Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
armenelle
skibbediehop huppelhop
Gepost door armenelle op maandag 12-11-2007 om 12:02:47
Hallo allen,
weten jullie nog dat we een maand geleden aan jullie vroegen of jullie de rapper kenden die Middelvinger zong? Wel wij hebben nu onze versie op Lion man zijn liedje! Graag willen wij dit met jullie delen
Reacties zijn welkom. Hier is de link naar ons clipje.

http://nl.youtube.com/watch?v=s-WKsmqjRkI
djatta
Catzo!
Gepost door djatta op maandag 12-11-2007 om 13:52:31
dit is nlhiphop.......geen belgische troep man elke keer
----------------------------------------
"..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 12-11-2007 om 13:58:44
Quote:
djatta schreef op 12-11-2007 @ 13:52
dit is nlhiphop.......geen belgische troep man elke keer


racist

die stukskes met da gewichtheffen is spijtig gemonteerd/opgenomen.

Slecht liedje ook om te coveren.

Kwaliteit van't clipke is nog aaaaaajt
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
djatta
Catzo!
Gepost door djatta op maandag 12-11-2007 om 14:06:59
hahaa rascist dat niet man heb ook 4/5 ep's van sanctum en die 3 van jizz........maar wordt meer zuiderlijke shit gedropt dan nederlands dat bedoel ik.....en zo een dom filmpje met 2 van dier vieze wijven hoeft ook weer niet ahha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-11-2007 @ 14:07:44 ]

----------------------------------------
"..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker
armenelle
skibbediehop huppelhop
Gepost door armenelle op maandag 12-11-2007 om 15:17:37
sjah, als jij met zo'n oppervlakkige commentaren komt als 'dier vieze wijven' kan ik wel zien dat de boodschap goed is overgekomen! HAHA

We begrijpen het wel, dat het moeilijk te 'vatten' is, zeker in deze hiphopcultuur. We vonden het gewoon echt nodig dat er een parodie moest komen op Lion Man's 'Middelvinger' !!

greetings from 'the anti-commercial&shallow hip-hop that does not like hiphop in a certain way, but HEY, we come in peace-alliance'

Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 12-11-2007 om 16:36:32
z0mg
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.