Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 24-04-2001 om 12:22:38
Het klinkt misschien eng.... maar ondergetekende is van plan maar weer is te gaan beginnen met wat sport enzo. MAAR het mag voor al niet TE serieus zijn.

Heb al zitten denken weer te gaan basketballen. Maar daar zijn ze me hier iets te fanatiek voor bij de Heren. Verders sja... tennis nee dank je... Voetbal? NO WAY HOSE!

Hardlopen, fitness etc. hmmmz mogelijkheid. Maar dat is waarsch. weer net iets te makelijk om een kere over te slaan en dan nog een keer en dan maar stoppen enzow.

So tell me wat voor een sport kan ik is gaan doen.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
GrieP Gepost door GrieP op dinsdag 24-04-2001 om 13:35:56
Je kunt gaan competitie roeien, is niet fanatiek, maar wel lekker
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 26-04-2001 om 15:00:11
Als je een sport op competitie niveau speelt is het altijd fanatiek (tijdens de wedstrijden althans). Verder kunnen de trainingen idd wel eens redelijk rustig zijn.
Als je bang bent voor een keer overslaan en dan weer etc. kan je misschien het best een teamsport doen. Je zou ook eens kunnen kijken of er een Tai Chi groep bij jou in de buurt zit Dat is op de een of andere manier toch nog wel vermoeiend schijnt en iets te doen met je spieren waardoor je conditie krijgt maar dat zie je niet als je gewoon een training bekijkt.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
GrieP Gepost door GrieP op maandag 30-04-2001 om 00:42:22
Creech, je hebt blijkbaar geen flauw benul van hoe roeien in elkaar steekt.
Je hebt 3 niveaus:
1. Wedstrijd
2. Club
3. Competitie

3e is dus niet fanatiek, dus als je zegt dat competitie niveau spelen altijd fanatiek is, zit je er naast.
Boomerang Gepost door Boomerang op dinsdag 01-05-2001 om 09:24:46
Ga boxen, of een oosterse vechsport die zijn chill'...
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 01-05-2001 om 22:05:55
Aerobic SpadeAce.... full body work out echt iets voor jou
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 03-05-2001 om 16:04:43
GrieP schreef:
> Creech, je hebt blijkbaar geen flauw benul van hoe roeien in elkaar steekt.

Iets met riemen en water. Toch ?

> Je hebt 3 niveaus:
> 1. Wedstrijd
> 2. Club
> 3. Competitie

Bij roeien weten ze kennenlijk niet competitie inhoudt. Wedstrijden zijn toch ook competitie of is nul opeens een positief getal ?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.