet de goede kanten belicht.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 22-10-2007 om 14:50:08
Dat bantopic was handig. Kon je zien wie er ff niet was en waarom.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 22-10-2007 om 14:50:47
Ook ik erger me zwaar aan die moderators. Vooral als het om download links gaat. Een bijv. AOTP-cd of een Sean Price topic staat vol met request, maar oh jee pas op als het Opgezwolle of iets dergelijke is...dan mag je er niet om vragen.

Terwijl ze onderling elkaar wel die cd's passen. En ja, dat weet ik.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-10-2007 om 14:51:18
@SketchR, ik haat je niet, ik irriteer me mateloos aan je berichten waar je users dan wel dood, dan wel ongeboren wenst, of ze afzeikt. Maakt niet uit, stopt ook vanzelf een keer.

Er zijn er veel meer die zich aan je ergeren.

@sungshik, zijn views door alle soorten gebruikers. (ingelogde, niet ingelogde, maar ook seacrhengine bots)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op maandag 22-10-2007 om 14:51:20
Ik erger me aan gezeik over regels altijd, en dan heb ik het over de users kant.
Run zelf ook al redelijk wat jaartjes een forum met rond de 10.000 leden( http://forum.counter-strike.nl/ ), daar is het precies hetzelfde. Mensen willen lekker hun eigen regels bepalen, want tis maar internet tenslotte. Maar ondertussen zijn er wel mensen bezig achter de schermen die alles in de gaten houden en redenen hebben voor die regels.
Geloof me dat je goed moe kan worden van gezeik in foto topic bv, dat topic is op mijn forum ook al wel 100 keer gesloten.
Topic staat voor Onderwerp, houd je daar ook aan, of ga in een off topic (slowchat hier) iets posten.

dus dat.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 22-10-2007 om 14:52:37
Quote:
Stoeprand schreef op 22-10-2007 @ 14:50
Njah SBU, misschien een idee voor de toekomst, en wat mij ook irritteerts is dat iedereen zijn irritaties in dit topic uit, maar niet de goede kanten belicht.


Dit is dan ook niet het "belicht de goede kanten" topic
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-10-2007 om 14:53:25
word @ nieroth

Gebruikers die zich met de regels bemoeien, of constant andere gebruikers op de regels wijzen, de mod uit hangen of wat dan ook, zijn ook een mad grote irritatie. Helemaal als 'hun' regels vervan de werkelijke regels zijn.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 22-10-2007 om 14:55:33
Sbu, ik probeer me gedrag juist te verbeteren, maar iedereen daagt me altijd uit
----------------------------------------
Kabeeemmm!
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 22-10-2007 om 14:56:32
jij bent een beetje als mij vroeger,
altijd grappige post willen maken,
moet je niet doen is zwaar irritant.

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-10-2007 om 14:57:02
@KRSstar, download links zijn niet toegestaan, van welke artiest dan ook. Alleen de kans dat er een Nederlandse link gesloten gaat worden is groter dan een buitenlandse link. Simpel weg omdat de Nederlandse sneller opvallen.

Wat mods (dan wel users) verder onderling uitwissellen, kan me niet zo veel schelen. Dat gaat niet via het publieke of private forum. Wat men op MSN/ICQ/PM doet, kan ik weinig aan doen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Outshining Gepost door Outshining op maandag 22-10-2007 om 14:57:24
Ik irriteer me gewoon niet, lekker makkelijk.
----------------------------------------
Sabr
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 22-10-2007 om 14:58:17
ik probeer niet grappig te doen, Sam!

ik wil gewoon even zeggen wat er aan de hand is!
----------------------------------------
Kabeeemmm!
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 22-10-2007 om 15:00:24
SketchR ik weet wat je bedoelt, bepaalde mensen proberen dat soms ook bij mij te doen, want vroeger was ik ook een kankerjong op dit forum.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 22-10-2007 om 15:00:43
Dan mag jij hier niet posten, dan ben je offtopic

Ik irriteer me eigenlijk alleen maar aan het feit dat wij onszelf ongeveer elke 2 maanden moet verdedigen tenopzichte van bezoekers van ons digitale huis.

Ik kom toch ook niet bij iemand thuis, om daar de boel te slopen, en verontwaardigd te zijn als dat niet van de bewoner mag.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 22-10-2007 om 15:02:07
Ik erger me aan de eredivisie en de battle corner, maar die heb ik uit me at lijst gehaald.
Verder erger ik me niet zo veel aan iets op internet, als het me hier of ergens anders niet bevalt ga ik gewoon weg.
Inplaats van een topic aanmaken over wat me irriteert.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 22-10-2007 om 15:03:12
waarom erger je je aan de eredivisie+battlecorner?
is nog misschien wel het kleine beetje hiphop op dit forum
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2007 @ 15:04:53 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 22-10-2007 om 15:07:27
Omdat k niet voor de eredivisie en de battlecorner op het forum kom,
maarja eerst stond het nog in me AT lijst, en dan was het moeilijk om nog zinnige topics er tussen uit te halen.

Ik check eigenlijk alleen maar, muziek, weblog, algemeen en audio.

edit: en ik vind t trouwens nauwlijks iets met hiphop te maken hebben, eerst dacht ik daar wel anders over. Maar ik vind nu het internet battlen eigenlijk rond uit belachelijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2007 @ 15:10:44 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op maandag 22-10-2007 om 15:11:45
Quote:
sbu schreef op 22-10-2007 @ 15:00
Dan mag jij hier niet posten, dan ben je offtopic

Ik irriteer me eigenlijk alleen maar aan het feit dat wij onszelf ongeveer elke 2 maanden moet verdedigen tenopzichte van bezoekers van ons digitale huis.

Ik kom toch ook niet bij iemand thuis, om daar de boel te slopen, en verontwaardigd te zijn als dat niet van de bewoner mag.

Idd, dat is heel herkenbaar.
Bij ons zijn er veel mensen die zeuren dat ze geen warez mogen posten of aanvragen of iets.
Ondertussen hebben wij al meerdere malen mailtjes gehad met waarschuwingen v/d sponsor daarover.
Zelfs al leg je het uit dat je dan gewoon opgedoekt kan worden, boeit ze niks, blijven bezig.
Ik ga toch ook niet bij iemand op z'n zolder een wietplantage bouwen voor mezelf en als de politie het dan vind, de bewoner er voor op laten draaien?
Doe maar lekker op je eigen plekje, waar je zelf de hoofdverantwoordelijke voor alles bent.
Ben je niet in die positie? dan heb je gewoon te luisteren naar degene die dat wel is, of je gaat maar.
Verdedigen daarin ben ik al wel tijdje mee gestopt, niet eens met regels = ban. Ook daar niet mee eens, dan heb je pech.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.