Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 2 3 [4] ] | |
-pascool- Dubbelepuntnegen. |
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 20-11-2007 om 20:29:26 | |
ja is goed ro.. maar alsnog vind het gewoon beetje te hoe jullie erop reageren
je snapt natuurlijk ook wel dat ik doel op het gene wat jullie zeggen, jou woorden " ik heb een hekel aan als mensen pronken met het werk van een ander" wat doe jij dan als je samples uit bestaande songs haalt? of vocals voor een refrein? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-11-2007 @ 20:31:13 ] |
livio Oldschool |
Gepost door livio op dinsdag 20-11-2007 om 20:38:09 | |
Dat is pas een rare vergelijking. Iemand die een complete track jat, zonder enige eigen toevoeging, vervolgens glashard vol blijft houden dat het eigen werk is, vergelijken met iemand die een paar secondes uit een andere track jat (om er vervolgens openlijk over uit te komen dat het gejat is, zelfs met naam en toenaam).
Als ik samples ergens uit knip (knipte inmiddels) dan deed ik daar vervolgens iets mee. Bepaalde compositie, eigen creativiteit toevoegen. En als iemand vraagt wat het is, krijgt hij gerust antwoord.
|
deking Dr. Cooper |
Gepost door deking op dinsdag 20-11-2007 om 20:41:12 | |
Livio, die vergelijking heb ik nooit gemaakt
En ik keur het ook niet goed wat NoApo hier doet, zeg
alleen dat jullie zo overdrijven, shit waar maak
je je druk om, hij heeft er geen geld mee verdiend,
hij deed niemand kwaad.
|
-pascool- Dubbelepuntnegen. |
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 20-11-2007 om 20:42:02 | |
Ik praat zijn actie ook niet goed, ik vraag me alleen af of de manier waarop jullie hem "aanvallen" wel zo nodig was geweest.. plus dat ik me verveel maar dat is een bijzaak |
Spirit sprrrt |
Gepost door Spirit op dinsdag 20-11-2007 om 20:44:29 | |
Haha, dit is toch wel de triestste actie ooit, als je je gepest voelde, dan zei je dat toch gewoon, NoAppie?
---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. |
livio Oldschool |
Gepost door livio op dinsdag 20-11-2007 om 20:46:04 | |
Ik sprak dan ook niet tegen jou deking.
Achja, het kwam toevallig zo uit, ik houd niet leugens.
Nospang P jeweetoch
|
Gaucho bijna niet human |
Gepost door Gaucho op dinsdag 20-11-2007 om 20:52:45 | |
haha, vermakelijk topic
die cover van Shook Ones hahaha! geweldig gewoon
Hij zegt ook gewoon "I'm only fifteen but my mind is older"
ipv "I'm only nineteen but my mind is older"
---------------------------------------- beng! |
Zjoerd |
Gepost door Zjoerd op dinsdag 20-11-2007 om 21:58:48 | |
grutjes! |
Devill |
Gepost door Devill op dinsdag 20-11-2007 om 22:04:48 | |
Quote: SLM040 schreef op 20-11-2007 @ 16:10
waarom doen mensen dat toch..
dat jatten..
mijn beats zijn ook allemaal gejat!
---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] |
Arihasj skip mijn eigen intro's |
Gepost door Arihasj op dinsdag 20-11-2007 om 22:21:55 | |
hahahahahahhahaa lees het net allemaal door. Wees blij dat je 4 pages aan reacties krijgt op "jouw" beat
---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain |
blgcrew |
Gepost door blgcrew op donderdag 22-11-2007 om 20:46:45 | |
Haha wat een vet topic vreemdste is hoe je je goed kunt voelen door andermans werk te laten zien/horen |
n2dalrecordz EA BeatZ |
Gepost door n2dalrecordz op donderdag 22-11-2007 om 21:08:45 | |
ik wou eerst nog typen: Dope beat. Maar laat maar zitten, Toen livio begon over dat het niet klopte had ik de rest gelezen.
Zeer trieste actie..
---------------------------------------- N. Nanuru ( EA BeatZ ) |
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
Gepost door Dionysus op donderdag 22-11-2007 om 21:27:25 | |
damn, dit vind ik dus echt zielig, een beat nakken, het allemaal ontkennen, en dan nog zeggen van ja het had jou ook kunnen overkomen hoor..
en pascool, die shit is heel anders, sowieso is één melodie knippen of een hele beat knippen al een heel ander iets, dat snap je zelf ook, maar buiten dat doen de meeste beatmakers ook nog wat met die shit die ze uit nummers samplen.
Maar laat ik kijken of ik een vergelijking kan maken met het rappen zelf
Als je jiggy hoort zeggen 'ik startte die fakking punchline hype, en dit is de madderfakking dank die ik krijg?' of 'noem me geen jongeman ik ben de man, jonge'
dan roep je niet nohhh genakt van dre genakt van jay-z, maar dan zie je het als een soort eerbetoon aan die rappers. (ik neem ook aan dat jiggy dat zo zegt) Als iemand daarentegen komt aanzetten met weetikveel, de tekst van lose yourself ofzo die gaat rappen en iedereen vertelt dat hij er fakking 2 maanden aan heeft gewerkt en dat mensen echt het lef niet moeten hebben om te denken dat ie het niet zelf heeft gemaakt, dan is dat wel heel wat anders. Of zou jij die gast bij een optreden ofzo opzoeken en zeggen, 'aight, waddap gast, dope tekst, jammer dat ie niet van jou is maar ach, tis min of meer hetzelfde als samplen toch.'
---------------------------------------- wat nu? wat nu? |
Tha_Bre Ondertitel |
Gepost door Tha_Bre op donderdag 22-11-2007 om 21:47:23 | |
No-apo wat ben je toch ook een droeftoeter.
---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great |
MCnemienemutte let's play |
Gepost door MCnemienemutte op vrijdag 23-11-2007 om 04:21:26 | |
gewoon aanmelden voor tekst week 13 apo, precies! lekker doorgaan... je heb alweer genoeg punchlines geworven, briljant!
---------------------------------------- ik pompoenen op een kalebass |
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 2 3 [4] ] | |