Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 02-11-2007 om 21:58:12
Hallooo

Ik ga binnenkort beginnen aan een Chinese Koksopleiding.
Ik wou weten of sommigen van jullie al eens als kok hebben gewerkt in de Chinese keuken van 'n Chinees restaurant natuurlijk..
deel jullie ervaring in dit topic zodat ik een beetje het idee krijg van wat mij tegemoet gaat komen de volgende 2 jaar van m'n boeiende leven.
sungshik
mens
Gepost door sungshik op vrijdag 02-11-2007 om 22:20:02
waar ga je dat doen? (heb je al gewone koksopleiding gedaan en zo ook?)
wist niet eens dat zoiets bestond in nederland.
weet verder niet van de chinese keuken helaas...
----------------------------------------
bomba.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 02-11-2007 om 22:39:12
Deze opleiding bestaat ook nog maar sinds 1 september dit jaar. Ik heb geen koksopleiding gedaan, uit wanhoop ben ik 10 weken na start van het nieuwe schooljaar begonnen aan 'n Gastheer opleiding... omdat Kok stampvol zit.. toen kwam mijn menthor mijn 3e dag op school naar me toe lopen (deze week) en begon ie dus over dat Chinese gedoe te lullen.. klonk wel nice vond ik zelf zo.. maar ik weet niet eens hoe het is om te werken voor Chinezen
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 02-11-2007 om 22:43:40
Het lijkt me drie keer niks, maar goed ieder zn ding.
T zal wel hard werken zijn denk ik.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 02-11-2007 om 23:06:40
tot je 65e rijst pellen
heb een maatje gehad die in een chinees restaurant werkte. Die lui hebben diciplines wordt je eng van man
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op zaterdag 03-11-2007 om 00:51:51
Ik vind die chinezen altijd maar viezeriken hoor
----------------------------------------
Kabeeemmm!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.