Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
mij moeder is naar der vriendje | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
De sloerie. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 30-11-2007 @ 20:14 Wat ga ik doen vanavond... diezelfde vraag stelde ik mijzelf ook zon 5 minuten geleden.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Werken is slecht voor je man, echt geen ruk zin om nog wat te doen ofzo. | ||
![]() | ![]() |
livio kan liedjes van ali b uit zn hoofd gaan leren, pimmetje gun ik dat plezier niet. | ||
![]() | ![]() |
ga dood of word volwassen.. 1 van de 2, en het liefste binnen 5 minuten. edit: -d -dt bitch ass spelling [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-11-2007 @ 20:27:31 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
O, ok. | ||
![]() | ![]() |
Nee, want als ik volwassen ben dan wil jij mij PIMMETJE, dan ga ik dus inderdaad liever dood | ||
![]() | ![]() |
ik heb gezegd dat ik nog maar eens moest kijken of je lekker zou zijn als je 18 was.. dat is wat anders.. | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Word, de 18-jaar lekker/nietlekker clausule. Goede regel is dat. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
dus.. ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
bigfoot lekkerdingggggggg | ||
![]() | ![]() |
gadver, een paar matties van me willen naar de bios, maar ik heb geen zin om daar te zitten, ik heb al koppijn.. | ||
![]() | ![]() |
mij zus is aan het werk(in de bios) [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-11-2007 @ 20:32:31 ] | ||
![]() | ![]() |
welke bios werkt ze? | ||
![]() | ![]() |
pathej | ||
![]() | ![]() |
hmm.. ik ga daar toch met enkele regelmaat heen.. je zus nooit gezien daar.. dat ik weet tenminste.. misschien is ze net als jij, niet mooi, en valt ze me daarom niet op.. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Vanavond chilluhh!! ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
![]() | ![]() |
Nee, waarschijnlijk heb je haar nooit gezien omdat ze het liefste lelijke jongens waarvan toch al blijk door middel van t uiterlijk da ze een kleine pik hebbe vermijd | ||
![]() | ![]() |
lastig mensen vermijden als je kaartjes verkoopt, achter de kassa staat, of kaartjes knipt hoor.. | ||
![]() | ![]() |
tuurlijk maar wie zegt dat ze die dienst heeft als jij naar de bios gaat? Alles heeft een doel in t leven Piemmetje | ||
![]() | ![]() |
dat zeg jij net. | ||
![]() | ![]() |
u so stupid | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
no life ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 30-11-2007 @ 20:32 mij zus is aan het werk(in de bios) dat zei jij net toch? en ik ga met enige regelmaat naar de bios, zo zit daar 3 keer in de maand toch zeker de vrijdag avond tussen. dus, jij zegt dat zij dienst heeft als ik naar de bios ga, dusse... wie is hier nou stupid? | ||
![]() | ![]() |
Ja maar je moet verschillende dinge doen sgoonmake ook etc nie altijd kaartjes verkopre enshit STUPID | ||
![]() | ![]() |
als ze schoonmaakt zie ik haar zoiezo niet, dus dan is je punt dat je maakte over mensen met kleine piemels ook totaal overbodig.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
sgoonmaken stupid! verkopre enshit jeweettoch | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Heb jij wel een piemel dan ^___^ ---------------------------------------- Oke oke. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Knappe mensen laten ze niet schoonmaken. | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Huh, maar ik maak ook schoon. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-11-2007 @ 20:56:05 ] ---------------------------------------- Oke oke. | ||
![]() | ![]() |
Verkopre sgoonmaken ja dap... of moet k ook in jou nee laat maar dalijk bant hij me weer | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe, op rtl4 wendy's jankshow. Vrouw in een rolstoel, koortje zingt 'walk on'. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() hinderlijk ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb zin in een lekker bakkie koffie ---------------------------------------- niet | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ga oefenen of zo ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
houd je mond man | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Adje zingt Jan smit gek! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 30-11-2007 @ 21:16 Hehehe, op rtl4 wendy's jankshow. Vrouw in een rolstoel, koortje zingt 'walk on'. ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
No offence naar Wendy uiteraard aangezien ik al jaren verliefd op haar ben. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Hiphop download avond, aaaaaaaaaaaaaaah. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
yeah, net vrij van werk heerlijk! nu aan het genieten van mijn, albertheijn pils? ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
![]() | ![]() |
wat betekend ''AFCA'' ik kom het de laatste tijd overal tegen.. of heb ik nu een domme vraag gesteld? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ajax Fanboy Club Amsterdam. Zoiets. | ||
![]() | ![]() |
of..American Football Coaches Association ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
![]() | ![]() |
volgens mij had het wel met Ajax te maken ja.. nja voetbal boeit me al bijna net zo weinig als nagellak.. dusja.. | ||
![]() | ![]() |
same here, gaat vaak niet meer om de wedstrijd opzich ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 30-11-2007 @ 22:29 volgens mij had het wel met Ajax te maken ja.. hihi ---------------------------------------- ya diggg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 30-11-2007 @ 21:16 Hehehe, op rtl4 wendy's jankshow. Vrouw in een rolstoel, koortje zingt 'walk on'. hahaha ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |