Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op zaterdag 10-11-2007 om 13:37:16
Om maar even op Apro's aanbieding door te gaan, zet ik bij deze mijn VS-840 in de verkoop;



Wat is het?
De Roland VS-840 is een digitale opname studio waarmee je geheel digitaal kunt opnemen en editen, heeft 8 kanalen voor digital mixing en onboard effecten voor multi-effect processing;
- 64 virtuele kanalen digitale opname en 8 kanalen voor je mixdown;
- De onboard effect processor heeft o.a. Reverb, Delay, Chorus een gitaar pre-amp etc.
- Door middel van "EZ Routing" kan je stap-voor-stap door alle menu's heen, zoals opname, mixen, effecten en deleten van evt tracks.
- De VS-840 neemt alle audio en (af)mix informatie op ZIP discs op. Zo kun je wanneer je een band bijv. half hebt opgenomen, al je instellingen geheel digitaal terugzetten naar de VS-840. Dit scheelt natuurlijk een hoop tijd.
- Via audio editing kun je heel gemakkelijk parts kopieren, verplaatsen, nieuwe toevoegen, knippen en verwijderen.
- Er zijn 999 Undo levels
- Het LCD scherm is overzichtelijk en geeft hulpzame knoppen om de verschillende menus te bedienen. Tevens is er een mogelijkheid om geheel grafisch diverse routing diagrammen te maken voor bijv. EQ.
- De VS-840 heeft een guitaar pre-amp.

De VS-840 heeft bij mij altijd gediend om koren en akoestische instrumenten op te nemen. Ik heb er met veel plezier meegewerkt!

Bij dit pakket krijg je dan ook nog eens een externe zip reader (usb) en 12 discs

Richtprijs 150 euro of doe me een goed bod!

CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zaterdag 10-11-2007 om 13:44:16
Voor 100 pleuro wil ik hem wel hebben... niet dat die 150 nou zo duur is.. maar dat staat mijn budget niet toe.. haha..
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Rilo
Gepost door Rilo op zaterdag 10-11-2007 om 14:57:44
Hmm intressant, zit er iets van een mic ingang op? En hij is aan te sturen met MIDI.... . ik ga me eerst eens verdiepen in deze gear, mss ken ik me PC er mee ontlasten zegmaar.. Waar evt. opte halen?
----------------------------------------


http://myspace.com/rilobeats
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op zaterdag 10-11-2007 om 15:21:58
Quote:
Rilo schreef op 10-11-2007 @ 14:57
Hmm intressant, zit er iets van een mic ingang op? En hij is aan te sturen met MIDI.... . ik ga me eerst eens verdiepen in deze gear, mss ken ik me PC er mee ontlasten zegmaar.. Waar evt. opte halen?


Hij is soort van al gereserveerd door CB-finest.. ik wacht nog even op reactie van hem

en om antwoord op je vraag te geven;

Ja, mic ingangen (jacks) 1 x (guitar) pre-amp

Ja, ook als controller te gebruiken via MIDI
Op te halen in Deventer als CB em niet wil!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-11-2007 @ 15:22:37 ]
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zaterdag 10-11-2007 om 16:02:31
BC,ben je van plan om wat anders aan te schaffen die dat ding vervangt?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zaterdag 10-11-2007 om 16:06:18
CB wil hem wel... en is druk opzoek in zijn verhuisdozen naar zijn e-dentifier om de ca$h over te maken
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zaterdag 10-11-2007 om 16:07:29
Je heb mijn rekening nummer toch..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op zaterdag 10-11-2007 om 16:09:42
Lol... de jouwe niet nee...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op zaterdag 10-11-2007 om 16:26:04
Quote:
aprofourz schreef op 10-11-2007 @ 16:02
BC,ben je van plan om wat anders aan te schaffen die dat ding vervangt?


Ja, heb deze nu zo'n 7 jaar in mn bezit en wil weer eens wat anders.. heb mn oog laten vallen op zn nieuwere (lees nieuwere en niet nieuwste!) broertje.. de vs1680.. heb er bij een vriend van me ook al even mee mogen spelen..

Denk dat die mn nieuwe aanwinst wordt of een mpc-tje..
Rilo
Gepost door Rilo op zaterdag 10-11-2007 om 20:06:44
Dan wens ik CB er veel plezier mee... ik ga me toch eens meer verdiepen in dit soort gear.
----------------------------------------


http://myspace.com/rilobeats
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.