Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
sungshik mens ![]() |
![]() | ![]() |
wat heb je gedaan in londen? vakantie gewoon? ---------------------------------------- bomba. | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
whaha, maar we kunnen niet te veel chatten gekke Leyla is online ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
school hé,.. maarja alles was saai, behalve de momenten dat ze zeiden dat je ff weg mocht en shit doen voor jezelf die waren dope ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
daamn, hooked on Einaudi. Past niet helemaal in het luisterbeeld van de gemiddelde nlhh-er, maar wat kan die man fantastische muziek maken ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Canadian hiphop. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik ken alleen Classified eigenlijk ow en Marco Polo natuurlijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-10-2007 @ 22:30:34 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Quote: V.I.P. schreef op 26-10-2007 @ 22:30 ik ken alleen Classified eigenlijk ow en Marco Polo natuurlijk Classified is echt een baas, die man heeft echt skills. Zo ook Eternia ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Hitch Hikin Music was best een dope album idd vond niet alle tracks even leuk alleen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
vip waar is jouw kleurtje heen? | ||
![]() | ![]() |
ow ik ben geen mod meer, heb er geen tijd voor omdat ik morgen voor vier maanden naar de VS vertrek ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
wow tering relaxt, wat ga je daar doen dan? | ||
![]() | ![]() |
ik ga vrijwilligerswerk doen in de nationale parken van Arizona en Californië beetje onkruid wieden, paden aanleggen, dat soort dingen niet echt super werk, maarja, het kost me haast niets, en ik zit daar wel bovendien komen er ook mensen van over heel de wereld, dus ik hoop vrienden te maken en daarna nog wat rond te reizen enzo ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Quote: V.I.P. schreef op 26-10-2007 @ 22:38 Hitch Hikin Music was best een dope album idd vond niet alle tracks even leuk alleen Boycot-in-the industry is ook erg nice. Maar goed, multi-talented, eigen beats, producties, lines.. één van de weinige blanke hiphop artiesten met zoveel skills en feeling voor muziek. ---------------------------------------- Sabr | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
4 maanden zonder loon zover weg? succes ![]() ohja, veel plezier ![]() ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 26-10-2007 @ 22:53 ik ga vrijwilligerswerk doen in de nationale parken van Arizona en Californië beetje onkruid wieden, paden aanleggen, dat soort dingen niet echt super werk, maarja, het kost me haast niets, en ik zit daar wel bovendien komen er ook mensen van over heel de wereld, dus ik hoop vrienden te maken en daarna nog wat rond te reizen enzo serieus super vet man, viel spaß daar. reizen lijkt me ook echt te dope na school.. jaartje vertoeven in exotische oorden.. puike shit. oja niet teveel bij de mac langs gaan he ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-10-2007 @ 23:02:21 ] | ||
![]() | ![]() |
bedankt man, ik heb er ook echt heel erg zin in al begin ik nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden eerlijk gezegd en dat met de mac komt wel goed, volgens mij kan ik daar wel een week lang drie keer per dag eten zonder aan te komen, hehe ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 26-10-2007 @ 23:08 bedankt man, ik heb er ook echt heel erg zin in al begin ik nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden eerlijk gezegd en dat met de mac komt wel goed, volgens mij kan ik daar wel een week lang drie keer per dag eten zonder aan te komen, hehe suc6 man daar! laat af en toe wat van je horen ![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 26-10-2007 @ 23:08 en dat met de mac komt wel goed, volgens mij kan ik daar wel een week lang drie keer per dag eten zonder aan te komen, hehe Dat je niet aankomt wil nog niet zeggen dat het dan maar goed voor je is natuurlijk ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
11.40! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga mezelf ff voor schut zetten xD straks m'n londen foto's uploaden ofzo ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Groupie, zulke precieze tijden vergeet je bij mij altijd ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Helemaal niet! Héél soms ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
wies er nog wakker? ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ikke niet ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
ik...voor nog wel 3 uurtjes ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
![]() | ![]() |
me vakantie is bijna voorbij ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
lekker voor je ![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
hou je bek mijn vakantie is allang voorbij ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
sungshik mens ![]() |
![]() | ![]() |
ik had niet eens vakantie! ![]() van de zomervakantie tot aan kerst aan een stuk hoppa! ---------------------------------------- bomba. | ||
![]() | ![]() |
yea ik ook. zure shit is dat ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Maandag weer beginnen![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-10-2007 @ 12:16:27 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
stinktoetsweek![]() het is al bijna kerst... ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Verdikkeme, dt zou wel eens het minst gezonde weekend van mijn leven worden en dat zegt toch behoorlijk wat. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
nooit carnaval gevierd? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Carnaval stelt werkelijk waar niets voor, onzinfeestje. Verjaardagen ouwe, verjaardagen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
hahaha, jij weet ook maar bar weinig ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Ik weet barren genoeg, maar drank en drugs omen toch het beste tot uiting op 3 daagse verjaardagen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
chocolade pepernoten zijn de shit! ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Godverdomme.. Tijd geleden dat ik zo brak was. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
het is lang geleden dat het nog donker was als ik wakker word ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
wie zit er te wachten op een ''album''' van 5 nummers van mijn hand ??![]() ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Able schreef op 27-10-2007 @ 14:33 wie zit er te wachten op een ''album''' van 5 nummers van mijn hand ?? ![]() Een EP dus. Maar ja, bring it on. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
shiiit gister was kanker vet , ging hippieflippen ( mdma + shrooms) . belachelijk tof. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
oe, donders ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
haha mafkees | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
as in je drinken zuigt. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Ziek zijn zuigt harder. ---------------------------------------- Sabr | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Een slet zuigt harder ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
dacht je van je moeder,. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
niet echt ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |