Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Gek verhaal, opgelicht! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
sreob | ![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=23488 dit was ook schuddebuiken mayyyn! #let op de link in de tekst# #@pummerty# jij maakt nog eens wat mee ha ha ---------------------------------------- hiphop naar het oosten,laat maar komen | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
snapt niemand de grap ofzo? | ||
sreob | ![]() | ![]() |
aaah ik kom niet meer bij ---------------------------------------- hiphop naar het oosten,laat maar komen | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij niet![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
sreob | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- hiphop naar het oosten,laat maar komen | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Zie je, vrouwen zijn gewoon niet grappig. | ||
sreob | ![]() | ![]() |
thomas laat zien dat hij het ook niet is bljikbaar weetje dan niet dat het niet aardig is om een meisie te dissen? bruut ---------------------------------------- hiphop naar het oosten,laat maar komen | ||
![]() | ![]() |
Woord naar Thomas. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Comon tis pum maar, en fok jou k ben kenker grappig. | ||
![]() | ![]() |
Thomas is kenkerlauw gek! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Vond het best wel grappig eigelijk, tot dat iedereen domme posts ging maken, toen ging ik me weer ergeren | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
AH KANKER nu gaat me computer nog echt kapot ook!! Was net klaar met 1 schoolopdracht, wilde van de .doc een .pdf maken dus ging ik naar zo'n site en downloade ik een programmatje vol met spyware en al die shit geloof ik. Me pc tripte ervan ik rebooten.. en nu wil hij niet meer opstarten!! :S Ik kom wel in het windows xp laadscherm maar als ik daar voorbij ben start hij automatisch opnieuw op! elke keer!! En ik heb al in safe mode geprobeerd maar dat is het zelfde verhaal, opstarte met de vorige instellingen die goed werkte ook. WELKE NERD HELPT MIJ???!!! edit; PS zit nu op de laptop maar wil echt niet al dat werk opnieuw gaan doen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 22:48:18 ] | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb zin in friet met veel mayonaise. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
als ik een nerd was zou ik je niet helpen omdat je me uitscheld voor nerd. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
Haha vette shit vent. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
HULP heb ik nodig HULP zeg ik je | ||
![]() | ![]() |
Hehe meesterlijk. Maare k kan je nie helpe vent, sorry man. | ||
![]() | ![]() |
Dat had ik ook Vent, had gewoon ff opnieuw winXP erop geknalt. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik heb die shit hier niet liggen man dat betekent dat ik die kaolo opdracht opnieuw ga moeten maken. Of kan ik vannacht ergens heel snel win xp downloaden op me laptop en dan branden ofzo hehe zou mooi zijn | ||
![]() | ![]() |
Dan is je pc lekker geinfecteerd met spam en trojans en andere rommel, of je moet iemand vinden die ze er voor je uit vist, of je moet windows opnieuw instaleren | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet welke de boosdoener is man maar ik kan niet in me windows komen (ook niet in safe mode) om hem eraf te gooien. | ||
![]() | ![]() |
hmmm, tjah ik weet niet waar je winxp kan downloaden sorry. Maar als je het erop nieuwe opgooit wat een uurtje duurt ongeveer. Dan is het klaar. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Heb je meerde pathcies dan? meerde schijven, bv C en D.. want hij format de hele schijf als je windows opnieuw instald, dus als je je school opdracht op C hebt staan en je windows ook, dan heeft windows erop zetten weining nut als je morgen iets moet inleveren, dus dat word denk ik overnieuw maken, pc's zijn een bitch man ik weet het | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Je kunt op het begin voordat je het windows logo ziet, op een of andere manier zorgen dat je iets in kunt typen in dos. Als je een diskettedrive hebt en een diskette, kun je het bestand kopieren, daar hoef je windows niet voor in. Er is trouwens ook een ander besturingssysteem wat vanaf een diskette of cd rom werkt, zonder iets te installeren. zo kun je ook bij je andere spulletjes. misschien heb je wat aan http://www.bootdisk.com/ , staan verschillende dingen. | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 12-11-2007 @ 22:47 AH KANKER nu gaat me computer nog echt kapot ook!! Was net klaar met 1 schoolopdracht, wilde van de .doc een .pdf maken dus ging ik naar zo'n site en downloade ik een programmatje vol met spyware en al die shit geloof ik. Me pc tripte ervan ik rebooten.. en nu wil hij niet meer opstarten!! :S Ik kom wel in het windows xp laadscherm maar als ik daar voorbij ben start hij automatisch opnieuw op! elke keer!! En ik heb al in safe mode geprobeerd maar dat is het zelfde verhaal, opstarte met de vorige instellingen die goed werkte ook. WELKE NERD HELPT MIJ???!!! edit; PS zit nu op de laptop maar wil echt niet al dat werk opnieuw gaan doen. ik denk dat je harde schijf gecrashed is , had het ook voor ik heb dan een nieuwe schijf gekocht en opnieuw windows xp geinstalleerd.Die werkte perfect , maar je bent alles kwijt uiteraard ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
![]() | ![]() |
De leraar kan toch wel een beetje begrip tonen. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
moet je hem een appel geven ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
eh heeft delic ergens herman van veen gesampled? | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 12-11-2007 @ 23:53 eh heeft delic ergens herman van veen gesampled? "Opzij opzij, maak plaats" in Gebleven. ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
o ja die wist ik, maar ik dacht net ook een sample uit zingende doden te herkennen | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Die kerel van 17 die dood is geslagen, is een vriend van de vriend van een soort van vriendin van mij. Hehe, beetje vergezocht maar toch wel wazig. Edit: staat op teletekst trouwens, 112 op ned1/2/3 geloof ik. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2007 @ 00:40:54 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb net planet terror gekeken, en wat is dat een bagger film zeg.. net als the Bourne ultimatum die ik gisteren zag, nu door naar Ocean's 13.. nog steeds niet gezien maar ondanks veel slechte verhalen wil ik hem gewoon kijken.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
godsamme.. ik wil ook meedoen met eredivisie ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 13-11-2007 @ 00:45 ik heb net planet terror gekeken, en wat is dat een bagger film zeg.. net als the Bourne ultimatum die ik gisteren zag, nu door naar Ocean's 13.. nog steeds niet gezien maar ondanks veel slechte verhalen wil ik hem gewoon kijken.. Planet Terror slecht? ![]() Ocean's 13 vond ik wel zwaar sukken.... | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
haha de slechte filmavond. Als je een remix maakt van learning curve(acapella album van bangbang), win je misschien een plaatste op t remixalbum. Moet nu nog het album even vinden hehe, wil wel meedoen. | ||
![]() | ![]() |
Moguh, beetje verslapen. Eerste paar uurtjes maar vrij genomen. | ||
EsX![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 13-11-2007 @ 08:45 Moguh, beetje verslapen. Eerste paar uurtjes maar vrij genomen. Heerlijk!! K'moet zo naar het Martini in Grunn. M'n wijffie moet een botscan, dan krijgt ze eerst een radioaktiefe injektie, dan 4 uur(!) in laten werken, dan pas die fucking scan... Damn, t'word een lange dag.... ![]() | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Goedemorgen, begin de dag met een beetje lachwekkend maar vervelend nieuws; Quote: Gevaar door gerecyclede condooms Uitgegeven: 13 november 2007 06:31 PEKING - De volksgezondheid in Zuid-China wordt bedreigd door condooms die worden gerecycled als haarband. Daardoor worden seksueel overdraagbare ziektes verspreid die condooms juist moeten voorkomen. Dat meldde de krant China Daily dinsdag. Vrouwen en meisjes die de goedkope haarbanden gebruiken en wellicht in de mond nemen terwijl zij 's ochtends hun haar opsteken, kunnen geïnfecteerd raken met genitale wratten en andere ziektes, aldus een dermatoloog. Volgens een regeringsfunctionaris is het illegaal om condooms te recyclen. (c) ANP | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 13-11-2007 @ 00:59 haha de slechte filmavond. Als je een remix maakt van learning curve(acapella album van bangbang), win je misschien een plaatste op t remixalbum. Moet nu nog het album even vinden hehe, wil wel meedoen. Waar kan ik die acca vinden,dan doe ik ook wel mee ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Ben ik ook aan het zoeken haha, volgens mij moet je het album weer kopen(18 euro, krijg je een gratis shirt) Dus dat gaat niet voor mij op dit moment. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
hmmm,als jij m heb zou je m dan kunnen opsturen en van mijn kant hetzelfde,ik ga ook even zoeken ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
meer info @ http://www.top-notch.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=400&Itemid=9 http://www.nalden.net/?p=858#respond Ik heb gister gezocht, maar heb t nog niet kunnen vinden. Is ook nog niet zo lang uit en niet zo onder de aandacht. Ik zoek ook even verder! Je kunt ook de tracks van myspace afhalen(daar is een site voor), maar dat zijn er maar 4, niet zon hoge kwaliteit volgens mij. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2007 @ 10:02:19 ] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
veel te vroeg wakker weer | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Daar lijkt het wel op Masa, maar mijn baas wordt toch echt boos als ik nog later wakker wordt. Ik begin echt het idee te krijgen dat ik teveel werk hehe. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
hoelaat moesten jullier er uit dan? ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
hehe muss er is een subtiel verschil tussen eruit moeten en eruit komen. ik moest er rond een uur of 8 uit, maar ik heb de wekker niet gehoord. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb mijn wekker elke dag om half 8 staan Diesel. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
aha, zou willen dat ik dat had. Van mij staat op 6.15. ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |