Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Eredivisie Audio /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ]
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op maandag 12-11-2007 om 19:11:31
Hakan, ik snap je punt maar eppo heeft gewoon gelijk vind ik het is een audio battle,kijk als je mijn tekst LEEST is het misschien niet hoogstaand ik was dus ook niet van plan mijn tekst hier te gaan droppen aangezien ik goed te verstaan was)omdat dge niet te verstaan was hoeft dat voor mij geen verplichting te zijn dat ik he wel drop,en ook wilde ik het niet omdat er zoiezo mensen als jij gaan kijken of ik wel of niet genoeg multie lettergrepen heb?,bovendien vind ik het geen tactische zet van je om al voor het voten/droppen van beide audio''s al te gaan zeggen dat dge me gaat klaren en shit en vervolgens naar een paar minuten after de drop ook meteen op dge te gaan voten,no problem als je het goed onderbouwt maar als ik jou begrijp onderbouw je het alleen met het feit dat mijn tekst minder is,allright maar het is en blijft een audio battle tevens vind ik de vergelijking van mijn track met poep en mijn tekst met sinterklaasrijm niet heel volwassen als ik het je eerlijk moet zeggen,je hebt je vote duidelijk gemaakt(dit geld tevens ook voor de andere) maar blijf voor de rest weg uit het topic,het heeft ook geen toegevoegde waarde als je in dit topic komt met "als ik zou voten"of"ik weet niet of ie meetelt" dat zorgt alleen maar voor verwarring.Sketch,dezelfde style als mij sorry hoor:o ik vind je vote niet heel goed onderbouwd bovendien snap ik de hype rond de line(wuiven naar mijn ma in de zaal niet!?)geen punch of wat dan ook?dus loop niet iedereen achterna met die line alsjeblieft, voor de rest hou ik het nu ook rustig,ik heb hier nooit herrie geschopt op dit forum of iets,zo zit ik ook niet inelkaar maar wat voor dingen hier worden gezegd af en toe pfff daar word ik moe van,dan denk ik :heb je de track eigenlijk wel geluisterd?Voor de rest een Word naar ziek het is en blijft een meningsverschil maar schijnbaar is die mening niet acceptabel voor bepaalde mensen die min of meer aan een van beide kanten staan,en bedankt dat je op me vote (aan de gene hierboven,snixx)maar zeg effe waarom anders telt deze uiteraard niet mee


peace
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 19:14:36 ]

----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
Leyla
Gepost door Leyla op maandag 12-11-2007 om 19:12:37
Quote:
-fotosynthese- schreef op 12-11-2007 @ 17:01
aight 9/8-6 voor mij nou die van OUWESCHOOLKID heb ik er wel bijgedaan maar hij zegt als ik zou voten,dus ik weet niet thanx voor de vote thought!

Heb je de mijne er ook bijgeteld? Ik heb besloten dat ik ook gewoon mag voten
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op maandag 12-11-2007 om 19:13:15
ja had ik gedaan bedankt voor de vote dan nog he
----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 12-11-2007 om 19:13:39
zoiezo iemand die de eerste dag lid is en meteen vote, zal nog wel gezeik over komen..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op maandag 12-11-2007 om 19:14:55
word maar goed ik ken deze persoon niet ofzo hoor hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 19:15:38 ]

----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
AT4Nube
Wat is een ondertitel?
Gepost door AT4Nube op maandag 12-11-2007 om 19:20:46
Even mijn dingetje aangepast, graag even lezen.
----------------------------------------
Liever niet.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 12-11-2007 om 19:21:11
Ey fotosynthese, relax gast, het is maar een i-netbattle.
neem het niet te serieus fzo

er zijn meer mensen tegen mij aan't ageren dan tegen jouw , hoor

als ik mij alles moest aantrekken wat hier wordt gezegd, dan zou dat ook serieus fout aflopen.

Ik vind dat sommige mensen best wat liever voor mij mogen zijn, jullie weten wie jullie zijn.

Ik word in deze battle niet "geript", want dit topic barst van de meningsverschillen, dus blaas die shit niet op.

Blijf vooral voten, maar doe het met respect en eerbied voor het werk dat er in is gestoken

p'z
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 12-11-2007 om 19:23:14
Quote:
AT4Nube schreef op 12-11-2007 @ 19:09
Ook naar de persoon die dacht dat hier nog wel dingen over gesproken zouden worden.

Sinds wanneer is het nodig om langer van het forum te zijn, dit is JUIST objectief, dus ik weet niet wat er allemaal aan de hand is.


gelijk heb je, maar er zitten hier een paar jankerds en die zullen hier direct wel zeiken..

ik vind persoonlijk verder, dat je als je zegt, dat mensen afkraken niet je ding is je niet moet gaan voten bij een battle.. bewaar dan je votes voor topicals e.d.

verder niets aan het handje.. ik wil niet ouwehoeren.. dat doen al zat mensen in dit topic..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op maandag 12-11-2007 om 19:24:06
ik wilde hetzelfde zeggen


ik neem het ook niet te serieus zoiezo,internet kunnen dingen altijd anders/verkeerd overkomen

[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 19:24:22 ]

----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 12-11-2007 om 19:24:20
Kijk engel als je nou altijd zo reageerde, dan zou het een stuk gezelliger worden in dit soort topics.
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 12-11-2007 om 19:25:52
Ik dacht ik ga iets zeggen tegen dge, maar thomas haalt me de woorden uit de mond.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
AT4Nube
Wat is een ondertitel?
Gepost door AT4Nube op maandag 12-11-2007 om 19:30:24
Ik doe nog even een reply naar SLM040.

Ik vind "dissen" niet echt onder afkraken vallen, zo is het gewoon in de rap, maar ik doel meer op de mensen die zeggen dat de ander stinkt door zijn botte en kortzichtige replies, en daardoor sowieso op de ander terugvallen.

Als de een geen geld heeft voor leuke beats, een goede microfoon en dat soort dingen, so be it. Het gaat toch om de tekst en impressie.
----------------------------------------
Liever niet.
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 12-11-2007 om 19:31:44
oh oke, no harm done..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op maandag 12-11-2007 om 19:33:23
Quote:
Hakan2 schreef op 12-11-2007 @ 18:44
(...)

Als je dat dan eens zou kunnen onderbouwen op een goede manier, bijvoorbeeld dat je een delivery-freak bent, dan heb ik alle begriop, want daar killt fst dge op.

Jij bent een rijmfreak! Hij een delivery-freak.

Nu geven jullie elkaar een kus en een knuffel, want jullie zijn tegenpolen en trekken elkaar dus aan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 19:38:06 ]

----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
Ko-eN Gepost door Ko-eN op maandag 12-11-2007 om 19:40:26
zo ik ben er weer, kwam kempi net trouwens tegen in de sjop hehe, maarm hakan moet gewoon niet zo zeuren, het is allemaal een questie van smaak, ik dig dge zoiezo niet en ik hecht idd meer waarde aan de delivery dan aan een text dus dan is de keuze al snel gemaakt
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op maandag 12-11-2007 om 19:40:45
Quote:
-fotosynthese- schreef op 12-11-2007 @ 19:11
Hakan, ik snap je punt maar eppo heeft gewoon gelijk vind ik het is een audio battle,kijk als je mijn tekst LEEST is het misschien niet hoogstaand ik was dus ook niet van plan mijn tekst hier te gaan droppen aangezien ik goed te verstaan was)omdat dge niet te verstaan was hoeft dat voor mij geen verplichting te zijn dat ik he wel drop,en ook wilde ik het niet omdat er zoiezo mensen als jij gaan kijken of ik wel of niet genoeg multie lettergrepen heb?,bovendien vind ik het geen tactische zet van je om al voor het voten/droppen van beide audio''s al te gaan zeggen dat dge me gaat klaren en shit en vervolgens naar een paar minuten after de drop ook meteen op dge te gaan voten,no problem als je het goed onderbouwt maar als ik jou begrijp onderbouw je het alleen met het feit dat mijn tekst minder is,allright maar het is en blijft een audio battle tevens vind ik de vergelijking van mijn track met poep en mijn tekst met sinterklaasrijm niet heel volwassen als ik het je eerlijk moet zeggen,je hebt je vote duidelijk gemaakt(dit geld tevens ook voor de andere) maar blijf voor de rest weg uit het topic,het heeft ook geen toegevoegde waarde als je in dit topic komt met "als ik zou voten"of"ik weet niet of ie meetelt" dat zorgt alleen maar voor verwarring.Sketch,dezelfde style als mij sorry hoor:o ik vind je vote niet heel goed onderbouwd bovendien snap ik de hype rond de line(wuiven naar mijn ma in de zaal niet!?)geen punch of wat dan ook?dus loop niet iedereen achterna met die line alsjeblieft, voor de rest hou ik het nu ook rustig,ik heb hier nooit herrie geschopt op dit forum of iets,zo zit ik ook niet inelkaar maar wat voor dingen hier worden gezegd af en toe pfff daar word ik moe van,dan denk ik :heb je de track eigenlijk wel geluisterd?Voor de rest een Word naar ziek het is en blijft een meningsverschil maar schijnbaar is die mening niet acceptabel voor bepaalde mensen die min of meer aan een van beide kanten staan,en bedankt dat je op me vote (aan de gene hierboven,snixx)maar zeg effe waarom anders telt deze uiteraard niet mee


peace


Dat van lezen en horen is onzin Want ik hoor ook heus wel dat jij rijmt, verder heb je mijn slagroom punt totaal niet begrepen, echt tótaal niet, bijna lachwekkend dat je dat nog serieus gaat nemen ook. Zoals ik al zei ik laat het hierbij, ik zie wel wat er gebeurt, ohnee wacht, jij kan wel zeggen het is een audio battle, vind jij 50 cent dan ook een baas omdat zijn refreintjes lekker wegluisteren, het niet al te moeilijk gerijmt is en niet diep gaat? Dat is toch raar, bij audio gaat het ook om de tekst man, daar kan je je niet achter verschuilen.
Thanks trouwens dat je er dit keer goed op in gaat, scheelt een hoop frustraties.

P'z


Quote:
bovendien snap ik de line wuiven naar mijn ma in de zaal niet!?


Dat is wel heel slecht van je na 2x uitleg, dat moest ik nog even kwijt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 19:42:18 ]

----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 12-11-2007 om 19:41:23
Het is een beetje nadelig voor dge dat hier voornamelijk "ollanders" zitten.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op maandag 12-11-2007 om 19:45:11
jonge zeur nou niet zo,ik heb je punt echt wel begrepen net zo goed als die met dat cadeau en verpakking:o ik zeg alleen maar dat het verschil in tekst niet dermate groot is dat het een beslissende factot zou moeten zijn,voor jou wel aight probeer nou niet steeds het laatste woord te hebben oke? pff


edit met die line: is er ergens een filmpje van?sta ik erom bekent?je uitleg is het filmpje op myspace? gast die fokking show was buiten dus niks zaal,zo goed en persoonlijk is die line dus niet,dge dropt voor de rest trouwens een hele goede en tekstueel betere verse dan mij hoor dat is het punt niet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 19:47:52 ]

----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 12-11-2007 om 19:45:48
Hoeveel staat het nou?
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op maandag 12-11-2007 om 19:49:55
vierentwintigtegendrieentachtig

Fst ga mij niet zo afzeiken om 1 line die jij niet snapt, ik vind jou een hele goede rapper, helaas ben je te onvolwassen voor dit soort discussies.
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op maandag 12-11-2007 om 19:52:39
praat nou niet over volwasse zijn,dit is niet eens jou topic dus waar ben je in hemelsgodsnaam mee bezig jij maakt je meer druk om deze battle dan dge zelf,jonge het enige waar ik me aan erger is dat je moet blijven reageren op mij en dat is onvalwassen

chec je pm zo maar(dat hoort toch of niet?)
----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 12-11-2007 om 19:54:31
Quote:
Stoeprand schreef op 12-11-2007 @ 19:45
Hoeveel staat het nou?


10 - 6 in het voordeel van Foto als ik me niet vergis
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 12-11-2007 om 19:55:38
11 - 6 volgens mij.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 12-11-2007 om 19:59:20
Ollanders!
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Ko-eN Gepost door Ko-eN op maandag 12-11-2007 om 20:00:29
als vlaanderen ooit nog bij nederland gaat horen krijg je groupies jonge ik zeg het je...
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op maandag 12-11-2007 om 20:00:32
Belgen!!! Ik haat België, ze hebben niet van satésaus gehoord echt kut want ik bestelde patatsaté in begië kreeg ik patat met satekruiden xD verder hou ik van belgië vuurwerk & chocoladewafels!!!!
----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op maandag 12-11-2007 om 20:01:14
FOTO IS EEN BAWS
BOEEEEJAAAA
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op maandag 12-11-2007 om 20:04:48
eppo jij snapt het ,ik heb echt nog teveel geniale foto's van het vorige optrede hihi,als je online komt stuur ik ze , echt te grappige shit zit er tussen

ik en hakan hebben het uit gepmd hoe volwasse is dat
----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 12-11-2007 om 20:05:57
Quote:
038-RAZ schreef op 12-11-2007 @ 20:00
Belgen!!! Ik haat België, ze hebben niet van satésaus gehoord echt kut want ik bestelde patatsaté in begië kreeg ik patat met satekruiden xD verder hou ik van belgië vuurwerk & chocoladewafels!!!!


Jullie bakken jullie frieten maar 1 keer, domme ganzen.
Hoe kan je dan krokante frieten verkrijgen.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 12-11-2007 om 20:06:30
Foto, jij bent een held gast, echt te volwassen haha, nee maar big up naar jullie DGE en Foto, beide mooie drop, maar op de een of andere manier kan ik DGE niet echt diggen.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
038-RAZ
Rage
Gepost door 038-RAZ op maandag 12-11-2007 om 20:13:46
Quote:
De Gevallen Engel schreef op 12-11-2007 @ 20:05
(...)

Jullie bakken jullie frieten maar 1 keer, domme ganzen.
Hoe kan je dan krokante frieten verkrijgen.

Als je ze aanbrand kunnen ze aardig krokant worden.
----------------------------------------
Je bent geen MC en niet technisch waardig.
Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 12-11-2007 om 20:15:07
Hou het gewoon even ontopic dan ga over friet praten in slowchat
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 12-11-2007 om 20:19:52
Quote:
038-RAZ schreef op 12-11-2007 @ 20:13
(...)
Als je ze aanbrand kunnen ze aardig krokant worden.


Neen,neen, dat gaat er niet in bij jullie ollanders

dus ge schilt uw patatten, ge bakt die in de frituur.
Dan haalde die eruit en laat ge die rusten (minimum 10 minuten).

Nu, op dit moment zouden al die ollanders die fritten opdienen en zeggen dat ze klaar zijn.

Maar nu wat doe je dan, je bakt ze nog is een klein minuutje en dan krijg je dat heerlijke krokante buitenlaagje.

Dat is het geheim van echte vlaamse fritten.

Probeer het thuis!
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op maandag 12-11-2007 om 20:24:48
Quote:
-fotosynthese- schreef op 12-11-2007 @ 20:04
eppo jij snapt het ,ik heb echt nog teveel geniale foto's van het vorige optrede hihi,als je online komt stuur ik ze , echt te grappige shit zit er tussen

ik en hakan hebben het uit gepmd hoe volwasse is dat


EPPO is de held van nlhiphop:




deze is voor de details chec eppo poseren voor een andere camera links




ik weet dat het offtopic is maar ik wil jullie deze foto's niet onthouden

big up eppo ,nu weer ontopic aight
----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 12-11-2007 om 20:30:35
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 20:46:08 ]

----------------------------------------
Kabeeemmm!
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 12-11-2007 om 20:32:02
sorry dat ik offtopic ga,maar wat is dat voor een opmerking dan?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 12-11-2007 om 20:32:24
ik vind hem nu ook niet zo'n baas
je kijkt nogal naar hem op
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 12-11-2007 om 20:35:12
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 20:45:34 ]

----------------------------------------
Kabeeemmm!
Leyla
Gepost door Leyla op maandag 12-11-2007 om 20:35:37
Omfg, fockin gestapo hier, hoezo heeft iedereen een uitgesproken mening over de mening van een ander?
Laat de mensen toch voten op wie ze willen, fockin 4 pagina's gezeik! Vind je het gek dat mensen niet vaak voten,
als er elke keer zo op gereageerd gaat worden, gaat het ook nergens meer over.
Ik wil nu alleen nog votes zien, klaar, geen gereageer meer, iedereen die z'n mening heeft gepost, stil zijn nu!
Dat geldt ook voor FST en DGE, laat mensen voten en wacht de uitslag af.
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op maandag 12-11-2007 om 20:38:18
Hoeveel votes KO is het dan?
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 12-11-2007 om 21:18:27
Oei oei, close call..
Erg moeilijke keuze, beiden erg dope.

DGE: komt hard binnen met een vette line (schaduw), lekkere flow met veel rijm en harde punchlines zoals '150 views, 105 van hemzelf' en 'te rappen als een motorisch gehandicapte' en zo verder. Intro en kus m'n klote shit is verder een beetje overbodig vind ik.

Foto: Ook een goeie opening (grappige intro), goeie flow en goed helder verstaanbaar. Ook best vette punchlines, vond 'die ruis in je track is nog groter dan je ego' zeer dope. Maar sommige dingen, zoals 'anna lag gisteren nog bij mij in bed' (wat opzich een redelijk aardige line is) is niet echt geloofwaardig als je pas 14 bent ofzo.

Ik vind het een hele moeilijke keuze maar ik ga toch maar voor De Gevallen Engel. Hij heeft toch ietsje hardere lines, heb het idee dat hij foto harder 'breekt' als andersom. En daar draait het uiteindelijk toch om bij een diss.

Vote: DGE
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
-fotosynthese-
vankwaadtoterger
Gepost door -fotosynthese- op maandag 12-11-2007 om 21:19:14
Edit:
Drop it foto, pm hem anders gewoon!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 21:23:15 ]

----------------------------------------
free eppo & tjerkovara
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op maandag 12-11-2007 om 21:28:40
arggg sorry hoor ley, maar ff dikke middelvinger naar iedereen die hier zo triest doen om een inet battle, where is the love guys ? ga anders met je schep en emmer buiten spelen of doe gewoon niet mee
sreob Gepost door sreob op maandag 12-11-2007 om 21:44:41
Ik ben de weg kwijt in jullie gebabbel dames, dus hier moet (ergens) iets tussen staan om op te voten??

ga weg mayn!
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op maandag 12-11-2007 om 23:37:19
ok 7 paginas rotzooi,
als dat nog 1 keer voorkomt ga ik doen dat alle votes in mijn pm box komen,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 13-11-2007 om 00:10:23
Quote:
BigSam schreef op 12-11-2007 @ 23:37
ok 7 paginas rotzooi,
als dat nog 1 keer voorkomt ga ik doen dat alle votes in mijn pm box komen,

Sowieso wel een idee, is misschien ook wel overzichtelijk en dan kan je gelijk zien wie het wel (of niet) goed onderbouwd heeft.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 13-11-2007 om 11:56:44
Quote:
BigSam schreef op 12-11-2007 @ 23:37
ok 7 paginas rotzooi,
als dat nog 1 keer voorkomt ga ik doen dat alle votes in mijn pm box komen,


Kom op. Ik vind spanningen ook horen in een wedstrijd, gevoelens lopen hoog op
Het is minder overzichtelijk voor jou , dat klopt maar dit soort discussie's, opmerkingen & troep houden het toch ook levendig?
Het hoort er gewoon bij.
----------------------------------------
onderschrift
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op dinsdag 13-11-2007 om 12:09:49
ey chester, stem eens jongeman
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 13-11-2007 om 13:26:27
De eerste die ik opzet is, DGE.
Intro is wel grappig.
Dope line's,
Quote:

Uh, koddig en klein manneke met een rottige stem.
Uh,Uh, je kreunt nog meer dan een oude bolderende trein.

Laat me lachen
Stemgebruik dope, rauw.
2e couplet,
Dope, wat korter maar afsluiter is zeer nice.

Daarna zet ik natuurlijk Foto op,
Intro ook dope, kort en krachtig.
De beat hypt een hoop op!
Stem rauw, hard, soms beetje schreeuwerig.
Tekstueel goed,
Beste line:
Quote:

fok het porno topic je bent zelf waarschijnlijk een pedo,
en die ruis in je track! die is nog groter dan je ego,


Ik vond DGE leuker komen, maar Foto harder.
En in deze battle kies ik toch voor de hardste (over het algemeen gezien) en dat is Foto.
DGE had de tekst maar Foto had de stem en kwaliteit.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2007 @ 13:28:58 ]

----------------------------------------
onderschrift
Danski
Gepost door Danski op dinsdag 13-11-2007 om 14:41:59
Tekst van dge vind ik beter dan die van foto. maar ik vind dat van dge niet om aan te horen. Foto daar in tegen komt naar mijn mening het dopeste en daar gaat dus ook mijn vote naar uit.
 Index / [arch] Eredivisie Audio /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.