Index / Optredens, festivals en parties / | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
yoawww voor de liefhebber, checkkkk em ![]() Met dank aan Brandt zijn gezang op de achtergrond af en toe trouwens! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 13:52:38 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
goed bezig man props, samenwerking met je backup loopt ook lekker soepel | ||
baggy![]() |
![]() | ![]() |
goede performance...weinig op aan te merken | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
het blijft me nie boeien ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Vind het erg dope! Veel energie en niets aan te merken op je rap Wanneer treed je weer op? ---------------------------------------- onderschrift | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
dope shit man props ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
props man,jullie hebben wel een flinke fanbase als ik het zo zie!kippelvel bij het nummer voor je broer propssssss! ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ziet er goed uit. Veel energie. Alleen Ferry jongen, wat heb jij voor iets belachelijks aan dan? | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, maar ziet er wel dope uit hoor, dat optreden dan. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Woord naar livio over alles. Ziet er goed uit, veel energie inderdaad maar dat apen pakkie haha :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
In het begin hoor ik wat voorspelbare klanken en rijmdingen, maar het geheel is wel nice maar wat livio zegt, fix je gear ff voordat je gaat optreden. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Je voelt wel die respect in die zaal wanneer ferry dat nummer voor ze broer doet.. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ja ik probeer er altijd zo idioot mogelijk uit te zien als ik ga optreden![]() vorige keer had ik een sjaaltje om enzo ik ben geen echte G met karl kani shit tja je moet het diggen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 19:44:22 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 28-10-2007 @ 17:55 Ziet er goed uit. Veel energie. Alleen Ferry jongen, wat heb jij voor iets belachelijks aan dan? dat is conceptueel man ![]() (die bretels diende later die avond als teugels toen ik ferry achterlangs nam) maar ff seriues ik vond t optreden dope, + het bier was kk goedkoop mooie zaak [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 19:11:51 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
duvee![]() |
![]() | ![]() |
www.ferryenjelle.nl daar kun je zijn optredens zien.. doop optreden man! had er graag bij willen zijn [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2007 @ 23:54:30 ] | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: JF project schreef op 28-10-2007 @ 18:41 hahaha ja ik probeer er altijd zo idioot mogelijk uit te zien als ik ga optreden ![]() vorige keer had ik een sjaaltje om enzo ik ben geen echte G met karl kani shit tja je moet het diggen ![]() en zo hurt dat gewoon jezelf zijn ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |