Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Jbro Gepost door Jbro op donderdag 01-11-2007 om 18:40:44
http://www.boomr.nl/Jbro
check hem, en feed graag
Jbro Gepost door Jbro op zaterdag 03-11-2007 om 08:32:22
feed??
sungshik
mens
Gepost door sungshik op zaterdag 03-11-2007 om 08:42:12
heuj je doet me aan revo denken, zowel stemgeluid, als onderwerp, als poging tot zang.
stemgeluid is wel okee, het onderwerp vind ik alleen poep, en dat zingen zou ik achter wege laten.
er zaten best wel onzuivere stukjes in (behalve "wat moet ik nou doeeen in het refrein", dat klonk wel okee).
flow zat verder wel goed met hier en daar een foutje.
al met al klinken de raps wel okee, maar niet bijzonder.
probeer volgende keer misschien ook minimaal een tweede couplet erbij te schrijven.
----------------------------------------
bomba.
Jbro Gepost door Jbro op zaterdag 03-11-2007 om 08:52:54
Quote:
sungshik schreef op 03-11-2007 @ 08:42
heuj je doet me aan revo denken, zowel stemgeluid, als onderwerp, als poging tot zang.
stemgeluid is wel okee, het onderwerp vind ik alleen poep, en dat zingen zou ik achter wege laten.
er zaten best wel onzuivere stukjes in (behalve "wat moet ik nou doeeen in het refrein", dat klonk wel okee).
flow zat verder wel goed met hier en daar een foutje.
al met al klinken de raps wel okee, maar niet bijzonder.
probeer volgende keer misschien ook minimaal een tweede couplet erbij te schrijven.


Even over die zang, waarom zou ik het achterwegen laten?iedereen zegt tot nu toe dat het dope klinkt.
En mijn stemgeluid lijkt niet op dat van revo
sungshik
mens
Gepost door sungshik op zaterdag 03-11-2007 om 09:00:12
dan laat je het er lekker in heuj
sommige zing-stukjes klinken ook wel redelijk hoor, maar op andere momenten zit je er gewoon naast naar mijn idee.
dus steek er dan óf net zoveel tijd in, dat het allemaal zuiver is - en ben dus kritisch op je eigen werk - óf doe het helemaal niet.
(ik probeer je alleen maar te helpen hu, en niet je de grond in te boren of zo, dus sorry als het zo over komt)
----------------------------------------
bomba.
Jbro Gepost door Jbro op zaterdag 03-11-2007 om 09:03:59
Quote:
sungshik schreef op 03-11-2007 @ 09:00
dan laat je het er lekker in heuj
sommige zing-stukjes klinken ook wel redelijk hoor, maar op andere momenten zit je er gewoon naast naar mijn idee.
dus steek er dan óf net zoveel tijd in, dat het allemaal zuiver is - en ben dus kritisch op je eigen werk - óf doe het helemaal niet.
(ik probeer je alleen maar te helpen hu, en niet je de grond in te boren of zo, dus sorry als het zo over komt)


Ja, ik weet wel dat ik er soms naast zit, maar volgens mij klinkt het meeste wel redelijk. Ik zal er de volgende keer meer tijd in steken zodat alles zuiver is.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0061 sec.