Index / Drop je eigen teksten / | ||
Critical | ![]() | ![]() |
oke je herkent het gelijk, ben terug en breng je gezeik weggeweest maar weer hard in actie als wendy van dijk en net als altijd, komt de crit weer dodelijk lekker je kan niet flowen in teksten? toch flow ik perfect jep de vocal is weg, weg met de rook van de shag roken is dodelijk, maar gelukkig loop ik nog recht op het verkeerde pad, moest al eerder links eraf dus nu loop ik maar rechtdoor toch met flinke stappen want fuck het, er zijn toch meerdere wegen naar rome bovendien, de duivel ben ik nog niet tegengekomen ik volg geen sterren als de mensen die in jezus geloven doe nog wat water bij me wijn dan blijf ik redelijk sober toch komt het beest in me boven, maar niet met volle manen dat zijn fabeltjes, wat met mij gebeurt is wonderbaarlijk ik kom als een bom tot aarde gepaard met donderslagen op dit feest zijn er geen volle glazen maar volle lagen kom je ook op me feestje, oh je komt wat later? allemaal mooie blauwe ogen, wat een bonte avond maargoed het is dus feest want de gast is weer terug tilde mezelf een level hoger, heb nu last van me rug titels pak ik weer terug, en mocht je me naam niet kennen wil je me morgen dissen, begin dan maar vandaag met rennen ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Beetje geforceerde rijm man, en t heeft niet echt een goed thema. K heb beter van je gelezen. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Eerst 4 lines vond ik wel grappig haha. welkom terug man. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Beetje teveel hak op de tak ookal is het brag & boast. Dan nog switch je een beetje teveel met themas waardoor het wat zwaarder te lezen is. Zaten wel een paar leuke concepten tussen verder. Nog steeds ok voor een comeback tekst, dope dat je weer terug bent. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Hey welkom terug ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ey Critical is back in het nlhiphophuis ![]() Wordt maar weer blauw en help Hyreme met die tekstweek dingen. Genoeg aanbod, beetje hulp kan ie wel gebruiken... | ||
sjaakcl | ![]() | ![]() |
welkom terug ---------------------------------------- www.putfile.com/sjaakcl | ||
thanks : ) ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Snixx | ![]() | ![]() |
Gast Sommige Lines Komen Me Bekend Voor ![]() vooral De Eerste 4 lines [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 05:56:30 ] | ||
Snixx | ![]() | ![]() |
lijkt een beetjuh op mijn teksten die ik op andere forums heb gedropt | ||
wees maar niet bang man, van jou heb ik nog nooit gehoord ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Snixx | ![]() | ![]() |
nouja hoezo moet ik niet bang zijn gast ik heb reacties op mijn track gekregen omdat ze zeggen dat er meer mensen met dezelfe line op andere forums hebben gedropt | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
nou ja het lijkt me niet dat hij die lines gaat rippen zoiezo vind ik ze niet echt dope ofzo en daarbij heeft critical genoeg skills om zelf wat dope shit te brengen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
@ Snixx als je nou eens die lines van jou dropt, die critical zogenaamd gejat heeft.. ik denk ook niet dat Critical aan biten doet.. gast is al een tijd bezig met die shit, en inderdaad zoals gezegd door mixxman heeft hij genoeg skills om zelf dope lines te maken.. daarnaast komt het wel vaker voor dat er tracks kwa lines op elkaar lijken terwijl men elkaar niet kent.. welkom terug trouwens @ Critical [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2007 @ 16:59:43 ] | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
leuke 1e 4 lines idd hier en daar zwerft er dan nog een leuke zooals die last van me rug line ik zie je tegemoet in de topical | ||
Index / Drop je eigen teksten / |