Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 2 [3] ]
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 09-11-2007 om 00:06:43
jong jij hebt geen bal verstand van rap dus kom niet telkens aan met je disstrack zus disstrack zo.. het hoort er bij.. klaar..

en ga niet over haters beginnen want jij bent er ook een van..

en nu als de tyfus opkankeren uit mijn topic.. voordat ik gefrustreerd raak.. en dat willen we niet.. dat zou gewoon zielig zijn..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op vrijdag 09-11-2007 om 00:09:00
iemand anders constant toys noemen maakt je een toy, toys!

om geen spamhoer te zijn over de track:

vind hem wel dope, stoor me totaal niet aan je accent. Die versnelling klinkt leuk en zuiver, maar toch kan ik het niet echt verstaan 2x geluisterd maar kan er niet heel veel van maken, maar 't klinkt wel leuk.

Props
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2007 @ 00:10:45 ]
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op vrijdag 09-11-2007 om 00:17:50
Quote:
SLM040 schreef op 09-11-2007 @ 00:06
jong jij hebt geen bal verstand van rap dus kom niet telkens aan met je disstrack zus disstrack zo.. het hoort er bij.. klaar..

en ga niet over haters beginnen want jij bent er ook een van..

en nu als de tyfus opkankeren uit mijn topic.. voordat ik gefrustreerd raak.. en dat willen we niet.. dat zou gewoon zielig zijn..


Haat niemand behalve jou gast haha, je weet zelluf!!
JIj creerde beef, nou bij deze..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2007 @ 00:18:59 ]

----------------------------------------
Zieke Zuiden
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 09-11-2007 om 00:24:27
denk je nou serieus dat ik er iets om geef? dat jij mij haat.. jij en 100 andere gast..
je moet gewoon je bek houden in mijn topics.. en niet constant voor het laatste woord gaan.. dat mag je in je eigen topics..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-11-2007 om 00:27:16
*gaapt eens uitgebreidt*

Kinderen, doe allemaal maar weer gewoon, opa Sven wordt moe van jullie, en sommigen van mijn wat oudere vriendjes ook.

Ik pis verder dan jij doet.
- Niet waar ik pis twee keer zo ver.
Ja en ik pis nog verderder.
- Maar ik pist het verdersterst.

KIDS!. Stop te haten, bitchen en zeiken op elkaar of zout op. Ik ben NLHH (en vooral 80% van zijn gebruikers) zwaar zat en heb zin de stekker er uit te trekken. Vraag je je af waarom er zo weinig op de FP gebeurd. Jullie kinders zorgen vanzelf dat dat zin om tijd en geld te steken in deze hobby vervaagt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.