Index / Optredens, festivals en parties / | ||
-2DW- Bosschenaar ![]() |
![]() | ![]() |
15 Dec: DenBosch W2 Nuclear Family ( Kernkoppen ) KGV Diggy Dex N7N Stropstrikkers voorverkoop begint donderdag 15 nov website: www.w2.nl ![]() . | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Aanwezig. ---------------------------------------- Sabr | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
teverrrrr ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
-2DW- Bosschenaar ![]() |
![]() | ![]() |
Aanwezig juistem.. | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
kaarten besteld. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
denk wel aanwezig te zijn ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
alexmarvel http://alexmarvel.blog.com de blog..... ![]() |
![]() | ![]() |
ziet er leuk uit ---------------------------------------- http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die...... | ||
ExtrA__ Oostblok Bosschenaar |
![]() | ![]() |
Quote: -Profix schreef op 18-11-2007 @ 14:22 kaarten besteld. dope ![]() ![]() ---------------------------------------- TSJA!.. | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
ja ik moet mee ![]() niet dat dat uitmaakt pies ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
ExtrA & Profix zijn sowieso aanwezigg hopelijk is er een open mic. | ||
![]() | ![]() |
shit heb er echt zin in ---------------------------------------- TSJA!.. | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
kernkoppen is toch niet meer de hele nuc fam? | ||
![]() | ![]() |
klopt ---------------------------------------- TSJA!.. | ||
![]() | ![]() |
bijna ![]() ---------------------------------------- TSJA!.. | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
ben in tilburg al geweest ik weet nog niet of ik ga eigenljk ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
er is ook open mic als er genoeg tijd voor is | ||
![]() | ![]() |
vast wel w2 kennende, feest gaat daar gewoon door en door ---------------------------------------- TSJA!.. | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
waarom is dit soort shhh niet in Groningen? ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
![]() | ![]() |
omdat dit het zieke zuiden is.. ![]() 7 maart komt er wel iets dopes in sneek kan ik je alvast verklappen ---------------------------------------- TSJA!.. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
De Elfstedentocht? Maar dit is dus vanavond, laatste keer van deze tour geloof ik. | ||
Pi-Jama slaapverwekkend ![]() |
![]() | ![]() |
nee nog een keer in Uden geloof ik, volgend jaar | ||
Outshining is er niet bij, helaas. ---------------------------------------- Sabr | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
mooi ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
Reageer eens alsof je 21 bent, klein kind. ---------------------------------------- Sabr | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pi-Jama schreef op 15-12-2007 @ 16:52 nee nog een keer in Uden geloof ik, volgend jaar ill.. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
hahah tjerkovara hahahhahahahahahahahah,echt te grappig hadden jij en out niet een kleine verhouding of whut of zit ik dan fout ghahah? ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
ja man niet meer maar das wel duidelijk toch ouwe ik ehjb je dat tcoh allemaal verteld ofniet dan pies ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
weet ik veel haha,te grappig dat jullie dan zo op het internet tegen elkaar reageren hahah ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Snik, jank, niet meer slapen, met moeders gaan praten om vervolgens Outshining als teringwijf neer te zetten, damn you got class! ---------------------------------------- Sabr | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
zo ben ik ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
word hard | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
ik ben kankerhard zeker als ikniet mijn zin krijg net als een kleinkind kk nerdjes ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
ahhhhhhhhhhhh feestje was kk dope pies ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
hahahaah ofniet effe open mic gedaan. feest was kenker leip en er werd gezegd fok nlhiphop in een freestyle ![]() ![]() ![]() hahahahhhhhhhhh bezope doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DENBOSCH | ||
tjerkovara![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha ik kan me dat niet meer herrinneren boeie ---------------------------------------- www.myspace.com/tjerkovara | ||
arthur1 Zieke Zuidelingen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pi-Jama schreef op 15-12-2007 @ 16:52 nee nog een keer in Uden geloof ik, volgend jaar Jazker 1maart UDEN DE GEKSTE !!!! Was gister avond zeker wel dope ---------------------------------------- U D E N | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |