Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /   [Pagina: [1] 2 ]
the_god_son Gepost door the_god_son op maandag 05-11-2007 om 00:26:47
De naam doet er niet toe, Ik word moe
Van die rappers die irritant rappen als gonorroe
Ze besmetten, je met die bronxtale verhalen
het niet kunnen laten over de maatschappij te klagen
Ik ben niet met dat, ik zet de stap om Nederland te maken
Tot het land dat het was in de oude dagen
Een christelijke natie, een land van coalitie
Nu een land dat bekend staat om drugs en prostitutie
Ik loop met een fakkel, door duistere steden
Om de mensen die er leven het Vuur door te geven
Dat Vuur is in mijn hart, in mijn hoofd, op mijn tong
Als ik spreek, verschroeid onkruid ter stond
Ik ben gekomen om te preken, te nemen, de levens
van degene die zijn geketend door problemen
Depressie, verslaving, mentaal of verdrukking
Luister broeder, Jezus is de oplossing

En je zegt misschien, makkelijker gezegd dan gedaan
Ga maar op je knieën jongen, en roep de naam
Zoek Hem waarachtig met alles binnen in je
Jezus heeft gezegd wie Mij zoekt zal Mij vinden
Zal je maken tot strijder, land veroveraar
meer dan een overwinnaar, Gods land arbeider
Hiertoe ben ik gezonden om te verkondigen
Dat Jezus is gezonden om te sterven voor onze zonden
Hij nam onze straf, uit pure liefde
het is pure genade waardoor dit geschiedde
Een leven met Jezus eindigt in het Paradijs
Een leven zonder Jezus eindigt in de verdoemenis
Hemelse Vuur, ik breng het Licht in de duisternis
Bekeer je tot Jezus voordat het te laat is
Geef God de kans, om jou een kans te geven
Stel je open en accepteer Hem in je leven
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2007 @ 00:53:59 ]
MCnemienemutte
let's play
Gepost door MCnemienemutte op maandag 05-11-2007 om 10:10:32
ik geloof er niks van
----------------------------------------
ik pompoenen op een kalebass
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 05-11-2007 om 10:50:14
ben je echt zo'n jezus lover?

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
KevinR
010
Gepost door KevinR op maandag 05-11-2007 om 11:24:20
christelijke rap is niet echt mijn ding
the_god_son Gepost door the_god_son op maandag 05-11-2007 om 12:26:46
Ja ik ben een Jesus-lover. Maar hey, het zou ook fijn zijn als ik feedback zou krijgen
eigenKWEEk
Vervelende jongen als die mic aanstaat
Gepost door eigenKWEEk op maandag 05-11-2007 om 18:58:16
Ik zie je al wel staan naast Andries Knevel op de EO-Jongerendag hoor
----------------------------------------
De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op maandag 05-11-2007 om 19:44:22
ik ben ook gelovig maar niet zo overdreven.
volgens mij geef jij iemand en klap op de bek als hij gvd zegt
----------------------------------------
niet
sjaakcl Gepost door sjaakcl op dinsdag 06-11-2007 om 08:55:32
dope hoor
----------------------------------------
www.putfile.com/sjaakcl
the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 15:17:25
Quote:
NoApologies schreef op 05-11-2007 @ 19:44
ik ben ook gelovig maar niet zo overdreven.
volgens mij geef jij iemand en klap op de bek als hij gvd zegt



Als iemand Gvd zegt is dat tussen hem en God, het is mijn zaak niet. Eigenlijk vloek je alleen maar over jezelf als je dat zegt (Gvd = God verdoem mij). En overdreven christen? Je kan niet overdreven genoeg zijn is mijn mening. Er gaan rare dingen in de natuur gebeuren komende tijden in europa, ook in Nederland. Christenen in Nederland hadden het daar al JAREN geleden over. En wat lees ik opeen op het internet: Dat er een storm richting Nederland komt met een storm kracht van 200 km/h en dat enkele tornadotjes niet zijn uitgesloten. Ze zeggen dat God dat doet om mensen wakker te schudden (mensen leren bidden in nood). En weet je wat, ik geloof het ook nog met mn hele hart. Vandaar dat ik vind dat je maar niet overdreven genoeg kan zijn. Ik blijf lekker veilig bij God
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op dinsdag 06-11-2007 om 15:19:54
owjee stormen...
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
sungshik
mens
Gepost door sungshik op dinsdag 06-11-2007 om 15:21:04
ja die storm!
dat is een gimmick...
puur uit interesse, maar sta je er voor open, dat de mogelijkheid bestaat, dat god niet bestaat?
----------------------------------------
bomba.
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op dinsdag 06-11-2007 om 15:21:10
met overdreven bedoel ik dan streng gelovig ik ben ook wel christen.
ik bid ook wel vaak maar zeg ook tering veel godverdomme.
omdat hij mij alleen laat.
maar mijn bedoeling want ik heb gasten op school zitten als je bij hun in de buurt GVD zegt krijg je normaal
een klap voor je kop zo bedoel ik het dus no offence dat je gelovig bent aight
----------------------------------------
niet
the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 15:45:24
Quote:
sungshik schreef op 06-11-2007 @ 15:21
ja die storm!
dat is een gimmick...
puur uit interesse, maar sta je er voor open, dat de mogelijkheid bestaat, dat god niet bestaat?


God moet wel bestaan. Maar wie heeft God gemaakt dan? God was er altijd al. Maar alles heeft toch een begin? Nee, kijk naar het heelal. Ookal haal je elke planeet weg en elke ster, toch blijft er een ruimte. Want hoe kan die ruimte zijn ontstaan? Want daarvoor was er dus niets, en niks kan alleen niks scheppen. Dus dingen zonder begin is eigenlijk logish. En kijk dan naar alle dingen in het heelal. De planeten die precies in de juiste koers draaien elk jaar weer. Dat kan niet door toeval zijn. Als je dat wel gelooft, dan moet ik toegeven dat je meer geloof hebt als ik. netzoals met de evolutie theorie. Er was een massa gas en stoffen dat bijelkaar kwam door een druk en het ging rondtollen zo snel dat het op de gegeven moment ontplofte (oerknal). En dan is het logish dat wanneer iets in klokrichting draait en het ontploft dat alles wat er vanaf vliegt (planeten enz) in klokrichting vliegt en spint. Hoe kan het dan dat sommige planeten naar rechts draaien en naar links draaien. Sta jij ervoor open dat er een kans is dat God dat heeft gedaan om de atheisten en de evolutie theorie de mond te snoeren?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2007 @ 15:53:00 ]
sungshik
mens
Gepost door sungshik op dinsdag 06-11-2007 om 15:57:16
ik sta er voor open dat god mogelijk bestaat ja.
momenteel zijn er voor mij alleen te weinig goede argumenten om er daadwerkelijk in te geloven.
toevallig heb ik vrij recentelijk heb ik een boek gelezen over hetgeen jij hierboven aanhaalt (dat alles zo enorm toevallig is, dat dit geen toeval kan zijn), en het valt me op, dat je hetzelfde redeneert als in het boekje werd gedaan.

ik stelde die vraag trouwens alleen aan je, omdat ik me altijd afvraag, of mensen die zo sterk ergens in geloven (in dit geval dus god), bereid zijn om van dit geloof af te stappen, als onomstotelijk het tegendeel bewezen zou worden.

----------------------------------------
bomba.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 06-11-2007 om 16:06:43
Geloof heeft niets dan ellende teweeggebracht.
the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 16:07:45
Ik zeg het niet om je op je plaats te zetten. Het eerste doel van een christen is om het evangelie te verkondigen zodat andere zielen (gered) worden snap je. Het is juist goed bedoeld, niet om je op je plek te zetten. Als je echt wilt weten of God bestaat vraag het Hem dan met een menend en waarachtig hart. Zoals ik al zei, wie Hem zoekt zal Hem vinden weet je.
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 06-11-2007 om 16:23:11
Quote:
the_god_son schreef op 06-11-2007 @ 15:17
(...)


Als iemand Gvd zegt is dat tussen hem en God, het is mijn zaak niet. Eigenlijk vloek je alleen maar over jezelf als je dat zegt (Gvd = God verdoem mij). En overdreven christen? Je kan niet overdreven genoeg zijn is mijn mening. Er gaan rare dingen in de natuur gebeuren komende tijden in europa, ook in Nederland. Christenen in Nederland hadden het daar al JAREN geleden over. En wat lees ik opeen op het internet: Dat er een storm richting Nederland komt met een storm kracht van 200 km/h en dat enkele tornadotjes niet zijn uitgesloten. Ze zeggen dat God dat doet om mensen wakker te schudden (mensen leren bidden in nood). En weet je wat, ik geloof het ook nog met mn hele hart. Vandaar dat ik vind dat je maar niet overdreven genoeg kan zijn. Ik blijf lekker veilig bij God



als je dat hele artikel over die stormen had gelezen, wist je dat de kans erop nog veel kleiner dan 1 procent is.
the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 16:27:56
volgens mij 80... maar dat doet er niet toe... gaat meer om de boodschap
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 06-11-2007 om 16:30:14
http://www.astrostart.nl/content/view/602/26/

lees het anders nog eens rustig na
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 06-11-2007 om 16:34:13
Wat gaat zo'n gast hard op zijn bek als die uitlatingen niet uitkomen.
the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 17:00:26
Als het nou super erg word of mee valt, dan zal het nog wel komen een keer. De boodschap blijft. Jesus died for our sin and He wants us to know.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 06-11-2007 om 17:05:17
Ja hallo.

Mark my words. Volgende week ontploft er ergens een bom. En als het volgende week niet is, dan wel een andere keer!


Edit: Wat overigens niet wegneemt dat er wel degelijk klimaatveranderingen aan de gang zijn, die overigens biologisch en natuurkundig te onderbouwen zijn. Dus dat de zeespiegel stijgt en de intensiteit van 'natuurrampen' toeneemt dat zijn feitelijkheden.



[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2007 @ 17:06:33 ]
the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 17:17:00
Jaren en jaren geleden werd daar nog niet zo over gedacht, en toch werd er al over gesproken in de christen samenleving. Maar laten we er maar geen wedstrijdje van maken en weer ontopic gaan. Ik zou graag feedback krijgen
the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 17:32:00
Alleen hier wil ik nog antwoord op geven Livio, Je zei dat geloof alleen maar ellende heeft gebracht. Stel meneer Hendriksen heeft 10 zonen. 7 zonen houden zich gewoon lekker rustig, terwijl er 3 zonen zijn die herrie schoppen. De 3 zonen die herrieschoppen zullen logischerwijs beruchter worden dan de overige 7 zonen die zich gewoon rustig houden. Waardoor iedereen gelijk een vooroordeel heeft over de famillie Hendriksen, terwijl er meer zijn die zich rustig houden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2007 @ 17:32:56 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 06-11-2007 om 18:22:54
Dan wil ik ook alleen daar nog even antwoord op geven.

Als die drie zonen vervolgens paus worden of Imam en aanzetten tot kruistochten of andere massavernietigin. Dan heeft dat niets met vooroordelen of over één kam scheren te maken.






the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 18:31:56
Quote:
livio schreef op 06-11-2007 @ 18:22
Dan wil ik ook alleen daar nog even antwoord op geven.

Als die drie zonen vervolgens paus worden of Imam en aanzetten tot kruistochten of andere massavernietigin. Dan heeft dat niets met vooroordelen of over één kam scheren te maken.

tulik wel. De voorganger van de kerk waar ik kom zet ons toch ook niet aan tot oorlog? Hij is dus 1 van de 7





Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 06-11-2007 om 18:40:39
het feit dat er (volgens jou iig) meer goed dan kwaad is, rechtvaardigt het kwaad nog niet.


en je tekst is wack trouwens, om nog enigszins ontopic te blijven.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2007 @ 18:42:03 ]
the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 18:49:41
Ach ja. Een internet forum waar de meeste mensen alleen zichzelf dope vinden. Heb van 1 iemand tot nu toe gehoord dat ie dope is gelukkig. En je zegt om ontopic te gaan. Geef dan tenminste goede feed. Waarom is ie wack?
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 06-11-2007 om 18:54:20
dat zeg je zelf al in je tekst:
'Ik ben gekomen om te preken'
the_god_son Gepost door the_god_son op dinsdag 06-11-2007 om 18:57:20
oke.. Specifieker speciaal voor jou... Waarom is de tekst wack los van de inhoud
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 06-11-2007 om 19:01:56
ja als je de inhoud er los van wilt zien, blijft er best weinig over. je rijm is kankerkut en shit is mad saai geschreven. probeer eens over pipa's chimies en doekoes te schrijven.
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 06-11-2007 om 19:13:50
ja je tekst is niet zoveel man. Kan me niet schelen welke boodschap je verkondig, maar realiseer je wel waar je mee bezig ben. Ga hiphop niet gebruiken om god ofzo te promoten dat heeft geen zin. Als jij een sterke geloofsovertuiging hebt is het de kunst om die op andere manieren in je teksten te verwerken. Zoiezo moet je ook niet elke tekst over god of het geloof laten gaan, want ja weet je dan kan je net zo goed een psalmenboek gaan schrijven ofzo. Kijk zie het zo ik ben ook wel vol van dingen, maar ik schrijf bijvoorbeeld ook niet elke tekst over mn meisje ofzo dat is precies hetzelfde. Ik weet niet of je dat doet hoor maar ik waarschuw je gewoon, omdat het anders zo overdreven wordt snap je. Verder moet je gewoon aan je skills werken keep it up. Niemand hoeft het met je eens te zijn zolang je het zelf maar bent. Inhoud spreekt mij persoonlijk niet aan, omdat ik een afkeer van geloof heb.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 06-11-2007 om 23:45:11
ik vind je tekst nog best redelijk in elkaar zitten.. ik heb veel en veel slechtere teksten gezien hierzo.. de inhoud spreekt mij dan totaal niet aan maar je hebt best een stukje dat je netjes rijmt, het einde van je eerste couplet bijvoorbeeld, verder lijkt het me niet dat Jezus van je wil dat je die boodschap van je verspreid via een hiphopforum..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
the_god_son Gepost door the_god_son op woensdag 07-11-2007 om 00:23:45
http://youtube.com/watch?v=w0RFYxGdftA

http://youtube.com/watch?v=p24S8tR7kg4

http://youtube.com/watch?v=1UM9Zos9rkA

http://youtube.com/watch?v=DOoX9zD2YoU

Waarom zou ik dit forum en rap niet mogen gebruiken om de Boodschap te verkondigen. Omdat dit een zondig hol is? Jezus ging ook zondige holen in om er Zijn Woord te verkondigen. I'm done



SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op woensdag 07-11-2007 om 01:28:46
ik bedoelde alleen te zeggen dat er hier waarschijnlijk niemand is die hierna wil luisteren..gelovig zijn is leuk, ik geloof ook, maar ik dring het niet op aan een ander.. en dit wat jij doet begint wel daarop te lijken, niet de rap zelf.. maar de discussie die je erop volgend voert in dit topic..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op woensdag 07-11-2007 om 01:36:41
ben jij van de pinkstergemeente?
----------------------------------------
Jonkonize!
MCnemienemutte
let's play
Gepost door MCnemienemutte op woensdag 07-11-2007 om 02:45:22
Quote:
the_god_son schreef op 06-11-2007 @ 15:17
(...)


Als iemand Gvd zegt is dat tussen hem en God, het is mijn zaak niet. Eigenlijk vloek je alleen maar over jezelf als je dat zegt (Gvd = God verdoem mij). En overdreven christen? Je kan niet overdreven genoeg zijn is mijn mening. Er gaan rare dingen in de natuur gebeuren komende tijden in europa, ook in Nederland. Christenen in Nederland hadden het daar al JAREN geleden over. En wat lees ik opeen op het internet: Dat er een storm richting Nederland komt met een storm kracht van 200 km/h en dat enkele tornadotjes niet zijn uitgesloten. Ze zeggen dat God dat doet om mensen wakker te schudden (mensen leren bidden in nood). En weet je wat, ik geloof het ook nog met mn hele hart. Vandaar dat ik vind dat je maar niet overdreven genoeg kan zijn. Ik blijf lekker veilig bij God


toch praat je nederlands doe is wat beter je best.. zit ik hier ook veilig.. bullshit allemaal, tsunamis, modderstromen, ziekte, oorlog, uiteindelijk kringloop!.....en voor de minder nadenkende is dat dus evolutie aangetoondt, haha je snap er niks van met je god.. Ik vrijmetselarij in m'n teksten en daarom spreek ik je tegen, nadenken is de slijpsteen voor de geest, overnemen daarvan is m'n tekst quoten zonder mening.. snappie schapie?
----------------------------------------
ik pompoenen op een kalebass
MCnemienemutte
let's play
Gepost door MCnemienemutte op woensdag 07-11-2007 om 03:00:32
ik hoorde op internet... hahaha www.2008jaargeleden.jood
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-11-2007 @ 03:01:18 ]

----------------------------------------
ik pompoenen op een kalebass
the_god_son Gepost door the_god_son op woensdag 07-11-2007 om 14:41:50
Quote:
RijmPiet schreef op 07-11-2007 @ 01:36
ben jij van de pinkstergemeente?


ja dat klopt
the_god_son Gepost door the_god_son op donderdag 08-11-2007 om 14:57:43



http://youtube.com/watch?v=BomKc71O-jo



the_god_son Gepost door the_god_son op donderdag 08-11-2007 om 15:12:43
http://youtube.com/watch?v=tXoKnmI4_hE
,,
...
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 08-11-2007 om 15:17:50
gast je gedraagt je als een jehova-getuige met internet ofzo.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
KevinR
010
Gepost door KevinR op donderdag 08-11-2007 om 16:21:52
lol @ mixxman..

echt gast, je vergelijkt alles met je geloof, get a life
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 08-11-2007 om 17:32:56
Kijk, daarom denk ik dus waarom geloof een slecht iets is.
Als iemand wil geloven, vind ik dat helemaal cool enzo. Maar je moet ook het recht hebben om niet een god of dergelijke te geloven.
Veel gelovige mensen dringen hun mening aan anderen op, en dat is echt fucking lame. Waarom doen gasten dan? Laat iedereen even lekker zelf uitzoeken wat ie gelooft of niet.
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op donderdag 08-11-2007 om 17:34:44
Quote:
Thomas schreef op 08-11-2007 @ 17:32
Kijk, daarom denk ik dus waarom geloof een slecht iets is.
Als iemand wil geloven, vind ik dat helemaal cool enzo. Maar je moet ook het recht hebben om niet een god of dergelijke te geloven.
Veel gelovige mensen dringen hun mening aan anderen op, en dat is echt fucking lame. Waarom doen gasten dan? Laat iedereen even lekker zelf uitzoeken wat ie gelooft of niet.


word..
----------------------------------------
niet
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 08-11-2007 om 17:37:06
ze willen mensen redden om zo zelf een wit voetje te halen als je het mij vraagt..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 08-11-2007 om 17:37:56
Hehe das ook zon bullshit. Als je niet geloofd ben je direct slecht en zou je in de '' hel '' komen. Damn verzin es wat originelers.
Masahiro
Gepost door Masahiro op donderdag 08-11-2007 om 17:39:31
if you dont give me heaven, i'll raise hell
Skarjan
eu
Gepost door Skarjan op woensdag 14-11-2007 om 08:18:10
Wat ik wel wil weten is het, doel van het leven,
Geen bull-shit gegeven zoals christenen geven
zo van we twisten et even, geve de mensen de reden.
een doelgroep om te haten iemand om na te streven
wie niet gelooft gaat na beneden, tog krijg je niks voor gebeden
Dus fixeer ik op et heden, liever een kutverleden, dan geluk...
Als et is wat staat geschreven


Lepton Gepost door Lepton op woensdag 14-11-2007 om 11:41:50
Hey god's zon, anders ga jij even deze boeken lezen:

Richard Dawkins: The God's delusion
S. Hawking: het heelal/het universum
En nog wat andere natuurkunde boeken.

Kijk je kan namelijk best in god geloven, maar iedereen die enigzins rationeel is weet dat de kans dat god bestaat miniem is. En de kans dat de god bestaat uit de bijbel is uitgesloten. Het enige wat je als argument in kan brengen is dat jij niet gelooft in de wetenschap, waarmee je eigenlijk zegt dat jij niet gelooft in wat mensen waarnemen, en dus eigenlijk ook niet kan geloven wat in de bijbel staat want dat neem je ook waar.

 Index / Drop je eigen teksten /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.