Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
spreek je ouders niet tegen ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
sorry.... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
Iemand nog een vriendje nodig? | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Para + Paniek (Bruce Lee & Dutchie ) = Chillburgs Finest... Wij zijn down als er nog plek is... ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
niemand die nog snel een crew wil vormen voor de deadline ? | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Bottenbrekers en bloedlippen Shit is aan modderfokkuuuurz! [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2007 @ 09:44:19 ] ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
DeDikkeVandalen![]() |
![]() | ![]() |
Wij zijn de Dikke VanDalen.. (Kadee, Zjost & Beatzcollective) Onze Track is af! Die van jullie? Enjoy | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
eh? | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
We zijn nog niet begonnen, dikke.. ---------------------------------------- onderschrift | ||
DeDikkeVandalen![]() |
![]() | ![]() |
Nee weten we. Maar we wilde ff kijken hoe het klonk met zjost erbij dus we hebben ff een trackie gemaakt om te proberen. Het begint na de audio competitie volgens mij. Altans als er genoeg teams zijn . | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
de laatste weken van het audio toernooi gaan in, iedereen die zich wil inschrijven moet dat nog doen ga over een week iedereen indelen!! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga wel zelf:'( noem mijn eigen crew; plaatselijke delict [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-11-2007 @ 15:18:39 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
iemand nog een beatbakker nodig ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel met brandt een crew vormen.. brandt? -edit- dan ben ik alleen wel de enige mc, of brandt moet ook rappen willen [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-11-2007 @ 20:42:16 ] | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil ook wel mceren, heb een headset als mic, ait? ![]() | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Hyreme? :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 28-11-2007 @ 21:38 ik wil ook wel mceren, heb een headset als mic, ait? ![]() ja man prima toch | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 28-11-2007 @ 22:02 Hyreme? :x ik neem wel bij jou op.. ik zit bij Iminic... of wil je ook participeren [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-11-2007 @ 00:40:12 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 28-11-2007 @ 20:40 ik wil wel met brandt een crew vormen.. brandt? -edit- dan ben ik alleen wel de enige mc, of brandt moet ook rappen willen jo, is cool man, spreek me op msn maar aan heb wel wat liggen al ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 28-11-2007 @ 22:26 (...) ja man prima toch fow real? want lijkt me wel tof | ||
![]() | ![]() |
laat is wat van je horen dan deking, ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
voeg me toe op msn dan kan ik wel wat sturen, er staat niks online | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik ga toch in de crew van brandt en spelbreker. Anders zit ik bij die zingende r&b nicht en die langzaamlullende hageneez . ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
deking doet als t oke is met brandt en popperkont en mij ook mee hebbe we 3 mc's hoe vet is dat ps is dat cool brandt en popperkont | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 30-11-2007 @ 15:25 Ik ga toch in de crew van brandt en spelbreker. Anders zit ik bij die zingende r&b nicht en die langzaamlullende hageneez . Niet smekend terug komen, verrader.. Als ik en Muss de top rocke terwijl jij met je middenmode crewtje elke deadline net haald | ||
![]() | ![]() |
lik het zweet van me ballen pascool ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
ben ik nou in bij poppekontje, spelbreker en brandt? | ||
![]() | ![]() |
mij best al poppekontje ook down is ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ja man natuurlijk. Haha pascool, wachjijmaar ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben uit bij Kipman en de rest van de dikke ouders | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ferry is waarschijnlijk in bij je dikke ouders ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Straatknaapjes![]() |
![]() | ![]() |
straatknaapjes zijn standaard in wanneer begint dit? | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
als mank-g verkracht is op de bavelse berg ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Straatknaapjes![]() |
![]() | ![]() |
ooo is je vader weer vrij? Straatknaapjes!! BAvel!! | ||
![]() | ![]() |
zijn jullie echt bavel anders gaan we binnenkort spitten mattie ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
hou op man ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Straatknaapjes![]() |
![]() | ![]() |
nee mensen die vragen worden overgeslagen | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ik vroeg t niet ik zei t ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
op houden met gezeur, ik maak maandag het topic aan, dan beginnen de battles, word toch een toernooi!! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
jooo ik had dit topic verplaatst maar jullie kunnen daar niet komen, dus meld je aan vanavond maak ik topics aan ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
ok, poppekontje, spelbreker deking en ik als beatmaker vormen dus ook een groep die staan ingeschreven of niet nu? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Je dikke ouders - Kipman - Sketchr - SLM - Majestics Hardly Dangerous - Muss - Pascool Straatknaapjes - Mank-g en zijn vrienden, Andersom - Dge - Xplifit Kruwelijk - Hyreme - Iminic De Dikke Vandalen - Zjost - Beatzcollective - Kadee De stem van de toekomst! - Leon - Chester - Eldizzy Chillburgs Finest - Para - Paniek Spelbrekercrew -Spelbreker -poppekontje -brand ik heb nu dus 9 groepen, 1 te veel voor een toernooi eigenlijk, maar ik denk dat ik dat gewoon 1 battle uit 3 crews laat bestaan topics maak ik zo aan!! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Gaan met die bananas. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
SLM zit niet meer bij Je dikke ouders waarschijnlijk vervangen door Ferry, not sure, ask Kipman en ik ben geen SketchR maar de Paraaceed ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Index / [arch] Eredivisie Audio / [Pagina: 1 [2] ] |