Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Topical: 16 Lines ( minimaal ) Nederlands Deadline: Zaterdag 17 November Uitstel: Vraag aan mij, met een geldige reden Succes!! Jullie foto: ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
MLStijl - Dik triest Maak hier kennis met een vrouw die lijdt aan een eetprobleem Niet sport en voor 20 meter lopen nog een metro neemt Ze woont en leeft in het warme Spanje met haar moeder Daar groeide ze ook op en werd gezien als de laat bloeier die vaak snoepte en met gym als laatste gekozen werd En toen ze groter werd kreeg ze last van psychosen gek En zo loopte het niet goed af met deze mooie senorita Ze leeft nu alleen nog maar van zooi als vlees en pizza Het doet mij verdiet, maar deze vrouw is out of control Vroeger was ze ook al het buitenbeentje van de school Uitgescholden en belaagd omdat ze iets steviger was 's Winters deden ze haar de das om die veel te wrede klas Haar mooie brede lach is toen ook voorgoed verdwenen Weggeschreven als een hardloper zonder z'n benen Geestelijk overleden, maar lichamelijk leeft ze door 'Ik heb eeuwig respect' hopelijk heeft ze het gehoord ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Waarom heb je daar eeuwig respect voor? ![]() verder leuke tekst hoor, feed komt later Edit: Yup yup ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2007 @ 15:53:50 ] | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
Zware tijden, ![]() ![]() ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
PREZENTEREN![]() |
![]() | ![]() |
haha wel dope tekst MI soms bracht hij me wel een lach op me gezicht alleen heb je het geschreven omdat je jezelf erin kan vindne hahaah grapje![]() | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
ja ik kan mezelf er goed in vinden ... not ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
Ik sta open voor feedback! Zodat ik volgende keer nog betere tekst kan brengen. En straks natuurlijk voten, wanneer chaze gedropt heeft! ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
Chaze Moment van inslag ![]() |
![]() | ![]() |
Alsjeblieft meer kon ik er deze week niet van maken Hier is de dame wat groot maar verstaanbaar Wanneer ze je benaderd vormen de tranen Want het forse lichaam brengt een diepe stem Die het leven speelde en het onderhand kent Met melodieuze klanken van droevig tot gelukzaligheid Is wat het werkelijk toen had gedaan voor mij Haar eeuwige wijsheid, levens en mensen kennis Staat stevig en bereid mij voor en doet mij wennen Onwetend van feiten dat zij bij mij prei wil slijten en gauw ontstaan in mij verwijten die menig vrouw doen wijken Toen ik furie op haar loste vanwege misbruik op mijn emotie Ze had het losgeweekt in mij terwijl ik deze liever dood zie Ja gevoelens heb ik liever niet in het bijzijn van deze dame Het is slechts een verkoop truc die ze in het geniep beraamde Mijn hoofd toont al geen aandacht voor deze armoe nee die vertikt dat Het eind van de anekdote over vakantie in Spanje en ontmoeting met de dikzak ---------------------------------------- And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon thee! | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
Votes en Feeds Please! ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
Mensen zet die VOTE ff! ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Mmm Chaze, wat is er gebeurd? Alle inspiratie op ofzo, ik had meer van je verwacht. Niet dat je tekst waardeloos is, dat bedoel ik nu ook weer niet. @MLStijl Toen ik je tekst eerst las vond ik em geinig. Maar dacht dat Chaze met iets dopers kwam. Nu blijkt dat niet zo te zijn. @Chaze je hebt her en der wel multie's en eindrijm Maar ik moest een beetje door je tekst heen ploegen Dat is jammer, want ik weet dat je het beter kunt. Al met al las de tekst van MLStijl fijner weg en er zaten een paar leuke line's in. Vote:MLStijl | ||
Chaze Moment van inslag ![]() |
![]() | ![]() |
MM je sloeg de spijker op de kop ik ben een beetje inspiratieloos daarom heb ik me ook niet ingeschreven voor volgende week . Maar ik kom wel weer terug ! Bedankt voor de feed! ---------------------------------------- And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger Those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon thee! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Mlstijl, leuk tekstje niet echt origineel idee maar wat leuke lines. Leest lekker weg. Chaze, je hebt ons verwend met betere teksten en dan vallen wat mindere al snel tegen, leest moeilijk weg. Dus vote: Mlstijl | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 20-11-2007 @ 15:13 Toen ik je tekst eerst las vond ik em geinig. Maar dacht dat Chaze met iets dopers kwam. Nu blijkt dat niet zo te zijn. Bedankt voor je vote en Feed! Quote: deking schreef op 20-11-2007 @ 20:23 Mlstijl, leuk tekstje niet echt origineel idee maar wat leuke lines Bedankt voor je vote. Je hebt gelijk qua organiliteit. Ik ga er aan werken. Bedankt voor je feed! ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
MLStijl Beats & Lyrics |
![]() | ![]() |
Nog wat votes nodig!!! ---------------------------------------- Remember My Name! | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |