Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Fokking kankertyfushoerenkankerkutland | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 21-11-2007 @ 21:22 SketchR, hoe is het met je zoektocht naar US hiphop? Ik ben er achter dat ik Nas veruit de shit vind (heb inmiddels zijn 9 albums) en Bishop Lamont is ook wel dope, verder heb ik ook al wat andere dingen gechecked [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2007 @ 21:47:53 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 21-11-2007 @ 21:09 huh ! daar heb ik nog nooit van gehoord. Wtf is dat nou weer. pluis dat in je navel komt. heb jij dat dan niet? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Judith | ![]() | ![]() |
stof uit je navel? is dat iets mannelijks? | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
weet ik niet, ik vind me navel maar een mongolisch rotding sinds ik op me rug ben gepleurd (lees: krak op de stoeprand) is me navel misvormd ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Judith | ![]() | ![]() |
okeuh.. mijn navel is wel oke geloof ik | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Pluisjes uit je navel is wel normaal volgens mij hoor haha. Damn hoezo hebben we het daarover? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 21-11-2007 @ 19:56 ej, ik heb een vraagje die ik al een tijdje in mijn hoofd heb, waarom komen er altijd van die stofjes uit je navel? bladzijde terug thomas ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
hebk geen last van ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb dat nooit, omdat me navel er een beetje raar uitziet omdat me buik al een paar keer is opengesneden hehe | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is klote... ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Hehe dat heb k me idd ook al wel es afgevraagd hasjie. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
je vaker wassen is misschien een tip... ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
bananen ... zijn eigenlijk best lekker | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
rihanna concert in HMH, damn goeie shit! ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ben je daar heen geweest? vriendin van me is erheen geweest met nog wat vrouwelijk schoon die ik ken.. wast wat? | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik heb nog nooit pluisjes in mijn navel gehad. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Hey popekontje, ik ben blij voor je man! K ben maffe later. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2007 @ 23:18:23 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
oooh simplon toch.. vrijdag 23 novemberDuvel Duvel Hiphop/urban urban, laat het ze maar niet horen.. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 21-11-2007 @ 21:42 Fokking kankertyfushoerenkankerkutland Belgïe? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Werk/school ze allemaal,morgen lekker vrij,bijna weekend.![]() ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morningggggggggggggggggg vietnamm uhhhh hollannnnnnnnnnnd ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Goeiemoggel! ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Nog 14 uur stage en 4 uur werken en dan is het weekend, dope ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
baggy![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 22-11-2007 @ 08:58 Goeiemoggel! die reclame is droog hehe....hoezo trendsetters [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-11-2007 @ 10:04:32 ] | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen lekker vrij nemen (=ziek melden), en met mn vriendin de stad in! ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Menu van de dag 22 November 2007 Hollandse kippensoep Tomatensoep Foccacia met tonijn,kappertjes,ei en bieslook Zelf gekozen Salade Tonijn kaas Lasagna met salade Broodje cheeseburger Gebakken kibbeling met saus Kwekkeboom kroket Kaasbroodje uit de oven ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Lijkt me een duidelijk verhaal diesel. Lasagne met salade. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
baggy![]() |
![]() | ![]() |
de foccacia is anders ook geen slechte optie.... | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 22-11-2007 @ 11:56 Lijkt me een duidelijk verhaal diesel. Lasagne met salade. ![]() ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Deze clip is echt melig, met zwerver ruud ![]() http://youtube.com/watch?v=q8_mZ_6pQds ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ewaaa apro ben je er? Hook mij eens op met een chille VST ik moet gewoon ff een hoge toon hebben die ik als opvulling kan gebruiken voor me beat beetje die westcoast shit maar any hoog toontje will do! HOOK ME OP IK HEB HEM HARD NODIG | ||
![]() | ![]() |
Ik wil wel wat voor je gillen hoor. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Venttttt,check FL topic.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 22-11-2007 @ 13:39 Deze clip is echt melig, met zwerver ruud ![]() http://youtube.com/watch?v=q8_mZ_6pQds Hehe! Vet Dope! ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Wie Wie? Heeey, wie is het?! Heeey, wie is het?! Wie is dat op die mic? ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Nu weet ik nog altijd niet wie die jiggy-lul is. Tyfushollanders die geen uitleg geven. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
D-on | ![]() | ![]() |
keizerpunchline geaak ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
http://www.jiggydje.nl/ ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
(een van de) Beste rapper(s) van Nederland, ga maar snel Noah's Ark checken Notorious. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Nu zie ik jullie werken, als ik jullie niet achter de veren zitten é.. Dan komt er hier niets van terecht in die slowchat. ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Jiggy-y... Djéééééé! ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Happy Thanksgiving everybody ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
![]() | ![]() |
Euwyeuw is dat nu? | ||
Judith | ![]() | ![]() |
joehoeeeeeee. judith in that house(h) | ||
![]() | ![]() |
Oyo shit gaat los, wanneer was de date ook alweer? | ||
Judith | ![]() | ![]() |
eerst lief doen | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Lol, ik zag mijn oude Amerikaanse honkbalcoach gisteren in het centrum. Niemand had hem ooit nog gezien sinds hij zijn poot had gebroken. Ook was hij niet meer te bereiken via de telefoon, niks. Wat een held is het toch ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
honkbal suckt hard.. sinds ik zo'n knuppel op m'n voet heb gehad en zo'n bal tegen m'n hoofd vervloek ik die sport echt. | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |