Index / Drop je eigen audio / | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
http://www.speedyshare.com/716752653.html Zoals misschien te horen is had ik er géén zin in xD Damn, ik ben een panda, doe niks moet niks Wat een leven, ik lig hier naast men moeder Ha Je moest is weten, hoe lief ik ben Nu lig ik naast men moeder te chillen Het is hier wel pandabere koud hoor, Daar zijn de tijgers weer te oud voor Maareh Dit is wat ik doe negers, Check it Gasten zien me, en ze denken wat een schattig diertje Als ik hier zo lig zien ze me als mama's liefje Onschuldig als een madeliefje, ik ben een hartendiefje Maar na sluitingstijd hang ik met men pandavrienden Zijn we randebielen, de bazen van de dierentuin Ik zie er best pienter uit voor iemand die wiet gebruikt We zijn zieke lui, en fok koning leeuw Ik lik de lepel honing leeg als de beer om honing schreeuwt Ha, Men moeder weet niks, ik ben de pimp van de zoo Geen breezer hier waarvoor die bitches het doen Ze doen niks voor de poen, want daar hechten we geen waarde aan Maar voor wat eucalyptus bladen gaan ze in hun naakie staan Maar nu, overdag, vlak voor ik men voer krijg Chill ik hem naast men moeder terwijl iedereen wat toekijkt Nu speel ik mooi weer, Jazeker lekker lui, dit is het leven van een pandabeer / ik ben een panda, doe niks moet niks Wat een leven, ik lig hier naast men moeder Ha Je moest is weten hoe lief ik ben Maar kom na sluitingstijd maar checken hoe ziek ik ben Ik ben een zieke vent Een panda die over bietjes rapt Vergeleken mij zijn de tijgers nietig echt Jatock, Check it. \ Ik geef een feestje, verboden voor dierenbezems In de hoek van men hok staat een olifant muziek te spelen met zijn lange slurf, dus ook bassieboy geniet nog even van men dealerleven alvorens weer zen wiet te telen Ja ik geef zieke feestjes, voor breezerbeesten Ik haat van die panda's die zo zielig leven En kniel nog even, ik ben de baas, de koning Geef acht op de plaats, men woning Ik ben in zwart wit, mijn geheime camouflage En boven men gat zit een kleine tatoeage Dat is van mij dat moet je vragen Ik ben zo sterk mijn rug kan zelfs een zwijn of mamoet dragen Ik leef in de ghetto van de zoo, al die neppers in men hood Zijn nergens stoer, want in rappen ben ik goed Je kent me ik ben cool, en fok parkwachters Stelletje cliniclowns, maar ik ken harder lachen ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
rustig geflowt, tekst zit ook wel goed alleen je hebt echt een gay S / Z wij Sijn Sieke lui ..... ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
Mijn mic record gewoon een scherpe s. ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
sungshik mens ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Doopro schreef op 25-10-2007 @ 12:29 rustig geflowt, tekst zit ook wel goed mee eens, hoewel ik wel een paar kleine foutjes in je flow hoorde, geloof ik (in het refrein onder andere). al met al wel een leuk muziekje (vond die eucalyptus line wel tof). Edit: oh en ik had overigens geen last van je s/z klanken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-10-2007 @ 13:34:04 ] ---------------------------------------- bomba. | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, best nice, 1e verse vooral. http://www.myspace.com/oxelvogt Ramputatie.. Ook een soort pandaberen-track. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Hakan2 De gangsterkid |
![]() | ![]() |
Aight thanks! ---------------------------------------- Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
dope ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Index / Drop je eigen audio / |