Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Danski
Gepost door Danski op dinsdag 23-10-2007 om 15:16:58
Ja ja weer nieuwe shit. Op een beat van FreakyFreek

http://www.myspace.com/daanski

Check et uit en drop even een reactie

P'z
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2007 @ 15:17:24 ]
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op dinsdag 23-10-2007 om 18:49:34
niet lekker dude...je flow is verre van onpoint en je moet een stuk beter articuleren...ik raad je aan om veel te oefenen...dan wil ik zeker nog eens een track van je horen want je stem(gebruik) vind ik wel dope om te checken dus haal af en toe een lettergreepje weg en oefenen bitch
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Danski
Gepost door Danski op dinsdag 23-10-2007 om 22:12:52
Thnx voor de feedback man. Zijn er nog meer mensen met feedback?
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op woensdag 24-10-2007 om 17:46:08
Ik vind die 'losse flow' juist wel wat hebben, klinkt wel dope hoor. Het refrein daarentegen is veeeeeel te los, en is gewoon niet dope..

Ben het dus half met Wekss eens.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Danski
Gepost door Danski op donderdag 25-10-2007 om 21:47:27
Thnx, Moet inderdaad wat meer aan mijn refreintjes werken. Nog meer mensen met feedback?
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op donderdag 25-10-2007 om 23:13:54
Quote:
dobleye schreef op 24-10-2007 @ 17:46
Ik vind die 'losse flow' juist wel wat hebben, klinkt wel dope hoor. Het refrein daarentegen is veeeeeel te los, en is gewoon niet dope..

Ben het dus half met Wekss eens.


als je eens wat beter luistert hoor je die man simpelweg offbeat zitten...over smaak valt niet te twisten maar over off- of onbeat zeker wel...

ik zeg dit niet om de hater uit te hangen maar als je offbeat komt en mensen geven je props voor je flow is dit niet bevorderend voor je ontwikkeling...ik wil alleen maar helpen...
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op donderdag 25-10-2007 om 23:19:01
Hij zit helemaal niet offbeat... Hoogstens z'n versnelling een beetje.. Waar zit ie volgens jou offbeat dan?

Edit:
Behalve in het refrein dus, waar het wel het geval is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-10-2007 @ 23:19:27 ]

----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Wekss
ja das waar! Ja..ja, das waar!
Gepost door Wekss op donderdag 25-10-2007 om 23:35:43
heb het gisteren ofzo geluisterd...maar dacht dat die versnellingen idd bedoeld waren om nog ff de maat bij te benen...wat niet goed lukt ...uitkomst = offbeat...

neemt niet weg dat ik vind dat deze jongen potentie heeft...
----------------------------------------
www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders!
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 26-10-2007 om 00:46:27
Ben het dan half met je eens, maar die versnellingen zelf zijn idd soms ietwat offbeat.. Hij komt volgens mij wel prima uit met de rest van zijn zinnen. En toen ik zei losse flow, doelde ik eigenlijk op de stukken zonder versnelling e.d. waarin hij ook een vrij losse delivery heeft. Anyway, die versnellingen kunnen idd beter net als het refrein.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op vrijdag 26-10-2007 om 11:20:53
dat refreintje mag je van mij schrappen, die is gewoon suf. Overigens hoor je idd dat je soms niet strak zit, ik dank dat het verdelen van de lettergrepen nog een verbeterpuntje is.
----------------------------------------
myspace
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.