Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 27-08-2003 om 03:01:47
... mensen die zich in willen zetten voor NLhiphop.nl.

Dit kan op verschillende manieren. Het schrijven van Artikelen (reviews, interviews, columns etc.) en het posten en zoeken van nieuws. Intresse? mail naar info@nlhiphop.nl

Ook voor het forum zijn wel wat extra ogen gewenst weer. Voor "Algemeen gelul", "Muziek", "Battle corner" en "Computers & Techniek" zijn we nog opzoek naar enthausiaste mensen die dat forum willen oppakken en wat extra willen laten leven, door er wat extra aandacht aan te geven. Heb je intresse mail dan naar forum@nlhiphop.nl

Heb je andere leuke ideeën voor het forum of de frontpage kan je die altijd mailen aan dapozza of mij.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SpooK!
Gepost door SpooK! op woensdag 27-08-2003 om 12:09:24
ik wil wel ik ben aan het werk zoals altijd, maar ik stuur vanavond vanaf thuis wel een keurig sollicitatiemailtje
cyclopz
MkC
Gepost door cyclopz op woensdag 27-08-2003 om 14:55:44
eheh,
en ik zorg wel voor n leuke reply, in n topic waar ik t nodig vind om ff op te replyen......

lekker bijdehand he, ja klopt maar k verveel me de tering.........
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 27-08-2003 om 15:35:58
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.