Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op woensdag 07-11-2007 om 16:59:15
als ik op soundmax ff naar volumeregeling ga, en dan opties -> opnemen -> ff checken of alles aangekruisd is -> en dan oke klikken -> en dan krijg ik dat schermpje met al die schuifregelaars enzo
aleen daar staat de schuifregelaar "Lijningang" niet tussen ! en die hoort er wel tussen te staan.. want die is voor het volume van mijn mic/mengpaneel.... heb alles van opnemen ook nog ff uitgeprobeerd met cep en opnemen enzo, maar het werkt niet :S
vage shit zo... iemand die een oplossing weet?
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op woensdag 07-11-2007 om 18:17:10
misschien je geluidskaart kapot ofzo? probeer anders ff de drivers opnieuw te installeren.., dus em fysiek verwijderen uit je lijstje

Deze computer-rechtermuisknop-eigenschappen-harware-apparaatbeheer

en je soundcard hier verwijderen... dan pc restarten.. dan vindt ie em automatisch.. en dan kijken wat er gebeurt;

succes.. en laat ff weten of t gewerkt heeft
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op woensdag 07-11-2007 om 18:31:41
hehe lol, wat een vaag ding, ff pc reboot gedaan, en hij stond er gezellig tussen..
Toch bedankt man !
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.