Index / Muziek / | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Wie was erbij? Ik in ieder geval, en het was errrug dope, en dan voorral opgezwolle, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Redman deed wel zijn ding zwaar, en leuk extraatje was dat DJ Kool (let me clear my throat) er ook was. Het begon een beetje te regenen maar niet heel ernstig. Het publiek was in ieder geval wel enthausiast, de nummers van Spuugdingen werden volop meegezongen en het publiek ging lekker los, er ontstond zelfs even een soort pit. Ook enthausiaste Opgezwolle supporter chickies gezien ![]() Het was in ieder geval zwaar dope, alleen vind ik het een beetje jammer dat opgezwolle (bij de shows die ik tot nu toe heb gezien) altijd het voorprogramma is, en daarom een beetje korte show geeft. Ik weet niet of het aan de gozers zelf of aan de organisatie ligt, maar WE WANT MORE!! ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
nu op ned 3 uitmarkt: misschien komt opgezwolle ook ff op tv ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik hoop niet dat het live is, want dan is het te laat... ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
jah is live ![]() | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
Ik was er ook en opgezwolle rulede idd die beat van tjappies en mammies is vet ziek ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ik was er ook t was weer een erg vette dag! redman was weer dope! opgezwolle zeker ook! gister was t ook dope met ook een hoop hiphop... pete philly & senna, DAC,raymzter,opgezwolle, postmen en e-life en volgens mij vergeet ik zelfs nog dingen dus kortom t was weer een gezellig hiphop weekend met lekker weer! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
en owja.. ha ha zelfs dewi ja ja die van idols was bij DAC t schijnt dat woodstick ofzoiets haar vriend is ![]() ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
IK stond vooraan tot na opgezwolle ging een mattie van me knockie wat een mafkeez lag ie daaro gestrekt op de grond ![]() ![]() ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
matten? Waarom? Ik vond het wel grappig dat Redman een beetje ruzie met de security gasten kreeg. Gisteravond BTW lekker stampen bij Bassline, er werden af en toe beelden van de tjappies clip op het grote scherm geprojecteerd. Dus ik dacht dat die plaat ook wel langs zou komen, maar helaas.... | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
hahah mattie = vriend maar hij viel gewoon flauw .. ![]() ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik had het niet goed gelezen sorry ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
krijg je als ze geen nederlands tikken he | ||
MRDB | ![]() | ![]() |
was er ook zeer cool was er ook en inderdaad DEWI was bij DAC.... en DJ Kool bij REDman en opgezwolle waren zeker TOF! kijk maar voor meer foto's op : http://media.sensson.com/uitmarkt/ [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2003 @ 15:54:39 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dope, ook lauwe pics alweer op opgezwolle.nl | ||
McDek Polen hiphop is the part of the life |
![]() | ![]() |
goedgoedgoedgoedgoedgoedgoedgoedgoedgoedgoed GOED ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2003 @ 17:22:13 ] ---------------------------------------- rap | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
hoort dit niet thuis in prt? ik was er iig zaterdag neit bij, alleen zondag was ik er, Beef en OP gecheckt. Owja en de Moordgasten een stukkie ![]() ![]() ![]() ghehe we hoorden opeens 'een moordenaar!' uit een tentje komen.. stelletje jatters beetje moordenaar jatten om het publiek op te laten leven het geluid was btw zeer kut in dat tentje, en dan bedoel ik niet alleen dat de moordgasten nergens naar klonken ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2003 @ 19:17:18 ] | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Gij mag niet liegen Mip! Jij bent the one-and-only moordgasten fan... jatoch! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
fuck moordgasten ![]() ![]() | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
belgen spreken de 't' toch ook niet uit? of waren dat de hagenezen? ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
![]() | ![]() |
dope pic! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Index / Muziek / |